Keyifli okumalar 🌺
Multi : Buray - Gitmem gerek
Müzikle birlikte okumanızı tavsiye ederim ❤️❤️
Ey yüreğimin sol yarısı. Aklıma koydum seni.Aklım almadı. Yüreğime bıraktım, sana doymadı.
Hz. MevlanaTek bir cümle... Zamanı durdurabilir miydi? Tek bir cümle midede kaç bin kelebek uçurabilirdi...
Doğa kalbinin hiç bu kadar hızlı attığını hissetmemişti. Umut onu sevdiğini söylüyordu, onun tarafından sevilmek... Bir hayal aynı anda bu kadar muazzam ve yıkıcı olabilir miydi?
Neden uçmuyordu o kelebekler...
Neden acıyordu canı bu kadar...
Gerçek olsaydı acıtmazdı belki de.Şimdi Doğa ne yapmalıydı bir hayalin ardına kapılmak mı yoksa doğrularını önüne katık etmek mi...
Bir kere yanmak mı yoksa bin kere yanmak mı...
Sessiz geçen birkaç dakikanın ardından Doğa oturduğu banktan kalkıp ilerlemeye başladı. Umut'un yanından geçip gittiğinde Umut yaptığı hatayla yüzleşti. Onu kaybetmekten böylesine korkarken en yapmaması gereken şeyi yapmıştı. Şimdi geçip gitmişti yanından... Hangi söz geri döndürecekti?
- Doğa! Dur
Doğa ilerlemeye devam ettiğinde Umut bacaklarının vücudunu taşımakta zorlandığını hissetti. Bitemezdi, bitmezdi değil mi?
Birkaç büyük adımla Doğa'ya yetiştiğinde çaresizce sordu
- Hiçbir şey söylemeyecek misin?
Doğa ellerini iki yana açıp yalvarır gibi sordu
- Ne söyleyeyim Umut? Söylenecek söz mü bıraktın
- Bağır, kız istediğini yap ama susup gitme...
Dediğinde Doğa karşısında yalvaran adama baktı bu kadarı yalan olabilir miydi? İyi ama neden yapıyordu bunu
- Söyleyeceklerimi duymak istemezsin o yüzden bırak gideyim dediğinde Umut kararlılıkla cevap verdi
- Duymak istiyorum senden gelen her şeye razıyım ben yeter ki susma
Dediğinde Doğa yanlış yapmaktan deli gibi korktu. Kendi içinde bin defa tekrar etti "İnanma" "Yakma kendini"
- Kaç hayal kırıklığı kaldı bana yaşatmadığın... Gizem haklıymış... Başkası var demişti ben de ona Umut böyle biri mi demiştim... Ona inanmamak için her şeyi yapmıştım. Söyle şimdi ne yapacağım?
Dediğinde Umut duyduğu sözler altında ezildi.
- Gizem kim Doğa! Anladım seni güzel zehirlemiş. Şuana kadar ki öfkeni de anlarım. Gizem sana kim bilir daha neler anlattı bunu da bilmiyorum. Her şeye eyvallahta sana seni sevdiğimi söylüyorum, ben söylüyorum. 3 gün önce tanıdığın bir kız kadar bile mi güvenin yok bana?
Doğa sadece Gizeme değil gördüklerine de inanıyordu. Gizem ve Umut'u kapı önünde görmüştü sonra Gizemin ona sarıldığını bunlar da mı Gizem'in yalanıydı. Okulda
olanlardan sonra geçirdiği sinir krizi de mi yalandı. İstanbul'a geldiklerinden beri Umut'un soğuk davranışları da mı yalandı. Gizem haklıydı.- Beni kimseyle karıştırma! Başka kimsenin de canını yakma
- Bu laflara gerek yok benim bu kadar aşağılık olmadığımı sen de biliyorsun. Sevmiyorum desene sen!
- Sevmiyorum oldu mu sevmiyorum seni !
Dedikten sonra dolan gözlerini görmemesi için hızla arkasına döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...