+" Neyaptınız Beyfendi? Yüzüme ne varsa sürdünüz.
Allahtan saade bir şey yapın dedim. Saatlerdir bitmedi şu makyaj.
Eğer yapamadıysanız söyleyin de ben iki dakikada halledivereyim."Ay gerçekten çok yorulmuştum artık, zaten her yerim deli gibi sızlıyordu.
Sanki her an gerdeğe girecek mişim gibi tüm vücuduma ağda yaptılar ya.
İnanabiliyor musunuz?
Her ne kadar yapmak istemesemde Defne abla olmam için çok diretti.
Bende haliyle susmak zorunda kaldım.Neyse olan oldu artık.
Otururken de tırnaklarımı da bir güzel torpillediler sağ olsunlar.Bana göre fazla tuhaf hareketli olan makyaj'cı abi:
"Defne şekerim, duyuyor musun senin şu kızın dediklerini?
Oturduğundan beri bana söylenip duruyor, ben bu şartlar altında çalışamam,"
deyip ellerini yelpaze niyetine sallayıp güya kendince soluklanıyordu.Defne abla hızlıca yanımıza koşup yüzüne yalancı bir gülüş yerleştirdi ve kulağıma;
"Hümeyra'cım neyapıyorsun tatlım, enrique taa london'dan geldi senin makyajını yapabilmesi için.
Lütfen biraz daha sabırlı olmayı dener misin."+" Ama abla 3 saat olacak hala yüzümle uğraşıyor şu Beyfendi arkadaşın, ne cilt bakımı bitti ne olmayan sivilcelerimin patlatması.
Yok siyah noktaymış, yok yüzüm çok yağlıymış, yok sen en son kaşını ne zaman almışmışım.
Yok 6 ay kalan kirpikler yapıştırayımda biraz gözlerim olduğu ortaya çıksın -mışmış.
Valla sırtım ağrıdı şurda, kaç saatir yüzüme bir şeyler sürüyor haala bitmedi mi?""Bitti bitti kalkabilirsin, ay ne sabırsız şeymişsin sen.
Seni yeniden yarattım şekerim haberin yok."+"Hmm öyledir eminim."
Ayağı kalkıp sırtımın kütletmesini duyunca öne arkaya doğru hareketler yapıp ayaklarımın altındaki uyuşukluk gecmesini bekledim.
+" Her yerim tutuldu ama yaa."
Defne abla yanıma gelip elini omzuma attı ve;
"İnan bana değdi bu kadar beklemene, çok güzel oldun."
Elindeki aynayı bana yaklaştırınca kendime baktım.
Ohaaaaa, neymişim ben be.
Burnum meğer ne kadar da küçük'müş, yanaklarım da ne kadar kemikliymiş meğersem.Gözlerimde biraz büyümüş mü ne?
Bu Adam ben makyaj sandalyesinde uyuya kalınca bana gizliden estetik yapmış olmasın."Beğendin değil mi? Söylemesende Yüzündeki ifadeden belli tatlım. Ben kimlerden şehzadeler yaratıyorum haberin yok."
+"Beğenmez olmaz mıyım, daaa ben sanki fazla mı değiştimmi ne?
Sanki Meyra yerine başka bir kadın var karşımda.
Şimdi Serdar bu halimi beğenip ya her gün böyle olmamı benden isterse?
Ben sabahları kalkınca zor yüzümü yıkıyorum, her gün makyaj nasıl yapayım?"Defne abla kahkaha atıp; ilahi hümeyra," deyip karnını tuttu.
İlahi ne ya?
"Neyse yeter bu kadar güldük, şimdi geçelim en önemli kısma."
Korkuyorum ama ben, yavaş söyle bari.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana böyle bakma
RomanceZorla evlendirilmeye çalışan Meyra Ailesinden kaçıp Abisinin yardımıyla herkesden habersiz Türkiyedeki Dağ evinde yeni bir Hayat kurar. Her şey yolunda giderken ansızın kapısına yaralı bir Adam çıkar ve zor bela kurduğu o sakin Hayat tepe taklak olu...