Kaçış

77 2 1
                                    



-"Meyra ne kadar korktuğumdan haberin var mı senin? Abin ve Annenden bahsetmiyorum bile."

Sertçe alnımı ovaladım ve oturduğum yerde sırtımı dikleştirecek boynumu kütlettim.

Her yerim tutulmuştu.

O soğuk su beni maf etmişti, her kemiğim ayrı ağrıyordu.

+"Tahmin edebiliyorum Ece abla ama olanları anlattım sana. Piskopat herif beni eve kilitledi, dışarı çıkmama da izin vermedi."

-"Bu adam delirmiş olmalı, korkma canım bu yaptıkları ancak lehine işler, sen sakın moralini bozma. Gerekirse Mahkemeye yeniden baş vuracağız.
Böyle bir Adamla kesinlikle 6 ay yaşanmayacağını Hakime hanıma kanıtlayacağız."

+"Ece abla bu olanları kesinlikle abim öğrenmemeli, abim duyarsa Serdarı öldürür.
Başı benim yüzümden belaya girsin istemiyorum."

Hemde yeni baba olacakken ...

-" Bence olanları anlatmalısın Meyra çok endişelendiler senin için."

+"Hayır abla istemiyorum, lütfen bu konu aramızda kalsın."

-"Peki canım nasıl istersen."

Kadire sesim gitmesin diye sesimi alçaltıp:

"Gülüm nasıl? "titreyen sesim onu ne kadar özlediğimi yüzüme bir kere daha vuruyordu.

-"Nasıl olsun Meyra seni sorup duruyormuş, seni çok özledi."

+"Bende abla kokusu burnumda tutuyor sanki."

-"Ben bu kadar özlediysem gül hanımı seni düşünemiyorum bile," deyince sessizce kıkırdadım.

Haklıydı, gülüm aklımdan çıkmıyordu.

+"Bana abimin numarasını yollayabilir misin? İnternetten senin Numaranı bulup öyle kadirin telefonundan arayabildim, mağlum benimkini Serdar bey camdan fırlattı."

-"Tamam canım hemen yolluyorum."

+"Sağ ol abla o zaman 1 saat sonra konuştuğumuz gibi hotelde görüşürüz."

-"Görüşürüz," deyip kapattım ve hemen ece ablanın yolladığı numarayı tıklatıp telefonu yeniden kulağıma götürdüm.

İkinci çalışta açmıştı abim telefonu.

-"Alo?"

+"abim ..."

Kısa bir an ses gelmeyince yine; "Abi? Sesim geliyor mu?" diye sordum.

-"MEYRA? SEN MİSİN GERÇEKTEN? NERDESİN SEN?"

Abim o kadar çok bağırıyordu ki telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.

Arkadan Annemin sesi geliyordu;

•"Ne Meyra mı gerçekten? Banada ver telefonu."

-"Bir dur Anne ya," diye bıkmış ses tonuyla abim Annemi geçiştirdi.

+"Benim abi sakin ol lütfen."

-"Nasıl sakin olayım! Nerdesin kızım sen kaç gündür? Annem perişan oldu. Kadında göz yaşı kalmadı ağlamaktan."

+"Abi anlatacağım. Hem yarına kadar dönmüş olurum. O zaman herşeyi detaylı konuşacağız söz veriyorum."

Abim seslice nefesini dışarı verdiğinde sakinleşmek istediğini anladım.

-"Nerdesin kardeşim? İyi misin?"

Bana böyle bakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin