25.Bölüm 🌺

253 33 146
                                    

Keyifli okumalar canlarım 💘💘💘

Yeni bir sabaha daha  gözlerini açtığında kendisine bakan kahvelerle gülümsedi. Daha sonra aklına dank edenle yerinden hızla doğruldu.
Umuta şaşkınca baktı. Şaşkınlığı sesine de yansıdı.

- Umuut?

Umut Doğa'nın enerjisini alkışlamak istese de sabahın bu saatinde buna bile hali yoktu. Yerinde yerleşirken gözlerini yumdu. Doğaya onunla aynı şekilde sorarcasına tepki verdi.

- Doğa?

Doğa bir yandan gülerken nir yandan Umutu omzundan sallayarak kaldırmaya çalıştı.

- Ya uyuma geri lütfen

Umut Doğa'nın söylediğine gülerek gözlerini açtı. Daha iyi bir fikri vardı, her zaman ki gibi.

- Benim daha iyi bir fikrim var diyip kendisine anlamsızca bakan Doğayı kendine doğru çekti. Koluyla sarıldığında Doğa ayrılmaya çalışarak söylendi.

- Umut beni sinir etme ne miskin bir şeysin ya

Umut duymamazlıktan gelip gözlerini yummaya devam ettiğinde sinirle soludu.

- İlk kez benden önce uyandığın için sevindim o sevincimi de kursağımda bıraktın, çek elini ben kalkıcam miskin, tembel, uyuz...

- Doğaa! Ben hala uyanığım

- Eee

- Duyuyorum yani seni

- Ne güzel iste ben de duy diye söylüyorum nerde kalmıştım, heh uyuşuk

Umut yattığı yerden doğrulup yüzünü buruşturarak Doğaya baktı.

- Hiç yakışıyor mu bu sözler senin gibi nahif, zarif bir hanımefendiye.

Umut'un söylediğiyle Doğa kahkaha denemeyecek bir sesle gülerken Umuta ciddi olmaya çalışarak baktı.

- Ben mi nahif, zarifmişim. Sizin gibi odun bir miktar agresif ve bir miktardan biraz fazla miktar gıcık bir beyefendiden bu sözleri duymak  gerçekten beni çok mutlu...

Sözünü tamamlamadan kendisine yazıklar olsun bakışları atan Umuta muzipçe güldü.

- Çok mutlu etmedi

Umut Doğa'nın kendini sinir etmeye çalıştığını çok iyi biliyordu hay hay yapsındı kendisi de Doğadan aşağı kalmazdı zaten.

- Söylediklerine gerçekten çok kırılmıyorum karıcım hadi kalk bi çay koy iyi oyalandın derken gülmemek için dudaklarını ısırdı.

Doğa sinirle cevap vermek için atıldığında Doğa'nın lafını ağzına tıkıp devam etti.

- Şimdi birkaç işim var Doğa sonra devam ederiz kaldığımız yerden diyip dolaba yöneldi. Spor sayılabilecek birkaç kıyafeti yatağın üzerine bırakırken Doğa da onu izliyordu.

- Ne işi bu saatte?

- Önemli bir şey değil gelirim yarım saate.

Doğa Umut'un geçiştirmesiyle daha da meraklandı. Söylemeyecek ne işi olabilirdi ki. Dolabın önüne gelip birkaç kıyafet çıkarırken söylendi.

- Ben de geleyim o zaman

Umut Doğa'nın söylediğiyle ona doğru döndüğünde çıkardığı kıyafetleri geri dolaba koyup dolabın kapağını kapattı. Kendisinden açıklama bekleyen Doğa nın yanından geçerken Doğa normalden biraz yüksek çıkan sesle sordu.

- Ne yapmaya çalışıyorsun? Hem nereye gittiğini söylemiyorsun hem benim gelmeme izin vermiyosun.

- Doğa nereye gidebilirim niye bu kadar üsteledin anlamadım

Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin