38. Bölüm 🧡

211 28 63
                                    

Keyifli okumalar 🍯

Bu bölümü cooookk kıymetli Gulcann26 ya ithaf ediyorum 💜

Umut ve kolunda uyuya kalan kızıni gördü. Onların bu hali yüzünde kocaman bir tebessüm oluşturdu. İkisinin fotoğrafını çekmeyi de unutmadı. Şuan hissettikleri çok baskaydi .

Umut'un yüzünü sevdi . Günlüğüne yeni bir sayfa açıp yazmaya başladı .

Umut , umudum ... Kalbimi heyecanlandıran adam varlığını bilmenin bile hissettirdiği huzurun tarif edilemediği adam ... Aşinasi olduğum üzerine gözyaşları döktüğüm ve seninle gulucuklerimizi serpistirdigimiz bu satırların her bir harfini tek tek bana yaşattığı için Rabbime hamdolsun. Varlığına bin şükür sevdiğim . İyi ki sen ! Çocuk kalbini sevdiğim adam şimdi bizden bir parçaya sarılmış uyuyor , yanımda ... Sevmek sana çok yakışıyor , sen severken çok güzelsin sevdiğim ... Şu anın fotoğrafını çekmek değil aslında istediğim . Şuan senin bütün mimiklerini hafizama kazımak istiyorum . Üzerindeki tişörtten başını koyduğun yastık kırlentine kadar kazımak hem de . Varlığına çok şükür , bin şükür sevdiğim ❤️

Daha sonra günlüğün sayfasını kapatip komidinin üzerine bıraktıktan sonra o da yanlarına uzandı. Bir süre onları izledikten sonra kızını beşiğine yatırıp Umut'un üzerini örttü .

Şimdi gidip yemek hazırlaması gerekiyordu ama onları bırakıp gidemiyordu da . Bir süre düşündükten sonra omzunu kaldırıp indirdi .

- Uykum var belki benim de Allah Allah .

Daha sonra Umutun koluna yerleşip gözlerini yumdu . Çok Zaman geçmeden Gulcanin ağlama sesi odayı doldurduğunda yerinde doğruldu. Kendiyle beraber uyanan Umut Doğayı umursamadan kızının yanına gidip onun dilinden konuşmaya başladığında Doğa göz bayarak baktı .

- Azıcık ben de uyuyayim dedim hemen uyandı . Bana galezin mi var annem senin ya 😒

Umut kızını kucağında pışpışlarken Doğayı ciddiye almadan söylendi.

- Sen kızımı bana mı şikayet ediyorsun acaba ?

Doğa Umut'un dalga geçerek söylediği söze karşılık bacağını hedef alıp yastık firlattiginda Umut da beklemediği bir şekilde Gulcani yatağına bırakıp yastığı Doğaya geri fırlattı.
Yastık Doğa'nin yüzüne çarpıp biraz da dengesini sarsinca Doğa Umut'a sen bittin bakışları atıp Gulcanin da kucağında olmamasıyla rahatlayarak sert bir yastık savurdu .

İkisi de birbirinden intikam almaya çalışırken bütün yastıklar havada uçuştu . En son yastıklardan biri patladığında Doğa yastığın içinden dökülen pamuklari hızlı hızlı Umut'un üzerine atıp hapsirtmaya başladı.

Umut en iyi bildiği şeyi sona sakladı. Doğa' nin boşluğunu yakalayıp karnını gidiklarken bu defa bilerek çok fazla uzatmıştı . Doğa da ona acimamisti sonuçta.

Doğa gülmekten kıpkırmızı olduğunda vicdana gelip en sonunda Doğayı bıraktı .

- Hadi yine iyisin ten rengin çabuk değişiyor

- Çabuk mu ?  Kaç dakikadır gıdıkliyorsun vicdansiz ya .

Doğa dökülen yastık ve pamuklari hızlı hızlı toparlamaya başladığında Umut da hem onunla dalga geçip hem de ona yardım etti. Daha sonra Gülcan i kucağına alıp tekrar uyutmaya çalışırken Umut da abdestini alıp yanlarına geldi.

Umut kızınin eliyle ayağıyla oynarken çocuk sürekli gözlerini açıp ona bakıp bir de gülüyordu. O gülünce Umut daha cok gülüyor onun dilinden konuşmaya başlıyordu . Doğa kolundaki saate bakıp saatin kaça geldiğini fark ettiğinde Umut'u , çocuğu rahat bırakması için uyarsa da Umut dinlemeyince kızını Umutun kucağına bırakıp ayaklandı.

Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin