Bizim şarkımız

185 9 0
                                    

Bu aralar hayatımda her şey ters gidiyor, herkezi karşıma almış gibi his ediyorum. Yazarak kendimi az da olsa iyi his ediyorum.04.01.2021 (21:54)
İyi okumalar...

-Birden beni kolumdam dürtüp:
"Bana şekeri uzatırmısın ARKADAŞIM?" demez mi.

Bozuntuya vermeden: "tabiki Arkadaşım,"dedim.

Kadir:" Arkadaşlığınız batsın."

Serdar uyarıcı tonla:" Karışma istersen!"dedi.

Defne abla araya girip: " Ee Hümeyra'cım okuyormusun?"

+"Aslında okuyordum ama maalesef evimin kırasını okullar ödemediği için çalışmak zorunda kaldım.
Acıktan okumaya devam ettim, sınavlara gidip geliyordum ta ki istanbula gelene kadar, iyice boşladım bu aralar."

"Anladım canım, ne olursa olsun eğitimini aksatmamaya çalış. Peki ne işle meşgulsün?"

+"Bir şirkette evrakların, dosyaların ve almanyadan gelen müşterilerin tercümanlığını yapıyorum."

" Almanca mı biliyorsun?"

+" Evet."

Kadir: "wuhhhuuu, bizde türkçe biliyoruz diye gecinelim."

Şule hanım yüzünü ekşiterek bizi dinliyordu, belliki masadaki herkezin ilgi noktası ben olduğum için bozulmuştu.

Ama bana olan bakışları iğrenir gibiydi. Bu kadının derdi neydi, biri bana acıklayabilir mi?

"Ne olmuş yani bir dil fazla biliyorsa Beren'ciğim de İngilizce biliyor. Şimdiye kadar onu kimse böyle övmedi."


Beren mi dedi o?
Bende tüm şarterler atmıştı şu an.

+" İngilizce dünya dili olduğu için mecbur bilinmesi gereken bir Dil dir.
Bu yüzden söylemeye gerek duymuyoruz Şule hanım."

Masadaki gerginlik artmaması için
Şule hanım: " eminim öyledir,"dedi.

Herkes kendi arasında konuşmaya başlayınca hafifce kadire döndüm ve:" Kadir seninle sonra bir konu hakkında konuşmak istiyorum, bana 5 dakikanı ayırabilirimsin?" dedim.

Kadir: "tabiki, kahvaltıdan sonra konuşalım."

Serdar:" Ne konuşacaksın Meyra?"

+" Şey, arkadaşım Fatoşa ulaşmam gerekiyor, haftalardır haber alamıyoruz birbirimizden. Telefonum çalındığı için numarası da gitmiş oldu bir nevi. Ailemden de isteyemem, kadirden yardım istiyeyim dedim."

-" Bana niye söylemiyorsun bunu? Senin için bulurdum hemen."

+" Fatoşa ulaştığında ne diyeceksin? Serdar kılıç telefonda mı diyeceksin? Telefon şakası zannedip Suratına kapatır telefonu."

-" Yoo, bende Arkadaşıyım derim."

Serdar bana 7 numaralı sinirli bakışlarını atınca:

İçimden:'Sen misin bana böyle bakan, İyi bende giderim,' dedim.

Yavaşça ayağa kalkıp:

Bana böyle bakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin