Keyifli okumalar 🍯
Hastahaneye gittiğimde koşarak Doğumhanehe çıktım. Ameliyat kıyafetlerimi giyindikten sonra doğumhaneye girdiğimde Esmanın doğumu başlamıştı. Birçok doğuma şahit olmuştum. Gerçekten hepsiyle birlikte acı çekmiştim. Ama şuan her zamankinden farklıydı. Canım kardeşim önümde acı çekiyordu. Başucuna geldiğimde beni hala farketmemişti.
-Esma ben burdayım canım diyerek tuttum elini
Konuşmaya hali yoktu elimi sıktı sıktı....
1 saatin ardından doğum bitmişti. Çok şükür esma da Emin bebekte iyiydi. Ben şimdi teyze mi olmuştum. Basbaya teyze olmuştum işte. Salak salak sırıtırken bir yandan da Emin'i yıkama giydirme işlerini yapıyordum. Esma benim ilgilenmemi istemişti. Söz verdiğim gibi tüm isteklerini zevkle yerine getirdim. Kucağımda Eminle doğumhaneden çıktığımda tolga yere çökmüş ağlarken umut ona bir şeyler söylüyordu. Zavallı umut bizi teselli etmekten kendine fırsat gelmiyordu bile.
-Umuuttt!!! Diye seslenmemle ikisi de bana dönmüştü.
Umut Emini elimden alıp tolgaya verdi. Birkaç saniyeliğine de olsa umutu elinde bebekle görmek çok hoşuma gitmişti.Tolga da umutta beni unutmuş yağmuru seviyorlardı. Nihayet tolganın aklına Esma gelebilmişti.
- Esma, esma nasıl iyi mi
Haline gülmemek için zor tuttum kendimi ama alışkındım bu heyecanlı babalara.- iyi iyi esma da Emin de gayet iyi.
Rahatlamış bir şekilde soluk verdi.
Ama artık emini esmaya götürmem gerekiyordu.Esma Emin'e ilk sütünü verirken sormak istediklerimi sorup çıkacaktım
- Nasılsın esma ağrın sancın var mı eğer çok şiddetli bir ağrın varsa ağrı kesici verebiliriz
- Hayır hayır gayet iyiyim gerek yok.
Evet çok iyiydi gerçekten resmen gözümün önünde solmuştu. Alışkındım ama kardeşimi böyle görmek içimi acıtıyordu.- Esma çok güzelll dedim Emin'in boşta kalan eliyle sardığı parmağıma bakarken. Gerçekten çok güzeldi. Çok masumdu tertemizdi.
Gülümsedi yaklaşıp Emin'in kokusunu içine çekti. Öyle güzel görünüyorlardı ki.
- Doğa sen nasıl geldin
- Yola sabah erken çıkmıştık. Geldiğimde senin doğumun başlamıştı bile ama...
- çok tesekkür ederim yanımda olman bile öyle iyi geldi ki dedi gözyaşları yanaklarından süzülmüştü bile.
- Ağlama bak beni de ağlatacaksın dedim titreyen sesimle. Söz verdim ben sana sen benim ne zaman sözümü tutmadığımı gördün. Hem kardeşimin doğumuna girmeseydim ölürdüm üzüntüden. Çok şükür rabbime nasip oldu yetiştim.
Ne güzel anne olmuştu benim arkadaşım ama artık çıkmam gerekiyordu. Tolga hala eşinin yanıma gelememişti.
Ben çıkıyorum canım tolga da merak etti seni diyerek ayrıldım yanından. Benim çıkmamla tolganın içeri girmesi bir olmuştu.
Umutun yanına gittiğimde gözlerinin dolduğunu gördüm.
Karı koca ne ağlağız dedim ama bugün mutluluktan ağlıyorduk.
- çok güzel değil mi Doğa. Çok saf çok temiz.-öyle dedim uzatmadan çünkü konunun nereye geleceğini tahmin ediyordum..
-Amca olmak bile bu kadar güzelse baba olmak kim bilir nasıldır dedi yandan bana bakarak
Ben biliyorum kocamı işte kaçırmaz ki hiçbir fırsatı.
-Aynen güzeldir
-Doğa!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...