18.bölüm🌺

291 38 57
                                    

Yıldıza basıp okumaya başlayabilirsiniiizz 💕

- NEEE!

Doğa bağıran Zeynebin ağzını eliyle kapatırken söylendi

- Ya Zeynep bağırmasana biri duyacak

Zeynep başıyla onayladığında Doğa elini temkinli bir şekilde çekti.
Zeynep Doğa'nın koluna yalandan vurarak azarladı.

- Bu şimdi mi söylenir ya, sormasam ne zaman öğrenecektim acaba düğünde mi?

- Ya Zeynep haklısın ama bana şuan o kadar gerçek dışı geliyor ki... Kendim bile sevinemedim, aileler kabul etmez hem ben kendimi buna hazır da hissetmiyorum. Umut şimdi böyle söylüyor ama o da hazır değil biliyorum. Ya Allah aşkına biz hala çocuk gibi değil miyiz Zeynep? Baksana nerdeyiz hoplaya zıplaya midilli sevmeye gelmedik mi az önce derken güldü.

Doğa'nın sözleriyle Zeynep de gülerken gülüşmeleri sesin sahibiyle bölündü.

- Buyrun hanımlar kime bakmıştınız?

Doğa karşılarında duran 20 li yaşlarındaki genci ilk kez görmediğine emindi ama hatırlayamadı.

- Orhan amca burada mı acaba?

- Babam şuan çiftlikte değil. Daha sonra tebessüm ederek eliyle çiftliği gösterdi.

- Ben yardımcı olayım.

- Biz daha sonra tekrar geliriz size iyi günler.

Emre cevap bile beklemeden ilerleyen kızların arkasında imayla seslendi.

- Size de iyi günler!

Bakışları Doğa' da takılı kalırken ilk kez karşılıklı konuştuklarını fark ederek gülümsedi.

Daha sonra aklına az önce duydukları geldiğinde gülümsemesi hızlıca silindi dudaklarından.

- Acele et oğlum kız gidiyor elden!

Daha sonra aklına Doğa'nın bahsettiği midilli geldiğnde ağır adımlarla çiftliğe ilerledi. Çağlakız'ın yanına gelip önce biraz sevdi sonra da taburesini çekip oturdu. Yine dertleşecekti yine Doğa'ya söyleyemediklerini Çağlakız 'a söyleyecekti.

- Senin adını Çağlakız koyduğunda daha 10 yaşlarındaydı. Onca güzel renkte atın içinden senin yanına koşmuştu. Bu benim diye bağırdığında en çok ben şaşırmıştım. Çünkü ben her zaman en güzel gözüken atla ilgilenirdim, senin varlığını bile unutmuştum. Ona neden seni seçtiğini sorduğumda  "Diğerlerini herkes sever ben onu istiyorum" demişti. O çocuk kalbindeki merhamet benim asi çocukluğumdaki değişimin ilk başlangıcıydı. Yıllardır çiftliğe geldiler ve ben hep uzaktan izledim onu, yanına gelmeye utanırdım çocuktum lan nerden bileyim bu hisleri. Büyüdüğümde anladım ama geç oldu Çağlakız şimdi onu seven başka biri var ve evlenme teklifi bile etmiş hıyar herif. Koray amcaları azıcık tanıdıysam okul bitmeden evlendirmezler şuan sadece sevgimi anlamasını sağlamam lazım. Sen de bana yardım edersin dimi? Edersin edersin... 

***************

Eve varmadan önce dayanamayarak sormaya karar verdi.

- Zeynep ne oluyor?

- Hiiç hiçbir şey... Nedne sordun ki?

- Yani moralin bozuk gibi geldi bir de bu kadar sessiz kalınca...

Zeynep söyleyeceklerinden vazgeçmeden Doğa'nın sözünü keserek atıldı.

- Ya Doğu valla yol boyunca düşündüm günahını almak istemiyorum ama o çocuğun sana bakışlarını görmedin mi?

Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin