Multimedia: MEYRABazı şeylerde şüpheci olsamda bir şeyde emindim artık. BEN ONU SEVİYORDUM.
+"Üü" oda daha cümlesini bitirmeden onu kendime çekip dudaklarımı dudaklarına bastırmıştım.
Serdar gözlerini sonuna kadar acmış bu yaptığıma inanamazken
benimde ondan yana pek farkım yoktu.Daha dudaklarının yumuşak tadını alamadan,
O daha gözlerini kapayamadan kendimi geri cektim.-"Meyra ?"
Bunu yapmış olamam.
+" Ben ... Ben ..."
Serdarın şaşkın gözlerli cümle kurmama yardımcı olmuyorken arkamızdaki sesler uzaklaşmaya başlamıştı bile.
+" Evet sen?"
Gelde acıkla şimdi gerizekalı.
Adamın dudaklarına sülük gibi yapışmayı biliyorsan bir acıklama yapmayı da bileceksin.-" Sen silah sesine rağmen adamların yanına gitmeye ısrar edince bende mecburiyetten seni ..."
+"ÖPTÜN!"
-" Dikkatini dağıttım!"
Bu dediğime Kahkaha atıp:
+"tabi canım,
dikkatımı dağıtmak isteyen ayağını burkmuş gibi yapar, ne bilim bayılıyormuş gibi ama karşısındakini öpmez meyra hanım.
Ne istekliymişsin sen öyle."Ağzımı bir metre açıp;
Aaa aaa aaa
-" Anlamıyorsun galiba sırf bir delilik yapma diye öyle davranmak zorunda kaldım."
+" zorunda kalmış mış."
Bana bıyık altından gülmesi beni iyice sinir ederken bu yaptığıma pişman olmuştum bile.
Keşke bıraksaydımda yürüseydi patlayan silaha doğru.Daha kendim bile onu niye öptüğümü anlamamışken, ki o yaptığıma ne kadar öpmek denilirse ...
Dudaklarımı hafifçe dudaklarına bastırmıştım bu kadar yani.
Ona bir şey olacak korkusu bana bunu niye yaptırdiki?Çok sesli konuşuyordu ve gitmek istiyordu bende sussun diye bu deliliği yapmiş olabilirim.
Ne var yani?
Erkek yapsa romantik kız yapsa sürtük mü?Bir kere o ilk öpücük kategorisine bile girmiyordu.
İkimiz de şok olmuş birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.
O filmlerdeki romantik öpüşme sahnesinden kilometrelerce uzaktaydı.Evet evet hala dudaklarım bakireydi.
+"Yeter bu saçmalıklarını daha fazla dinlemeyiyeceğim, ben gidiyorum."
-" Görende bu Adamlar senin değil benim peşimde sanacak.
Aslında gitsek iyi olacak, hem hazır kadir gelip onların dikkatini dağıtmışken ben seni sağ sağlim evine bırakayım."+" Kadir?"
-"Kadir en iyi dostlarımdan biridir, aynı zamanda menajerim olur. Seni arabanın önünde kavga ettiğini görür görmez onu aramıştım."
+" anladım."
-"Tamam o zaman bayanlar önden."
Ben ara sokaktan çıkıp caddeye cıkınca Serdar hemen arkamdan gelip elimi sım sıkı tutmuştu bile.
Bu bile beni heyecanlandırma yetmişken ona:+"Ne oluyoruz? Bıraksana elimi!"dedim.
Kızım sen Harbi öküzsün ya.
Adamın sende az bir şey ilgisi varsa bile Şuan bütün duygularından vazgeçmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana böyle bakma
RomanceZorla evlendirilmeye çalışan Meyra Ailesinden kaçıp Abisinin yardımıyla herkesden habersiz Türkiyedeki Dağ evinde yeni bir Hayat kurar. Her şey yolunda giderken ansızın kapısına yaralı bir Adam çıkar ve zor bela kurduğu o sakin Hayat tepe taklak olu...