Yorumlardan anladığım kadarıyla bazı yerleri karışık yazmışım.
O yüzden kısaca bir üzerinden geçmek istedim. İleride de karışmasın diye çünkü zaten ortalık karışacak...Neyse ilk olarak kızlardan başlayalım.
1.Alissa
●Kızların dış görünüşü hakkında fazla bilgi vermedim çünkü okuyan kişinin aklında canlandırmasını daha çok seviyorum. Yinede bir şeyler söylemem gerekirse kısa boylu, kahverengi gözlü, dalgalı ve kısa saçları olan bir kız olarak düşünüyorum genelde.
●18 yaşında
●Annesi Alexandra ve babası Benjamin
●Diana ile çocukluk arkadaşı
●Ana güçleri astral seyahat ve zihin okuma
●Ruh eşi Selene
●Derek abisi, Ambrose kuzeni ve Mia isminde de bir kuzeni var ama o karakteri bir daha göreceğimizi sanmıyorum.
2.Diana
●Diana da kahverengi gözlü, gamzeli ve kıvırcık saçlı bir kız.
●Alissa'yla aynı yaşta
●Annesi Angelica ve babası David
●Ana güçleri görünmezlik ve ışınlanma
●Ruh eşi Arron
●Tek çocuk, kardeşi yok.
3.Arron
●Dış görünüşünü hiç hayal etmedim, o kısım size kalsın. Yaşı 20.
●İki gücü var. Telekinezi ve normalden çok daha hızlı koşma.
●Ruh eşi Diana
●Annesi Müdire Helena ve babası Mutatio'nun kurucularından Robert
●James adında bir üvey abisi var ama bu arkadaşı şimdilik az gördük. ;)
4.Daphne ve Axel
●Daphne ve Axel ruh eşi, aynı zamanda sevgililer.
●Daphne saçları turuncu, yeşil gözlü bir kız. Axel sarışın bir çocuk. Arron'la aynı yaştalar.
●Daphne'nin gücü yaraların kapanmasını, daha hızlı iyileşmesini sağlıyor.
●Axel'in gücünden büyük bir ihtimalle bahsetmedim daha önce ama görme duyusu çok gelişmiş ve bu kilometrelerce öteyi aynı zamanda da duvarların arkasını görebilmesini sağlıyor. (Aslında duvarın arkasının görülmesi de durugörüye giriyor ama detaylara takılmayalım.)
5.Adrian
●Mutatio için çalışıyordu ama kaçtı.
●William adından bir ruh eşi var.
●Gücü görünmezlik.
6.Derek ve Ambrose
●İkisi ruh eşleri, 20'li yaşlarındalar.
●Ambrose görünmez olabiliyor.
●Derek ise şekil değiştirebiliyor. Örneğin, tamamen annesi veya herhangi biri gibi gözükebiliyor.
6.Selene
●30 yaşlarında bir kadın, sade ve bilgili bir görünüşü var.
●Gücü zaman ötesi durugörü
●Alissa ile ruh eşi
Sanırım bu kadar yeterli. Eğer yine karıştırılan bir kısım olursa sorabilirsiniz. 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strange
Science-FictionGizli bir şirket... Tehlikeli bir deney... Genetiği değişen çocuklar... Telekinezi, ışınlanma, görünmezlik... Aşk, sevgi, dostluk... Tüm bunları içinde barındıran olayları öğrenmek ve her şeyi onlarla beraber keşfetmek istiyorsan sende okumaya başla...