Keyifli okumalar ❤️
Oylar çok azzz 😪
Kahvaltının ardından nesrin hanımlara geçip güzel haberi herkese verdiler . Aileleriyle beraber bu güzel haberin enerjisiyle huzur dolu bir gün geçirdiler. Gün sonunda Zeynep ve Doğa ayrılamayınca Zeynepte onlarla beraber evlerine geldi.
Eve geldiklerinde Doğa yanan mutfak ışığını fark edip söylenerek mutfağa girdi.
- Umut ışığı açık unutmuşsun ya
Daha sonra masanın üzerinde duran ekleri fark ettiğinde söylemeyi bırakıp montunu çıkardı. Elinde ekler kutusuyla salona geldiğinde banyodan dönen Zeynep " Ayyy ekler mi ooo" diyerek Doğa'nın yanına geldi. İkisi de kutudan birer ekler alacakları sırada Umut'un seslenmesiyle ona döndüler.
- Doğa sen ellerini yıkadın mı?
Doğa bir elindeki ekler kutusuna bir de başında bekleyen Zeynepn'e bakıp yutkundu.
- Ellerim pis değil arabadan indik eve geldik Umut.
- Olsun senin şuan iki katı dikkat etmen gerekiyor. Hadi
Doğa Umuta hak verse de bu ekleri burda bırakırsa kurda kuzu teslim etmiş olacaktı. En iyi ihtimal Umuta emanet etmekti.
- O zaman sen bu kutuyu tut been gelene kadar içinden bir tane eksilmeyecek tamam mı?
Daha sonra ellerini yıkayıp döndüğünde Zeyneple beraber kutuyu ortalarına alıp adeta yarışır gibi yemeye başladılar.
- Zeynep yavaş ol!
Zeynep omuzlarını kaldırıp indirdikten sonra devam ettiğinde Doğa kendine acındırarak konuştu.
- Zeynep ben iki kişilik yiyorum ama ya
Umut onların bu halini izlerken bakışlarının doğada sabitlenmiş olduğundan habersiz tebessüm etti. Hayallerinden, dualarından da öte bir andı ve ona karşı sevgisi hala ilk günkü gibiydi, uzun bir bekleyişin ardından yaşanan kavuşma gibi yıllarca hasret kalmış da şimdi karşısında gibi, kördüğüm gibiydi.
Zeynep'in yalandan öksürmesiyle daldığı düşüncelerden çıkarken yerinde toparlandı.
- Bitti mi pek kıymetli ekleriniz
Zeynep gülerek Doğaya baktığında Doğa pakette kalan çikolata soslarını sıyırmayı bırakıp, kendine acındırarak Umuta baktı.
- Umuuttt
- Doğaa?
- Biraz daha ekler alsana. Ben değil çocuğun istiyor valla bak
Zeynep çalan telefonla içeriye giderken Doğa Umut'un yanında dikilip elini tuttu.
- Hadi kalk neolur ya
Umut sonunda pes edip " ya sabır" diyerek koridora ilerlerken arkasından seslendi.
- Umutt
- Efendim Doğa
Doğa dudaklarını ısırırken sordu
- Pasta mı alsan
Umut montunu giyerken bıkkınlıkla sordu bu kadar erken mi başlıyordu bu mesai.
- Olur Doğa neli olsun
Doğa kendi kendine düşünürken Umut ayakkabılarını giyip beklemeye başladı.
- Çikolatalı olmaz az önce yedik, çilekli... Yok o da değil. Buldumm frambuazlı al
- Doğa saatin farkında mısın bitanem. Pastane pastane gezemem bu saatte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...