Birazda Serdar konuşsun hep Meyra anlatıyor ;)
Gece üçü geçmesine rağmen gözüme bir gram uyku girmemişti.
Bu tarafa dön olmuyor öbür tarafa dön bu hiç olmuyordu.Meyra'nın görüntüsü gözlerimin önünden kaybolmak istemiyordu.
O vücudunu saran elbisesi ...
O ince beli ...
O neydi be?!
Sıcak basmadan hemen başka bir şey düşünmeye çalıştım.
Tüm geçe gülmüştü, mutluydu ... mutluyduk.
Heleki yaptığım saçma espirilerle güldüğünde gözlerine ulaşan o pırıltıyı unutamıyordum bir türlü.
Evet Meyra gerçek gülüyordu, diğer kızlar gibi sahte kahkahalar atmıyordu etrafa.
Onlar gibi sahte değildi bir kere ...
Sevdiğim kadın gerçekti.
Sonunda kabullenebilmiştim ona olan sevgimi.
Ablam bir süreçten geçtiğimi söyleyince haklı olduğunu düşünüp duygularımı ciddiye alamamıştım. Kısacası sessize almıştım kalbimi.Gelde şimdi sessize al şu kalbi.
Resmen dinlemiyor lan beni, ne demek isterse onu söyler ve saçma sapan hareketler ettirir bana.Artık kendimi tanıyamıyordum.
Telefonumdan gelen mesaj sesiyle başımı sarıldığım yastıktan kaldırdım.
Telefonuma gelen mesaja tıkladım:Beren: Seni Özledim ...
Bu kızdan kurtulmak imkansız amq.
Sakız gibi yapışmış bırakmıyordu beni.Günlerdir iğrenç yarı çıplak resimlerini bana yollayıp ona gitmemi bekliyordu ...
Beren beni iğrendirmekten başka şeye yaramıyordu zaten.
Resimleri silip Telefonumu gelişi güzel yatağa fırlatıp yüzümü yastığa gömmüştüm.
Artık gerçekten uyumam gerekiyordu ...
'Sabah göreceksin onu nasıl olsa, yat zıbar işte!'
Bir kaç dakika gözlerimi kapalı tutup uykunun beni ele geçirmesini bekledim faydasızca.
Bu durumdan iyice sıkılıp başımı kaldırdım.
Tamam be!
Sadece 2 dakika görüp hemen yatacağım.Yataktan yavaşça kalkıp Meleğimin odasına yöneldim.
Hafifçe tıklayıp ses gelmesini bekledim.
+" Meyra? Girebilir miyim?"diye fısıldadım.
Gece 3 oğlum kız çoktan uyumuştur.
Yine tıklayıp ses gelmeyince dayanamayıp yavaşça kapıyı hafif araladım.
Etraf karanlıktı onu görmüyordum ama Meyra'nın kendine has kokusu odayı sarmıştı bile.
Bende hemen Kapıyı sessizce kapatıp gece lambasını yakmıştım.
Gözlerimi odada gezdirip sonunda aradığımı bulmuştum.
Gözlerime ulaşan görüntü ile ayaklarım benden bağımsız bir şekilde Meleğimin yatağına yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana böyle bakma
RomanceZorla evlendirilmeye çalışan Meyra Ailesinden kaçıp Abisinin yardımıyla herkesden habersiz Türkiyedeki Dağ evinde yeni bir Hayat kurar. Her şey yolunda giderken ansızın kapısına yaralı bir Adam çıkar ve zor bela kurduğu o sakin Hayat tepe taklak olu...