Zeynepçiler için ufak bir bölüm bıraktım, keyifli okumalar.
Bu bölümü değerli okurum @Fadime0147 ye ithaf ediyorum ❤️❤️
Tarihlerden 16.06.2020, evet bugün Zeynep in günüydü. Sözleniyordu evlendigi için abisinden trip yemesi dışında hiçbir sorun yoktu . Son bir kez daha abisini aradığında Umut da sonunda telefonu açmıştı.
Zeynep abisi cevap veremeden sitemlerini sıralarken Umut'un uyarı dolu sesiyle sustu , daha doğrusu susmak zorunda kaldı. Abisinin kalbini kirmasına izin vermeden telefonu kapatıp Doğayı aradı.
Telefon meşgul çalarken eş zamanlı olarak kapı zilinin çalmasıyla kapıya koştu. Karşısında Doğayı görünce hızlı hızlı konuşmaya başladı.
- Doğa nerede kaldın ya ! Saat kaç oldu yetismeyecek işte . Abim oyaladı seni dimi doğru söyle . Ne istiyor benim mutluluğumdan ya
- Ay yeter !
Doğa'nin çıkışıyla sessiz kalırken Doğa durumu anında toparlamaya çalışarak konuştu.
- Zeynep sakin ol , Umut niye oyalasin beni ? Hem beni buraya Umut getirdi , yaaa öyle bakarsın sapsik sapsik
Zeynep o an abisi için söylediklerine mahcup olurken açıklama ihtiyacı hissetti.
- Ya ne bileyim açmıyor sabahtan beri telefonlarımı
- Çünkü Gülcan hastaydı dün uyuyamadi onun için bu saate kadar uyudu
Zeynep ilk cümleden sonrasını duymamış gibi atıldı.
- Yaaa neyi var minigimin , sen keşke gelmeseydin soyleseydin bana
Doğa çantasını ve feracesini çıkarırken Zeynebin içini rahatlatmaya çalıştı .
- Merak etme şimdi iyi , ateşlenince korktum ama diş çıkarıyormus öyle dedi Umut . Ama sabah ateşi düşmüştü keyfi de yerindeydi .
Daha sonra yarım bir tebessümle memnun değilmiş gibi devam etti.
- Hem babası yanındayken beni aramıyor hanımefendi
Zeynep Doğa'nin sözleriyle bir tık daha rahatlarken aklına kendi günü gelince aynı telaşla ayaklandı.
- Tamam o zaman bugün benimsiniz Doğa hanım haydii
*************
Tüm hazırlıklar tamamlandığında Doğa kendini Zeynebin yatağının üzerine bırakırken gülerek söylendi.
- Bittim , resmen bittim
Daha sonra doğrulup aynada kendini inceleyen Zeynebe baktı.
- Ama çok güzel oldun bee Zeynep
Zeynep Doğa'ya dönüp cevap verecekken bildirim sesiyle telefonuna döndü. Bildirim panelinde gördüğü isimle ellerininin terini peceteye silip mesajı açtı .
Doğa Zeynep'in hareketlerinden kimin mesaj attığıni anladığında yanına gelip yandan telefon ekranına bakıp güldü.
- Papatya alsın papatya
Daha sonra gülerek Tahirin taklidini yaptı.
- Gülüşü güzel kadınlar papatyaların severler derler , sen de sever misin Zeynebiimm ? Güller güzelliğini kıskanacak ne yapsak zeynebimmm .
Zeynep Tahirin alt tarafı hangi çiçeği istediğini sorduğu mesajı Doğa' nin abarta abarta anlatmasiyla önce kızsa da dayanamayip o da güldü.
- Doğa ayıp oluyor yaa
- Aa bizim aramızda ayıp mı vardı ? Bu Tahir seni çok bozdu çok !
- Sen geç dalganı geç , şu günü atlatayim sorarım hesabını
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...