Vo:
Máme s holkama super večer,bez těch našich magorů. Je to takové zkrášlování. Pak si navzájem hrajem s vlasama. Ráda pletu Lí copánek. Pak se strašně smějeme protože jsme si prohlíželi fotky. A pomluvali kluky. „Co se tady smějete vy princezny?" ozval se najednou Ash. Já jsem se tak lekla že jsem spadla z gauče. „Sakra Irwine tohle mi nedělej" křikla jsem. On se ke mě rozeběhl a zvedl mě ze země. „Promiň lásko" ozval se. „Tak co tady děláte ozval se Cal který se taky záhadně zjevil. „Pomlouváme vás" řekla Regi „Cože?" ozval se Lukey. „Prostě jsme si udělaly večer bez vás." řekla Lila.
Lila:
Nakonec jsme byli zase všichni v jedný mísnosti. Rozhodli že si zahrajeme flašku. Sakra to zase bude něco. „Tak kdo točí první?"zeptala jsem se. „Já" ozval se Mikey. Zatočil flaškou a padlo to na mě. „Pravda nebo úkol?" zeptal se. „Pravda" řekla jsem. „Kolik Luke má?" Já se začala smát jak naprostá kráva. Cal zrovna přinášel nějakej chlast vzala jsem si od něj falašku a napila se. „Tak kolik?" zeptal se Mikey znova. Luke na mě divně koukal. Pohledem: To by mě zajímalo co řekneš. „Dost" odpověděla jsem stručně. Zatočila jsem flaškou. Padla na Vo. „Holky budeme hrat pouze na pravdu" pronesl Ash. „No tsk dobře Vo." řekla jsem. „Jaký je to s Ashíkem?" zeptala jsem se. Vo se začervenala. „Red twins" zařvala jsem. „Tak?" zeptal se Ash. „Emm no víš fajn!” rychle odpověděl a zatočila flaškou.. Padla na Regi. „ Od kdy si začala myslet na Cala jako kdy si ho chtěla potkat obejmout atd. Protože tvá první otázka byla bude tam Cal?" zeptala se Vo. „No je to asi od SLSP,když jsem tam Calíka uviděla hned jsem si ho zamilovala,neříkám že osatní nebyli takový ňuňánci třeba ty Luke po tobe toužila po SLSP každá holka" řekla a koukal ss na mě. „No ale pro mě byl prostě hlavní Calík,potom mi neunikla ani jedna fotka,sledovala jsem FB,IG,Twitter.." řekla a Cal jí políbil. Regi otočila flaškou. Padlo to na Luka. „Opravdu miluješ Lí takže by si jí nikdy neopustil?" zeptala se a já čekala na odpověď. „Ano Lilu miluju úplně nehorázně moc,nikdy jí nechci opustit je to můj poklad." řekl a ja se rozbrečela. Luke mě objal. Pak zatočil flaškou padlo to na Foxi. „Obvinila si někdy někoho neprávem?" zeptal se. „Jo" řekla smutně. Potom flaška padla na Cala. „Po čem si toužil když si byl mladší?" zeptala se Foxi. „No když jsme nebyli ještě tohleto,tak jsem chtěl mít princess o kterou bych se mohl starat a chtěl jsem žít muzikou,oboje se mi splnilo" řekl Cal. Pak jsem ještě chvilu hráli. Já už ale usínala. „Lidi já jdu spát" ozvala jsem se. Všichni souhlasili že půjdou taky. Šla jsem do koupelny tam jsem se odlíčila a vykoupala. Pak jsem zalezla do postele a hned usnula.
*Ráno*„Lásko jsme v Německu" probudil mě hlas Luka. „Už?" zeptala jsem se. „Ano Tučňačko" řekl. Šla jsem teda do koupelny t jsem se namalovala a oblékla. Vzala jsem si černe kraťasy s barevnými kytkami a tričko které končilo nad břichem. Byl na něm znak 5SOS a pod tím obrovský nápis SUMMER. Vyšla jsem z koupelny. Zahlídla jsem Luka. „Žádný smích" řekla jsem. A Luke se držel. Společně s Lukem za ruku jsme vyšli z busu. A šli na hotel. „Luke mě je nějak špatně?" řekla jsem. „Copak?" zeptal se vyděšeně Luke. „Točí se mi hlava" řekla jsem a pevně se chytla Luka. „To bude dobré lásko" řekl Luke. Vešli jsme do našeho pokoje a hned jsem si lehla do postele. Luke mi přinesl pití. „Napí se" řekl a usmál se na mě. „Luke už se to blíží" ozvala jsem se a začali mi téct slzy. Luke mě objal a šeptal „Šš princess to bude dobré." „Mysli na to že máš brzo narozky" řekl. Ajo moje narozky. Celkem se těším. „Miluju tě Roberte Luke Hemmingsi" řekla jsem. „Já tebe taky Tučňačko" řekl. „Uděláme si válecí den?" zeptala jsem se. „Jo rád" řekl Luke. Ale nejdřív ti udělám snídani" řekl a odešel. Přines mi lívanečky a nádhernou horkou čokoládu. Zbytek dne jsme koukali na filmy a váleli se v posteli. Potom byl už čas na koncert.
Další díl:3 omluvte že je kratší:/
Děkuju za pomoc při hraní flašky hlavně adeVo146 Red twins♥ @Regi_is_a_penguin foxince, no a pak mojí FutureMrsHemmings69 Nikolce♥ slibuju že se pokusím aby příští díl lepší.
ČTEŠ
5SOS and my life
FanfictionPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...