Düşünceli bir şekilde Banyomu yapmış ve giyinmiştim.
Saat yediye geliyordu acele etmem lazımdı yoksa işe geç kalırdım.
Çantamı ve dosyalarımı alıp Odamdan yavaşça çıktım evin uzun koridoruna geçerken etrafa bakındım, şansıma Serdar haala odasındaydı.
Çantamdan kağıt kalem alıp;
'İşe gidiyorum, saat 6'da burda olurum, ' diye yazdım.
Elimdeki kağıdı Serdar'ın Kapının altından kaydırıp odasına ulaşmasını sağladım.
Onu bekleyip işe geç kalmazdım.
Dış kapıya yönelmeden gözüm Meltemi aradı.Ona hemen çıktığımı haber vermek istedim ama gözlerim Şule hanımı buldu.
Şule hanım: "Günaydın Hümeyra'cım acelen var galiba?"
+" Şey evet işe gidiyorum da."
-" Bavullarını almadan mı gidiyorsun?"
Bıkkın bir şekilde nefes verdim, bu kadın beni artık iyice geriyordu.
+" Şimdi acelem var, akşama toplarım eşyalarımı."
Daha Dışarıya doğru bir adım atamadan Şule hanım;
-" Zaten akşama Berenciğim kalacaktı bizde, en azından misafirlere özel odamız onun için boşalır çok teşekkürler Hümeyracım. Umarım bizden memnun kalmışsındır."
Vücudumu hareket etmeden kafamı arkaya çevirdim ve;
"Beren misafir odada kalsın en kötü ihtimal ben Serdarla kalırım siz bunları düşünüp kendinizi yormayın Şule hanım,"dedim.
Tabiki asla onla kalmazdım ama bu kadının bunu bilmesine gerek yoktu.
Kafamı yine önüme çevirip acık olan dış kapıya yönelmemle şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım.
Kalbim deli gibi atmaya başladı.
Hayır bu gerçek olamazdı.
Gözlerime inanamıyordum.
Elllerimde tuttuğum dosya ve çantamın ellerimin arasından kaymasına izin verdim.
Kadir: " Süpriiiiz!"
+" Fa-Fatoş?"
Ne kadar zayıflamıştı öyle, nasıl deyişmişti ... sanki 2 sene değil de 10 sene görüşmemişiz gibi geldi bana bir an.
Gözyaşlarımı tutamadım ne kadar özlemiştim onu.-"Meyraaa ..."
İkimiz gözlerimiz yaşlı bir şekilde sesli gülmeye başladık.
Fatoş bir türlü bana gelmeyince ben ona doğru koştum.
Ben koşmamla oda rüyadan uyanmış gibi bana doğru koşmaya başladı.Birimize sıkıca sarıldık, fatoş hıçkırarak ağlamaya başlayınca bende de musluklar aktı istemsizce.
-" İnanamıyorum Meyra, nerelerdeydin? Senden haber alamayınca aklım çıktı."
+" anlatacağım hepsini Fatoş, seni çok özledim."
-" Bende canım bende ..."
Arkamızdan gelen öksürük sesleriyle fatoş'dan ayrıldım.
Serdar yanıma gelip elini belime koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana böyle bakma
RomanceZorla evlendirilmeye çalışan Meyra Ailesinden kaçıp Abisinin yardımıyla herkesden habersiz Türkiyedeki Dağ evinde yeni bir Hayat kurar. Her şey yolunda giderken ansızın kapısına yaralı bir Adam çıkar ve zor bela kurduğu o sakin Hayat tepe taklak olu...