Kadir:" İnanın bana Engin bey bende zaten aynısını söyleyecektim ..."
+" Beğendinizi görmek beni gerçekten çok mutlu etti ama ben şarkı falan söyleyemem. Bir kaç Ailevi sorunlarım var gerçekten üzgünüm."
Serdar:" İstersen sonra sakin kafayla konuşalım bu konuyu."
+" Teklifiniz için tekrardan teşekkürler ama düşünecek bir şey yok."
Serdar bana iyice yaklaşıp diğerlerin duymaması için sesini kıstı ve:
-"Meyra saçmalama kariyerin için çok büyük bir adım güven bana senin için herşey deyişecek ünlü olacaksın."
+"Ünlü olmak isteyen kim?
Babamlar beni bulmasın başka bir şey istemiyorum.
Benim durumumu bile bile nasıl ısrar edersin Serdar?"-" Haklısın düşünemedim, üzgünüm. Bir an hayali gözümün önünde canlandı ve mantıklı düşünemedim."
Şule hanımın bizi dinlediğini fark ettiğimde konuyu üstelemedim.
Zaten şans içeri koşarak gelince üstelenecek konu da kalmadı.
+" Şans, hoşgeldin ne çok özledim seni."
Serdar'a koşan şansın yanına gidip sevmeye başladım.
Hemen beni tanıyıp heyecanlı bir şekilde kuyruğunu sallayıp etrafında döndü."HAV HAV HAV HAV"
Serdarla, Bahçeye çıkıp şansla güzelce bir oynadık. Elimde bir top ve sevdiği ikramlar olunca daha çok itaatkar oldu ve koskoca bahçede oynanmadık yer bırakmadık.
Artık iyice yorulmuştum.
Serdarın kaçamak bakışlarını arada yakalasamda çaktırmayıp devam etmiştim.Kadir bahçeye gelip: " Gelin bir su için soğuklanın."
+" Sağol ama benim artık gerçekten gitmem lazım, yeterince oyalandım."
-" Dur bi acelen ne Meyra, öğlen yemeği de beraber yiyelim. Hem ayfer hanım bugün Somon balığı yapacak, inan bana muhteşem yapar."
+" Size afiyet olsun. Ben Engin bey ve şule hanımı da göreyim cıkayım. Size iyi günler "
Serdar kadire yaklaşıp:" Bir şey yap gitmesin,"diye fısıldadı.
Kadir: "Neyapayım oğlum, hem onun evinin temizliği daha bitmemiş nereye gidiyor?
Adamlarla konuştum,Temizlik şirketin yarim saatlik işleri kalmış, oyala onu."Duyduklarım inanmadım, benden habersiz evimi' mi temizletiyorlardı?
+" Birincisi; Sizi duyabiliyorum ve ikinci şey ise; Hoşcakalın."
Serdar sinirle yanıma gelip:
"Meyra artık burada benimle kalacaksın, bir yere gidemezsin.
Evini temizletip anahtarı evin sahibine geri vereceğim. Eşyaların hepsi yukarda odanda."Ya sen kimsin? Gercekten Delirmeme ramak kalmıştı.
Hayatımdaki tüm erkekler benim adıma kararlar veriyordu. Hemde bana sormadan!+" Sen nasıl benim adıma kararlar verirsin? Ha nasıl!"
-" Durumun ciddiyetini farkında değilsin galiba.
O Samet denen herif depomdam kaçtı ve adım gibi eminim seni heryerde deli gibi arıyordur.
Ya seni bulursa? En son seni bayılana kadar dövmüştü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana böyle bakma
RomanceZorla evlendirilmeye çalışan Meyra Ailesinden kaçıp Abisinin yardımıyla herkesden habersiz Türkiyedeki Dağ evinde yeni bir Hayat kurar. Her şey yolunda giderken ansızın kapısına yaralı bir Adam çıkar ve zor bela kurduğu o sakin Hayat tepe taklak olu...