Hepinize keyifli okumalar yıldızı parlatmayı Unutmayalım ♥️♥️
3 gün sonra
Doğa aynı kokuyu içine çekerek uyanmıştı yeni bir sabaha daha. Hala göğsünde uyuduğu adamın varlığı hayal gibi geliyordu ama gerçekti. Gerçek olamayacak kadar güzel, hayal olamayacak kadar gerçekti hem de.
Umut'un omzunun üzerinden uyanıp uyanmadığına baktığında yine Umuttan erken uyandığını fark etmişti. Uykuyu sevdiğini biliyordu ama evlenince değişir diye de düşünmüştü ufaktan. Düşündükleriyle gülümseyip yatakta doğruldu. Kendine geldikten sonra banyoda elini yüzünü yıkayıp telefonunu eline alıp koltuğa oturacakken aklına gelen gerçekle yutkundu.
" Evliydi ve galiba şuan kahvaltı hazırlaması gerekiyordu."
Her sabah hazır kahvaltıya oturduğunu günlerini hatırladığında muzip bir gülümsemeyle Umut'un yanına geldi.
Evlenmeyi istiyorsa kahvaltı hazırlamaya da yardım edecekti.
Saate baktığında saat henüz 10 du ve Umut'un uyanma saati 12, 1,... Giderdi.
Umutu uyandırmayı başarmıştı ve bir adet sersem Umutla kahvaltı hazırlamanın tadını çıkarıyordu.
- Ne yapıyoruz bugün?
Umut'un sorusuna hevesli gibi gözükmek istemediği için kelimelerini seçerek cevap verdi.
- Bilmem
Umut yeşillikleri yıkamayı bırakıp ellerini kuruladıktan sonra tezgaha yaslanarak korka korka patates kızartan Doğaya gülerek baktı.
- İlk haftasonumuz farklı bir şeyler yaparız diye düşündüm.
Doğa gözlerini kısıp etrafta gezdirirken bir yandan da "Ne yapsaak" dediğinde Umut daha da aşkla baktı Doğa ya. Daha sonra Doğa heyecanla bakışlarını Umutta sabitleyip
- Araba sürmeyi öğretsene bana, araba sürmeye gidelimm
Umut Doğa 'ya göz devirirken bir yandan da şaka yaptım demesini bekliyordu Doğa'nın ciddi olduğunu fark ettiğinde sordu.
-İlk kez beraber bir şeyler yapacağız Doğa, araba sürmeye mi gidelim gerçekten?
Doğa Umut'un sorusuyla omuz silkip tekrar önüne dönmüştü. Heves etmişti ne vardı gitselerdi önemli olan beraber bir şey yapmak değil miydi?
Doğa kahvaltısını sessiz sessiz yaparken Umut ne kadar uğraşsa da Doğa'nın gönlünü alamamıştı. Daha sonra kahvaltıdan kalkıp Doğayı yanağından öptükten sonra hızla mutfaktan ayrılıp bir yandan da söylendi.
- Bırak sofrayı hadi hazırlan araba sürmeye gidiyoruz.
******************
- Hazır mısın?
Doğa titreyen ellerini Umuta uzatıp
- Hazir gibiyim dediğinde
Umut Doğa'nın titreyen ellerine gülerken söylendi.
- Uçak kaldırmıyoruz Doğa bu ne heyecan?
Doğa Umut'un alayla söylediği söze yüzünü buruşturarak bakarken omzuna da yalandan vurmuştu.
- Çok komik!
-Tamam tamam gülmedim. Şimdi sol ayağın debriyajda sonuna kadar basılı dursun. Sonra da kontağı çevir.
Doğa Umut'un söylediğini yaparken bir yandan da yanlış yapmamak adına sorular sormaya devam etti.
- Bir dakika sağ ayağım nerde duracak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...