Yeni bölüm için oy sınırı 15 yorum sınırı 150
Yıldıza basmayı unutmayalım. Oy sayısı gerçekten çok üzücü. Ortada bir emek var okuyanlardan ricam oy ve yorumlarını esirgememeleri.
Keyifli okumalar🧡
-Anne siz... Ne zaman geldiniz?
Doğa tedirginlikle annesine bakarken Zehra hanım duyduklarıyla başını sağa sola sallayarak Doğa ya baktı. Koray beyse hiçbir şey söylemeden içeri geçmişti bile.
Zehra hanım Doğa'nın yanına geldiğinde anlat dercesine baktı. Doğa annesini İlk kez bu kadar gergin gördüğü için iki katı gerilmişti.
-Kızım sen Umutla ne konuşuyordun öyle dinle lütfen diyerek
Bir süre sessiz kaldıktan sonra devam etti. Kızından asla ters bir şey beklemiyordu ama kızının sessizliği aklındaki şüpheleri çoğaltıyordu.
- Kızım niye susuyorsun bilmediğimiz bir durum mu var?
Doğa'nın sessiz kalmaya devam etmesiyle Zeynep tedirginlikle konuşmaya başladı.
-Zehra teyze Doğa'nın üstüne gitme ne olur ben sana her şeyi anlatayım ama bir otur sakin ol önce.
Daha sonra Zeynep her şeyi kısa bir özetle Zehra hanıma anlattığında Zehra hanım suçlulukla oturan Doğa'ya elinden geldiğince olmaya çalışarak yaklaştı. Kızını korkutmak istemiyordu ama şuan yaşadığı hayal kırıklığı da öfkelenmesine sebep oluyordu.
- Kızım niye anlatmadın bana daha önce bunları şimdi babana ne söyleyeceğiz?
Doğa annesine bakmadan konuşmaya devam etti.
- Anne söyleyeceklerimiz daha bitmedi aslında
Zehra hanım kızının söylediklerine daha ne var dercesine baktı.
Zeynep hayatında yaşadığı en gergin dakikaşar olduğuna yemin edebilirdi ama kanıtlayamazdı şu durumda.
Doğa derin bir soluk alıp tek çırpıda söyledi.
- Umut bana evlenme teklifi etti anne.
Zehra hanım "Nee" diyerek hızla oturduğu yerden kalkarken Doğa biraz sonra duyacağı sözlere kendini hazırlamaya başlamıştı bile hala annesinin yüzüne bakmazken Zehra hanım kızının ciddi olduğuna iyice emin olduğunda hiçbir şey söylemeden arkasını dönüp gidecekken Doğa'nın seslenmesiyle durdu. Kızının kalbini kırmak istemiyordu sakin olmak için avuç içlerini sıkmaya başladı.
- Anne babama anlat het şeyi lütfen.
Zehra hanımın sabrı Doğa'nın son söyledikleriyle taşma sınırına gelmişti.
- Kızım sen kendindr misin? Ben seni bu durumdan hangi yalanla kurtaracam diye düşünüyorum sen her şeyi anlat diyorsun. Babana söylediğimde ne olacak beklentin ne?
Doğa aldığı tepkiyle bocalasa da Umut ile aldıkları kararın arkasında durmakta kararlıydı.
- Anne ben Umut'un teklifini kabul ettim, yani siz de kabul ederseniz...
Zehra hanım Doğa'nın cümlesini bitirmesine izin vermeden konuştu.
- Ee, biz izin verirsek ne olacak, evlenecek misiniz?
- Anne...
Zehra hanım Doğa'nın konuşmasına izin vermeden eliyle durdurarak ilerledi.
Doğa annesinin ardından dolan gözlerle bakarken bu işin sandığından daha zor olacağının farkına varmıştı. Ama şimdi ağlayıp üzülmenin zamanı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...