Serdarın ağzından:
-"Gülüm, Sen mi geldin abim?"
Uzun beyaz bir koridorun başındaydım. Koridorun sonunda beyazlar içinde kardeşim vardı.
Gözlerime inanamıyordum.
Onu cok özlemiştim.
Ellerimi uzatıp o minik bedene ulaşmaya çalışıyordum. Ama ayaklarım sanki yere çivilenmişti, hareket dahi edemiyordum.-" Gül ben gelemiyorum, sen buraya gelebilirmisin?"
Gül bana doğru ellerini uzatmaya başladı.
+ "Abi seni çok özledim."
Bende ona doğru ellerimi uzatmaya çalıştıkça aramızdaki mesafe büyüyordu sanki.
Birden aramızdaki koridor uzadıkça uzadı.
Gül uzaklaştıkça ben küçülüyordum, çivilendiğim yerde
eziliyordum sanki.+"Abiiiiiii beni bırakmaa."
- "korkma gülüm seni asla bırakmam."
....
Bir anda yerimden sıcradım.
Daha sabah olmamıştı, her yer karanlıktı.
Nefes nefese kalmış etrafımda olan bitemi kavramaya çalışıyordum.Aklımda sadece o son iki çümle yankılanıyordu:
'Abi beni bırakma,
korkma gülüm seni asla bırakmam.'Bir anda Aklıma gelen görüntülerle tüm vücudum felç geçirmiş gibi iki büklüm oldu.
27.01.2015:
Annem ve babam yine bir sosyete davetine katılacağı için,
kız kardeşime bakıcılık yapmak yine bana düşmüştü.
Gül bakıcı istemiyordu sadece benim yanımda uslu duruyordu.
Kimseye göstermesekte aramızdaki bağ çok kuvvetliydi.Annem: "Serdar oğlum gül sana emanet, biz gelene kadar ona göz kulak olursun değil mi?"
- "Ne gül'müş Arkadaş!
Dikkat edeceğiz dedim ya Anne, daha ne kadar tekrarlayayım?"O sırada arkadan gizliçe göz kırptım güle, hemen 32 dişini gösterdi bana papatyam.
Annem: "Tamam oğlum, ben yine sorayım da içim rahat olsun."
Annemler gittikten sonra gül ona dondurma almam için çok ısrar etmişti bende onu kırmayıp isteğini yerine getirmek için şans ile beraber arabama bindirmiştim.
Ona takılıp: "Aman köpeğini getirmesende olmaz zaten," dedim.
+ " Abiçim yavru köpeğimin ismi şans bir kere, hepimize şans getirmesi için ismini öyle koydum."
-" Öyle mi prenses? Hadi bininde gidelim bir an önce."
Keşke bindirmeseymişim ...
Yolda sigaramı içmek için cebimden çakmağımı çıkartıp ateşi yaktım.
Yanan Ateşi ağzımdaki sigarayı yakabilmek için bir kaç saniye boyunca bakışlarımı yoldan ayırmak zorunda kaldım.
Ve olan o bir kaç saniye de oldu.
O bir kaç saniye içinde sağdan gelen arabayı göremeyişimle bize çarpması bir oldu.
Sonrası mı? Karanlık.
...Dışardan gelen havlama seslerle ile gözlerimi actım.
Havlama sesleri dışardan değilde sanki odamın içinden geliyordu.
Duvardaki asılı saate baktım 7.31.
Oğlum başımı siktiniz bu ne lan
sabah sabah?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana böyle bakma
RomantizmZorla evlendirilmeye çalışan Meyra Ailesinden kaçıp Abisinin yardımıyla herkesden habersiz Türkiyedeki Dağ evinde yeni bir Hayat kurar. Her şey yolunda giderken ansızın kapısına yaralı bir Adam çıkar ve zor bela kurduğu o sakin Hayat tepe taklak olu...