GÜL

105 7 4
                                    



4 sene sonra;

+"Gül bu odanın hali ne kızım? Neden herşey heryerde?"

Gül'ün kıkırdısı odada yankılanırken yaramaz kızım benden saklanmak ile meşguldu.

"Beni bulamazsın kiii," deyip küçük gülücükler ile neşelendirdi kulaklarımı.

+"Hmm demek gül yok burada, Gül'ün olmayışını fırsat bilip hemen ona aldığım çilekli dondurmaları bitireyim o zaman."

"Çilekli dondulma mı?"deyip masanın altından çıkıp mutfağa kaçan gülü yakalayıp güzelce gıdıklayıp bol bol öptüm.

+"Seni yaramaz seni," deyip kucağıma aldım onu.

+"Hadi bakalım yeter oyalandık, artık annenin işe gitme vakti geldi de geçiyor. Koş ayakkabılarını giy bende çantamı alayım."

Gül; "Dayım beni bılaksın okula."

+"Kızım bügün seni ben bırakıcam ana okuluna konuşmuştuk ya hani."

"Banane banane dayım bılaksın."

O kadar çığlık atıyordu ki Zil sesini bile zor duymuştum.

+"kızım bağırma, sesinle mahalleyi ayağa kaldırdın."

Çömeldiğim yerden kalkıp çalan kapıyı açtım.

Abim ve Annem gelmişti.

"Hoşgeldınız."

Gül hanım dayısını ve nenesini görmesiyle çığlık atmayı bırakıp dayısının kucağına koştu.

"Dayı sen beni bılak olul mu?"

-"Olur tabi dayısının gülü."

+"Abi zaten hep sen bırakıyorsun, bügünde ben bırakayım hem işe de geç kalmazsın."

-"işe geç kaldığım yok benim."

Annem ve abim gülü sevmeye dalmışken bende mutfaktan gülün çantasını alıp abime verdim.

Gülü kocaman öpüp abimle gidişini izleyip güle el salladım.

Saate bakıp; "Anne bende çıkıyorum."

"Tamam kızım, Allah işini gücünü ras getirsin Annem," diye dua etti arkamdan.

+"Sağol Anne, sende bugün burayı temizlemekle uğraşma olmazsa bir kadın yollarım ikimizin dairesini pırıl pırıl yapar."

-"Olmaz içime sinmez bir kere. Benim elimde ayağımda tutuyor evelallah."

+"Ama anne böylede çok yoruluyorsun."

"Hadi kızım daha fazla geç kalma," deyip beni resmen kapı dışarı etti.

Abim 3 sene önce Korhan'ın yardımıyla burda Almanya berlin tarafındaki eski evimizi sattı ve frankfurt bölgesinde büyük bir ev aldı.

3 katlı bir evdi.

Bir katı bana ve güle,
Ortadaki anneme,
Diğeri ise kendisi ve karısı'nın katıydı.

Karısı dediğim kişi de en iyi Arkadaşım Fatoş'dan başka kim olabilirdi ki?

Fatoş'un ailesi trafik kazasında vefat edince biz Ailece onun yanında olup, ona sahip çıkmıştık.

Bana böyle bakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin