35.bölüm 🧡

233 31 139
                                    

Bu bölüm için oy sınırı koyalım . 100 yorum 🧡

Çalan telefonla Umut Doğa'nin dizinden kalkıp oturur hale geldi . Doğa telefonda konuşurken yüzünde oluşan heyecanın sebebini anlamak için kulak kesildi. Doğa telefonu kapattığında Umut'a döndü .

- Hayırdır ne oldu ?

- Esmalarin kısa bir işi varmış Emin'i bize bırakmak istedi de , onu sormak için aramış .

- Ne diye soruyorlar bıraksınlar tâbi ki.

Doğa gözlerini yumup açarken tebessüm ederek baktı Umut'a.

- Heyecanlandim niye ?

Umut yalandan kaşlarını çattı.

- Benden başka kimse için heyecanlanamazsin .

Doğa Umut'un sözüyle daha da gülerken onun şakasıni devam ettirdi . Omuzlarını kaldırıp indirdi.

" Heyecanlandim bile "

- Bak sen !
(Göz kırparken tehdit eder gibi )
Ararım Tolgayi işimiz çıktı derim nedir yani 😉

- Tamam en çok senin için heyecanlanicam

Daha sonra yandan bakıp gülerken devam etti .

- Dicem deee

- Eee ?

Umut'un değişen yüz ifadesiyle sesli bir şekilde güldü.

- şaka yaptım şaka korkma

Umut sahte bir kızgınlıkla elindeki telefona döndü .

- Hiç gülmedim

Doğa Umut' un boşluğunu yakalayıp karnını gidiklarken " Şimdi gül o zaman " dese de Umut ona her zaman ki gibi " Bu neydi " bakışları atınca oflayarak gidiklamayi bıraktı . Her defasında belki bu defa gidiklanir dese de yok gidiklanmiyordu adam .

- Nasıl gidiklanmazsin ya ?

Umut Doğa'nin her deneyimi ayni sonucu aldığı için sitem ettiğini bilse de sinir etmek için alaya aldı.

- Elimde değil napayım gidiklanamiyorum 😂

Doğa kendisiyle alay eden Umut'a gözlerini kisarak " yazıklar olsun " bakışları atsa da Umut umursamadan dalga geçmeye devam etti .

- Ama azmine hayranım , her defasında yılmadan deniyorsun takdir edilesi karicim

- Umut biraz daha devam edersen 3 günlük trip paketin yükleniyor haberin olsun .

Umut gidiklamak için Doğa'nin karnına bakarken Doğa ellerini karnina sarıp kendine acindirarak baktı .

- Hayır !

Umut vazgeçip arkasına yaslandı .

- Sana acımazdim da ballı lokmama acıdım .

Doğa ellerini karnından çekip gözleri ışıldarken Umuta baktı .

- Ballı lokma mı ?

Umut söylediği sözle pişman olurken başını iki yana salladı .

- Yoo , yoo ne balı ne lokması acıktın mı sen yemek yiyelim hadi .

Umut ayaklanirken Doğa elinden tutup durdurdu .

- Umut ben ne duydugumu iyi biliyorum neolurr hadii !

Umut tek eliyle sakaklarini sıkıp elini saçından geçirirken bıkkınlikla söylendi.

- Utanmasam ağlayacağım asıl sana neolur ! Hem daha iyilesmedim bile acı bee

Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin