Geçecek ...

144 7 1
                                    

Serdar'ın anlatımı:

...

Kadir telaşla yanımıza geldi ve;

"Aga sakinleş, zaten her yer polis kaynıyor, şimdi seni bu hareketlerin yüzünden tutuklayacaklar,"dedi.

Onu dediklerini duymazlıktan geldim, şuan kafamda sadece şu Samet'in kafasını koparıp köpeklere yedirmek vardı.

Ona saldırmamak için zor tutuyordum kendimi.
Kucağımda Meleğim olmasa böyle sakin duramazdım eminim.

Meyra kucağımda titremeye başlayınca gözlerimi ona indirdim.

Nasıl korkutmuşlarsa onu, iki büklüm olmuştu kollarımın arasında.

Onu izlerken parçalara bölündüm, akıttığı her bir göz yaşı içimi yakıyordu.

Gözlerimi onda gezdirdim,
elbisesi yırtıktı, yüzü gözü morluklarla doluydu.
Dudağı şişmişti ama en kötüsü boğazıydı ...

Sertçe yutkundum.

Onu 1 saat önce ilk gördüğüm zaman aklıma geldi, kafamdan vurulmuşa donmüştüm.
Dizlerimdeki derman gitmiş öylece dizlerimin üstüne çömelmiş ruhsuz gözlerimle ona bakıyordum.

Trans da gibiydim, etrafımdaki hiç bir şeyi görmedim.

Onu öyle baygın görünce, bir an Sevdiğim kadının öldüğünü düşündüm.

Elimi bile kaldıramadım, hiç bir yerimi oynatamıyordum.

Vücudum uyuşmuş gibiydi.

O an Kalbimde hissettiğim acıyı küçük kız kardeşim Gül'de yaşamıştım.

Bu sırada Kadir bizim Adamlarımızla beraber Meyra'yı bu hale getirenleri depoda sıkıştırıp ellerini kollarını bağlayıp etkisiz hale getirdiler.

Polisi arayıp beklemeye başladılar.

Nasıl insanlardı bunlar böyle, nasıl bir kadını gözünü kırpmadan bu hale getirebildilerdi?
İnsan düşmanına böyle zalim davranmazdı.

Hepsini öldürmek istiyordum ...
teker teker kurşuna dizmek istiyordum.

Meyra'nın burda bu insanların arasında daha fazla kalmasını istemiyordum.

Kadire hitaben;

-"Kadir ben hastaneye gidiyorum, şu polislere Meyra ağrılarına daha fazla dayanamadı sizi bekleyemedi dersin.
İfadesini hastanede alsınlar, onu karakola çağırıp daha fazla yormasınlar."

Kadir tamam anlamında başını sallayınca gitmek için hızlıca arkamı döndüm.

Omzumda hissettiğim el ile başımı arkama çevirdim.

"Hop kardeş, nereye?"

"Kardeşim bi salın bizi, Allah aşkına."

Gözü kapalı olan Meyram gözlerini aralayıp birden kollarını abisine uzattınca afallamış bir şekide kaldım yerimde.

Ne oluyor lan şuan?

Ben daha durumu anlayamadan ellerim boş kaldı.

+"Meyra?"

Burak meyra'yı alıp arabaya bindirdi, yine gözleri kapalıydı.

+" Meyram ne oluyor?"

Ondan ses gelmeyince abisinin yanından geçip ellerini tuttum.

Ama o yavaşça parmaklarını ellerimin arasından çekti.

+"Meyram? Meleğim ... biliyorum bana kızgınsın sana yetişemediğim için ama yemin ederim her yerde deli gibi seni aradım.
Fatoşun dediği depoya gittiğimde sen yoktun. Geleceğimi bildikleri için seni burada saklamışlar."

Bana böyle bakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin