Kabus

591 14 0
                                    


Video başlat'a basıp Telefonumu güzelce saklamıştım.
Samet burdan istesede göremezdi zaten.

Fatoş haklıydı, Samet'in gerçek yüzünü babama göstermem gerekiyor du.
Bana bağırması bile yeterdi, hemen babama videoyu gösterip bitirirdim bu işi.

Önce sakin bir dilde bu işin asla olamayacağını söyleyeceğim. Beni istemekten vazgeçmesini ve benden uzak durmasını açık açık belli edeceğim.

Nasıl buluşma noktasına kadar geldiniz diye sorarsanız,
Gerizekalı kendine yeni bir hat almış onu engelleyince.
Hemen o akşam, ondan bana mesaj gelmişti, neymiş: ' yarın saat 2 de arka bahçede seni bekliyorum. Önemli GEL' miş miş!

Asıl sen gel Samet bey, geleceğin varsa göreceğin de var.

10 dakikadır şu Sameti bekliyordum. Hayatımdan 10 dakka onun icin feda ettiğime inanamıyordum.
Tam kalkacakken Samet efendimiz teşrif edebilmişti, ona:

- " Buluşmak isteyen sendin ne diye bekletiyorsun yarım saattır beni burda ağaç oldum be," diye söylendim ona.

Ama o pür dikkat gözlerime bakıyordu. Tövbe bismillah.
Sonrada kendince hafif gülmeye başladı.

+" Hümeyra, Hümeyra, Hümeyra...
Neyapacağım ben şimdi seninle?"

- " Ne saçmalıyorsun sen?
Bak Samet abi seninle acık konuşacağım, ben seninle evlenemem.
Ben sana kendimi bildim bileli abi diyorum, her zaman da abi diyeceğim.
Bundan ötesi de olmaz ...
Olamaz zaten."

Samet'in o iğrenç kahkahasını duymayan kalmamıştır. O dişler ne yaaa insan hiç mi fırçalamaz?

Nereye kusabilirim?

Ağzının içinde güneş açıyordu sanki.

+ "o harcadığın oksijene yazık bebeğim , yavaş gel istersen.
Sen ne dediğinin farkında mısın?"

Sinirlenmişti birde.
Bana:" niye beni istemiyorsun?" diye sormaz mı.
"Benden iyisini mi bulacaksın yoksa hayatında başka biri mi var? Senide o adamı da gebertirim, duydun mu beni?" siye tehdit etti aklınca.

Laflara gel, Laflaraaa. Fasülye' de kendini nimetten sayarmış.

-"Ya sen delirdin mi ? Söylediğin cümleleri kendi kulakların duyuyor mu? "

Bu Adam kesinlikle güzellikten anlamıyordu en iyisi sert olmaktı. Kötü oluyorsam başta olayım değilmi?

-"Allah aşkına kendine gel.
Seni istemiyorum anladın mı, senden fazlasıyla iğreniyorum ve keskinlikle seni beğenmiyorum.
Vazgeç artık benden," diye ona bağırdım.

-"İğreniyormuş, beğenmiyormuş.
Ben sana kendimi beğendirmesin iyi bilirim güzelim," deyip kendini aniden bana yapıştırdı.

Daha ne olduğunu anlamadan hem cok ağır, hem Alkol kokan nefesini yüzüme üflüyordu.

Midem feci derecede bulanmıştı.
Seslice öğürdüğüm icin daha çok sinirlendi.

Ve Birden bana saldırdı.
Yüzümü iki elliyle tutup beni zorla öpmeye çalıştı, o an kusacaktım yeminle.

Tüm gücümle onu arkaya itip deli gibi çığlık atıyordum.

Bana böyle bakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin