Yalanlar

51 4 3
                                    


Sen beni bir defa bırakıp gittin.
Ama ben, senden sonra yaşadığım her olayda senin gidişine ağladım ...






"Anneeee."

Serdar'ın beni delip geçecek bakışlarından kendimi kurtarıp bana seslenen küçük kızıma baktım çaresizce.

Bacaklarıma sarılmış kafasını beni görebilmesi için yukarı kaldırmıştı.

O boncuk gözlerine ölürüm ben.

-"Anne mi dedi o?"

Birden boğazım kurumuş gibi öksürme krizine girdim ve kıp kırmızı oldum.

Hayır ... Şimdi değil Allahım.

Şuracıkça bayılırım valla.

Korhan ve Ece ablanın meraklı bakışlarını sırtımda hissetsemde gıkım çıkmıyordu.

Bende yardım dilenircesine gözlerimi Fatoşa diktim.

Kurtarırsa o beni bu durumdan kurtarır dı.

Gülüm onunla konuşmadığımı fark edince bacaklarıma sarılı olan kollarını sıkılaştırdı.

"Ann ..."

Fatoş birden Gülü kendine çekip;

"Annem Annemm burdayım ben. halanı çok mu özledin sen?"

Serdar olan biteni çözmek adına terlemiş elimi bırakıp Fatoşa yaklaştı.

-"Fatoş? Bu küçük kız senin mi kızın?"

Gül; "Hayyılll bılaakkk."

Gülüm Fatoşun kucağında debelenip kollarını bana uzatınca Fatoş gülü abime uzatıp; "Aşkım sen kızımızı al arabaya götür, uykusu gelmiş olmalı."

Abim gözlerini bana dikince bende başımla Serdara çaktırmadan onay verdim.

Abim Gülü hızlıca bizden uzaklaştırınca tuttuğum nefesi dışarı verdim.

Serdar şaşkın yüz ifadesiyle; "Siz Burak'la mı evlendiniz?"diye sorunca,

Fatoş elini beline koyup;
"Evet ne var bu kadar şaşıracak. Beğenemedin mi?"

Serdar dudağını hafifçe yukarı kıvırıp:
"Yok ondan değil de ... neyse mutluluklar dilerim size."

"Aman Sağol."

Ece abla benim korkudan sararmış suratımı fark edince hızlıca yanımıza gelip; "Hadi Meyra eve gidelim artık sende bugün iyice yoruldun," deyip beni çekiştirdi.

+"E- evet bencede."

Ece ablanın beni sürüklemesine izin verip kaçarcasına oto parka yürüdüm.

Serdar'ın beni takip ettiğini adım gibi emindim.

Onu Gül'den uzak tutmalıydım.

Ama nasıl?

Birden aklıma gelen fikirle arkamı dönüp onunla yüz yüze geldim.

Parmağımı tehdit edercesine havada sallayıp:

"Bana bak beni takip etmeyi kes! Yoksa beni günlerce zorla yanında tuttuğun için seni şikayet ederim, duydun mu?"

Serdar bakışlarını havada salladığım parmağımdan alıp yüzüme odaklandı.

Onu tehdit etmem onu eğlendirmiş gibi iyice dibime girip sırıtmaya başladı.

-"Öyle mi bayan kılıç? Beni şikayet mi edersin?"

Uzun boyu yüzünden başımı havaya kaldırıp kaşlarımı çatabildiğim kadar çattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bana böyle bakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin