Saatler geçmesine rağmen biz hala uçurumum kenarında bir birimize sarılmış bir şekide oturuyorduk.
Yaşadığımız korku sayesinde bir türlü birimizden ayrılamıyorduk.Şiddetli ağlamam hıçkırıklara dönüşmüş sakinleşmeyi bekliyordum.
Belimde hissettiğim eller buna bir nebze yardımcı olsada yerimden kımıldayamıyordum.Kesik kesik nefeslerim düzene girince Serdar kollarını benden ayırıp, elleriyle yüzümü avuçladı.
-" Yüzün bem beyaz olmuş, iyi misin?"
Başımı yana çevirip avucunu öptüm ve; " Seni kayıp edicem diye çok korktum ..."
-" Asıl ben çok korktum Meyram, nasıl benim için hayatını tehlikeye atarsın? Delirdin mi sen? Aklım çıktı seni orda öyle görünce."
+" Yine olsa yine yapardım ..."
-" Biliyorum güzelim, yapardın ..."
Başımı omzuna yaslayıp elimi tutmasına izin verdim.
-" Orda öyle asılı kalınca ümidimi kayıp etmeme rağmen sen pes etmedin Meyram, beni bırakmadın.
Bana her Aşkım dediğinde ben yeniden doğdum.
Hayatımı sana borçluyum güzelim.
Doğru kadını seçtiğimi biliyordum zaten ama sayende bugün emin oldum."Sustum çünkü ne diyeceğimi bu dediklerine ne cevap vereceğimi bilmiyordum, sonunda dayanamayıp gözlerimi kapattım ve Serdarın nefes alış verişini dinledim.
Ne güzel bir sestir bu böyle, insanın içini huzurla dolduruyor ...
Bir zaman sonra Serdar;
-" Yine söyler misin Melek kız,"dedi.
Gözlerimi açıp kafamı kaldırdım ve; "neyi söyliyeyim? diye sordum.
-" Beni sevdiğini ..."
Gülerek parmaklarımla oynadım;
+" Ben öyle bir şey mi dedim? "
Çenemi yukarı kaldırıp yüzüne yaklaştırdı ve tüm ciddiyetiyle devam konuştu.
-" Senden o cümleyi duymayı o kadar çok bekledimki ..."
Sonra yaklaştı ...
Yaklaştı ...
Kalb sakin ol ...
Nefesimi tutum istemsizce ...
Dudaklarım dudaklarına hafif temas edince durdu ve;
"Şimdi söyle sevgilim, dudaklarım dudaklarına kavuşmuşken beni sevdiğini söyle ... "
Nefesimi daha fazla içimde tutamayıp Serdar'ın dudaklarının arasından özgürlüğüne kavuşmasına izin verdim.
Belimdeki eller sıkılaştı oda dudaklarımın içine doğru inledi.
-" Susma ... Söyle artık, yalvarırım."
Dudaklarımın üstündeki her kımıldayışı içimde tarif edemediğim duyguları uyandırıyordu.
+" Sana aşığım Serdar kılıç."
Dudaklarımın üstündeki dudaklar kıvrıldığını hissettim.
Gülümsüyordu beyimiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana böyle bakma
Любовные романыZorla evlendirilmeye çalışan Meyra Ailesinden kaçıp Abisinin yardımıyla herkesden habersiz Türkiyedeki Dağ evinde yeni bir Hayat kurar. Her şey yolunda giderken ansızın kapısına yaralı bir Adam çıkar ve zor bela kurduğu o sakin Hayat tepe taklak olu...