DOĞUM GÜNÜ {part 1}

77 5 0
                                    

Canlar ben geldim, normalde iki gün önce paylaşacağım bölümü anca bugün paylaşabildim. Umarım bölümü beğenerek okursunuz ;) yıldıza basmayı unutmayın, sevgiyle kalın ...

+"Neyapıyorsun?" diye söylendim fazla yüksek çıkan sesimle.

-" Artık dayanamıyorum,
Sana dokunmak istiyorum Melek kız ..."

Sonunda çoştu tabi adam, neyse Meyra biraz zor olacak ama hadi geri vitese bas canım.

+"Serdar ... ben bunu yapamam. Doğru değil bir kere, hem biz seninle ... "

Ne diyeceğim ki şimdi ona?
Bu işten onu kırmadan sıyrılmam lazım dı.

Cümlemin devamını getirip getirmemek arasında kalmıştım ki Serdar:

"Evli değiliz diyeceksin, biliyorum. Sen kendini evleneceğin Adama sakladığını da biliyorum güzelim ama asıl doğru olmayan ne biliyor musun?"

Ahtapot gibi kendime sardığım kollarımı gevşetip parmak uçlarıyla göbeğime dokundu.
Vücuduma bakmıyordu, gözleri gözlerime kenetlenmişti ama yinede şu an Domates gibi kızardığıma eminim.
Parmaklarını tenime sürterek yavaşça yukarı çıktı.

O kadar yavaş hareket ediyordu ki tüylerim diken diken olmuş, vücudumu da bir elektrik dalgası sarmış gibiydi.

Parmakları Göğsümden boynuma, ordan da dudaklarıma ulaştı.

"Benden başkası sana dokunması ... asıl yanlış odur."

Üşümeyeyim diye beni iyice sıcak suyun altına çekip dudaklarıma bir buse bıraktı.

-" Bu kadar güzel olma Melek kız, bu diğer kadınlara haksızlık olur ..."

Ama sende bu kadar tatlı olma ...

Kollarım ile üst bölgemi örtmeye çalıştım ve yaşadığım utanç ile gözlerimi ondan çektim.

Şu an resmen sütyenle karşısındaydım, ben Fatoş'un yanında bile üstünü değiştirmeye çekinen bir insandım.

Göğüslerim vücuduma göre büyük olduğu içinde sütyenlerimi push up'sız almayı tercih edenlerdim.

Evet doğru anladınız şu an resmen nene sütyeniyle koskoca Serdar kılıc'ın karşısındaydım.

Ya kızmayın, ben nerden bileyim bu duruma geleceğimi?
Hem onlar daha rahat, diğer sütyenler beni kaşındırıyor bir kere.
Şimdi o ne kadınlar görmüştür, ne iç çamaşırlar sunmuşlardır ona ...
Ya beni şimdi çirkin bulursa?

Hem neden kendimi beğendirme gibi bir çabaya giriyordum ki ben?
Beni seven böyle sevsin, değil mi?

Gözlerimi Serdar'ın karnından çekip yüzüne çıkardım.

Yüzündeki ifade benim için niye böyle önemliydi ki?

İğrenti aradım gözlerinde, yüzünü buruşturmasını bekledim ama Serdar'ın göz bebekleri parlıyordu.
Gülüşü desen yüzüne sığmıyor gibiydi.

Acaba iyice bakmamışmıydı bana?
Veya kollarım iyice kapatmıştır her yerimi?
Ya beni kırmamak için rol yapıyorsa?
O zaman neyapacaktım ben?

Bana böyle bakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin