Yanlızlığı çok seversek, bir gün oda çekip gider mi?Nerden başlayacağımı bilmiyorum ...
Nasıl anlatsam olanları ...Aklıma geldikçe içimi büyük bir öfke sarıyor.
Neden diye soruyorum kendi kendime ...
Neden böyle olmak zorundaydı ?
Neden insanlar beni senin yanında görmek istemedi ki ?Neden bunları yaşamak zorundaydık?
Söylesenize nerde yanlış yaptım ben?
Tam 4 sene önce bugün:
Bügün Doktorda terminim vardı, ağır mide bulantılarım yüzünden bir termin alıp orda muayene olmak istedim.
Midemi üşütmüş olabilirdim.Serdar'a gece rahatsızlığımdan dolayı uyuyamadığımdan bahs etmedim tabikide.
Zaten bu aralar fazla yoğundu ve Klip çekimi için tüm gün evde olmuyordu.
Onu boş yere endişelendirip aklı bende kalsın istemedim.
Üstüme başıma çeki düzen verip ince kot ceketimi giydim.
Havalar sonunda düzelmiş ve güneş açmıştı İstanbul sokaklarında.
Güneş gözlüğümü de takıp evden çıktım.
Korumaların yanından geçip giderken birden kolumda bir baskı his ettim ve hemen arkamı döndüm.
"Efendim, gideceğiniz yere eşlik edelim."
+"Doktorda terminim var, zaten burdan fazla uzak değil. Benimle gelmenize gerek yok."
Uzun boylu olanı beni duymamış gibi yapıp; "Arabanız bu tarafta Hümeyra hanım," deyip sağ tarafı işaret etti.
+"Beni duymadınız galiba, kendim gidebilirim dedim."
4 iri yarı Adam karşımda ısrarla dikilmiş beni ikna etmeye çalışıyordu.
Ya Allah aşkına doktora da mı yalnız gidemeyecektim?
Zaten Baba evinde hep kısıtlanıyordum.
Sonrada onlardan senelerce saklandım ve kendimi hep eve hapis ettim.
Artık biraz olsun özgür olmak istiyordum normal olarak.Bıyıklı Koruma bey; "Lütfen zorluk çıkarmayın Hümeyra hanım.
Serdar beyin kesin emri var, nereye gitmek isterseniz yanınızda olup sizi koruyacağız."Kimden neyden koruyacaklar acaba?
Sonuçta Serdar kılıç eşini paparazzilerden gizleyebilmişti ve Babamda artık benim için bir tehlike değildi ki.+"Beyfendi size kaç kere benimle gelmenize gerek yok dedim, Serdar'a olanları anlatıp sizi de zor durumda bırakmayacağıma emin olabilirsiniz. Şimdi lütfen yolumdan çekilin."
Zaferle aralarından sıyrılıp bir kaç adım atabilmiştim ki Telefonum çaldı.
Çantamdan çıkardığım son model telefonumu elime alıp ekrana baktım;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana böyle bakma
Storie d'amoreZorla evlendirilmeye çalışan Meyra Ailesinden kaçıp Abisinin yardımıyla herkesden habersiz Türkiyedeki Dağ evinde yeni bir Hayat kurar. Her şey yolunda giderken ansızın kapısına yaralı bir Adam çıkar ve zor bela kurduğu o sakin Hayat tepe taklak olu...