Keyifli okumalar 🍯
Hastahaneye geldiklerinde Umut giriş işlemlerini hallederken Doğa kan alma bölümünde beklemeye başlamıştı.
Hastahanenin doktoru oldukları için hemşireler bekletmeden ilgilenmek istese de kabul etmemişti . En son bekleyen hasta kalmadığında kan alma sırası Doğaya gelmişti. Doğa kolunu açtıktan sonra gözlerini kapatıp başını geriye yaslarken Umutun sesiyle gözlerini açtı.
- Ahmet siz işinize bakın ben ilgilenirim .
Ahmet elindeki tüpleri bırakıp giderken Doğa Umuta göz baydı.
- Umut şimdi hiç sırası değil gerçekten iyi değilim .
- Tamam Doğa ben geldim işte onlara düşmüyor seninle ilgilenmek değil mi ?
Doğa bir şey demeden elini yumruk yaptığında Umutta konuyu uzatmadan kan almıştı .
Kan testinin sonuclari çıkana kadar Umutun odasına geçtiler ve de Doğaya serum takıldı.
Umut bilgisayarın başında sonuçları beklerken gelen bildirimle dosyayı açıp incelemeye başladı.
Tekrar tekrar sonuçları okurken dolan gözlerine engel olamadı . Bu ihtimal aklına bile gelmemişti .
Ekrana bakarken inanmaz bir şekilde mırıldandı.- Baba oluyorum !
Daha sonra sandalyesini hala uyuyan Doğanın yanına çekip Doğanın karnındaki elinin üstüne elini koydu .
Bir süre öylece doğruluğunu idrak etmeye çalıştı. Bu his... Tahmin ettiğinden çok daha güzeldi.
** * * * * * * * * *
Sabah olduğunda Doğa sonuçları görmek istese de Umut izin vermedi. Doğa kendini hazır hissedene kadar da söylemeyecekti. Bu konuda ne kadar korktuğunu biliyordu.
Yolda giderken Doğa dayanamayıp sordu.
- Umut başka bir şey yok değil mi?
Umut aklına gelenle sırıtmak istese de ciddi olmaya çalışarak konuştu.
- Sadece kan değerlerin düşük başka bir şey yok. Hem sen düşünme bunları ben şimdi seni eve bırakayım dinlen güzelce.
- Sen nereye gidiyorsun?
- Markete.
Daha sonra Doğa ya dönüp gülümsedi.
- Gelirim hemen merak etme.
- Ben iyiyim ben de geleyim seninle.
- Emin misin?
- Eminim
Doğru söyleyip söylemediğini anlamak için gözünün içine bakan Umut'u ikna etmek için söylendi.
- Valla iyiyim ya
Daha sonra markete geldiklerinde Umut sebzelere yönelirken Doğa yutkunarak portakallara baktı. Normalde çok da sevmezdi niye bu kadar canı çekmişti ki.
- Umut şu portakallara bak kocaman sulu sulu önce bunlardan alalım.
Umut da Doğa'nın portakaldan bahsedişiyle yutkunurken az önce yaşanan şeyi yeni idrak etmiş gibi sırıttı. Aşeriyordu!
Elindeki poşeti doldurup ağzını bağlayacakken Doğa engel oldu.
- 2-3 tane daha atsana az oldu bu sanki.
Daha sonra Umutu beklemeden poşete birkaç portakal daha ekleyip bir yandan diğer meyvelere göz attı.
Evin ihtiyaçlarını hallettikten sonra sıra en sevdiği şeye gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...