Meyranın ağzından:
Yavaşça odamdaki kilidi açıp koridora cıktım.
Ses çıkarmamaya özen gösteriyordum.
Odamın kapısını kilitlediğimi anlarsa yanlış anlamasından cekindim, sonuçta genc adam...Yoksa çok mu abartıyordum yine?
Aklıma önceden gördüğüm dergi kapakları geldi.
Playboy Sero yine başka bir manken ile görüntülendi....
Yok yok ben en iyisi kilitlemeye devam edeyim.Kahvaltımı yaptığım gibi yine şansı dışarı çıkardım, tuvalet ihtiyaçları için ama şans bu soğuklara alışık olmadığı her halinden belliydi.
Bende eski bol kazaklarımdan birini şansa göre kesip başına geçirdim hayvancağız üşümesin diye.Şans' ın istediği gibi orman yoluna gidemiyordum, evden fazla uzaklaşmamaya çalışıyordum ne olur ne olmaz.
Şansın acıktığını anladığım gibi eve girdim ve dün gece buzluktan çıkardığım kemikli et parcasını onun için ayırdığım tabağa koydum.
Şans yemeğini afiyetle yerken bende öğlen yemeğine giriştim.
Serdar 6 gündür hergün bir kaç kaşık çorbadan hariç bir şey yemedi.
Kesin cok açtır.
Aceba ne yemek yapsam?
Ünlüler ne yerki?
İç sesim yine susmayıp:
'Amaan sen ben ne yiyorsak onlarda aynısını yiyordur canım.'
Çok yardımcı oldun yine iç sesim sağol gerçekten.Buzluktaki son Biftek'leri görünce hemen çıkardım ve suya koyup erimesini bekledim.
O sırada patatesleri soyup fırına attım ve avocado ezmesini hazırladım.
Biftekler eriyince kızgın tere yağ'da iki tarafını iyice pişirmeye başladım.
Üzerine tuz, biberiye ve 2 diş sarımsak' ta ekledimmi tamamdır.
Tavanın üstünü güzelce aliminyum folyo ile kapatıp fırının kapağını açtım.
Tavayı patateslerin altındaki rafa güzelce yerleştirdim ve devam pişmesi için fırının ayarını hafif yükselttim.İşim bitince fake sosyal medya hesabım ile Serdar'ın sayfasına girdim.
Milyonlarca takipçisi olmasına rağmen topu topuna 15 resim var yada yoktu.
Serdarın hakkında bildiklerim:
1.Sosyal medyayı kullanmayı sevmiyor.
2. Bayıldımı ayılmayı bilmiyor.Bende Serdar'ın etiketlendiği resimlere girip ağzım acık bir şekilde resimlere baktım.
Kaç tane kız vardı burda?
Çapkın olduğunu biliyordum ama bu kadarına da pes yani.
Ben Serdar'ı stalk'larken birden telefonum çaldı.
Ekrana baktığımda : 'ABİMMMM'yazıyordu.Gülümseyip abimi daha fazla bekletmeden telefonu açtım.
-"Abiiimmmm ..."Her sabah olduğu gibi abimle uzun uzun telefonda konuştuk ama bu sefer ki konuşmamızda bir şey fark ettim, abimin sesinde endişe vardı.
İkidedir benim dışarıya bir adım atmamamı tembihleyip durdu.
Israrla Nedenini sorduğumda' da bir şey olmadığını söyledi.İçimden bir ses babam ile alakalı olduğunu ve benden sakladığını söyledi.
Dayanamayıp Fatoşu aradım.-"Alo? Meyra? Meyra iyi misin? Ses versene"
+"İyiyim, Fatoş hemen endişelenme gerizekalı."
Kahkaha sesleri gelince bende gülmeye başladım.
Fatoşun gülmesini bile özlemiştim.
- " Nasıl endişelenmeyeyim?
Sen normalde riske girip aramazdın, benim ortam müsait olunca aramamı beklerdin. Ne oldu da aradın?"+ "Lafı uzatmadan direkt konuya gireceğim ."
Derin bir nefes alıp devam ettim;
+" Abim benden bir şey saklıyor ve sen ne sakladığını bildiğini adım gibi eminim. Öt bakim. Neler oluyor fatoş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana böyle bakma
RomanceZorla evlendirilmeye çalışan Meyra Ailesinden kaçıp Abisinin yardımıyla herkesden habersiz Türkiyedeki Dağ evinde yeni bir Hayat kurar. Her şey yolunda giderken ansızın kapısına yaralı bir Adam çıkar ve zor bela kurduğu o sakin Hayat tepe taklak olu...