Benden bu kadar ...

140 4 3
                                    



Evet geldik hayatımı alt üst eden güne ...

Kapımının önünden gelen seslerle sabaha gözlerimi açtım.

Ard arda gelen zil sesleri ve bağrışlarla adeta yataktan fırladım ve odamdaki büyük cama doğru koştum.

Gözlerimi bahçeye çevirmemle küçük dilimi yutacaktım adeta.

Çünkü Bahçe harabe içindeydi.
Özenle diktiğim fidanlar ve çiceklerim vahşice ezilmiş bir şekilde etrafta dağılmıştı.

Bahçeye ait olan sandalye ve masalar devrilmiş yüzüme bakarken, gözüme Serdar'ın son model arabası çarptı.

Garajın önüne park edilmiş arabanın çamları yerdeydi.

Arabada tanımayacak hale gelmişti.

Gözlerim seri bir şekilde Serdar'ı aradı.

Onu göremeyince hiç düşünmeden aşağı koştum.

Dış kapıyı açmamla gözleri kan dolmuş bir adet Serdar kılıç ile karşılaştım.

+"Serdar iyi misin? Hırsız mı girdi eve?"

Ona bir şey olma korkusu içimi çayır çayır yakarken Serdar ruhsuz bir şekilde gözlerime bakıyordu.

Serdar ses vermeyince ellerimle vücudunu kontrol etmeye başladım.

Yara adına bir şey bulamayınca rahatlamışçasına nefesimi dışarı verdim.

Ona dokunmamla Serdar'ın yüz ifadesi değişti, bana iğrenir gibi bakmaya başladı.
Sonrada tiksintiyle ellerimi sertçe kendinden itti.

Anlamamışcasına Serdara bakarken, Serdar üzerime doğru yürümeye başladı.

Yüzünde okuduğum ifadeler:

- Öfke
-Nefret
-kırgınlık

+"Serdar ne oluyor?"

Serdar'ın öfke kusan bakışları beni delip geçerken bir kaç adım geriledim refleks olarak ve kendimi koridorun ortasında buldum.

Ne olmuştu ona böyle?

Gözlerim elindeki magazin dergisine kaydı.

Ona bakmamla Serdar dergiyi acımasızca yüzüme fırlatması birdi.

-"BU NE LAN!"

Serdar'ın nefes alışverişi o kadar hızlıydıki göğsü bir saniye içinde kaç kere inip kalkıyordu.

Yırtıcı bir hayvan edasıyla karşımda dikilince iyice korkmaya başladım.

-"SANA BU NE DEDİM! "

Neyi kast ediyordu?
Bana öyle nefretle bakıyordu ki gıkım çıkmıyordu.

Sanki her an bana saldıracakmış gibi ...

Fazla düşünmeden yerdeki magazin defterini elime aldım, kapak resmini görmemle üzerime kaynar sular dökülmesi bir oldu.

Bana böyle bakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin