Keyifli okumalar❤️
Satır arası yorumlar ❤️ been 🤭- Doğa bir şey söylemeyecek misin?
- He sen ciddisin! Umut daha bizim okulumuz var daha çok erken hem... ben hazır değilim.
Yüzündeki heyecanı yavaş yavaş sönen adama baktı. İçini rahatlatması gerekiyordu farkındaydı.
- Sen de hazır değilsin emin ol. Evlilik bu çocuk oyuncağı değil ki, hem ben şimdi evet desem...
Söylediği son sözle tebessüm eden Umuta tebessümle karşılık verdi
- Şimdi evet demeyi ben de çok istiyorum ama...
- Ama deme işte, söylediklerini düşünmedim mi sanıyorsun hepsini düşündüm. Evimiz var buraya biraz uzak ama istediğin zaman geliriz ailelerimizi görmeye başka bir memlekete gitmiyoruz sonuçta. Burslarımız var gerekirse ek iş de bulurum 2-3 sene böyle idare ederiz sonra okul bitiyor zaten. Yeter ki biz isteyelim.
- Tamam güzel her şeyi düşünmüşsün ama en önemli kısmı atlamışsın. Aileler izin verecek mi sence?
- Biz kararlı olduktan sonra onlar da bize inanır, güvenir... Şuan sadece evet demene ihtiyacım var gerisi kolay sen bana güven
"Şimdi olmaz "demek zaten sordu Umutta daha çok zorlaştırıyordu. Söyledikleri Doğayı da heyecanlandırmıştı. Anın duygusallığına kapılarak yanlış bir şey söylemek istemese de kalbini dinledi.
-Tamam
- Ne, ne dedin... Hangisine tamam
Gülümsedi. İçindeki huzur sesine de yansıdı
- Ya dur Umut çocuk musun diyip güldü. Tamam olur, evlenelim...
Umut bu cevabı alamayacağına o kadar ikna etmişti ki kendini tasdik etmek için tekrarladı.
- Yanlış duymadım dimi, tamam dedin olur dedin?
Doğa gülümseyerek başını salladığında gözleri doldu. Ne çok haksızlık etmişti Umuta, o bu kadar severken neler söylemişti. Umut, onun Umutu sevdiğinden daha çok seviyordu emindi ve bu sevginin altında ezildiğini hissediyordu daha çok sevmek istiyordu.
- Doğa biliyor musun hoşuma gidiyor. Sevinmen, sen sevindiğinde (gözlerine bakarak) gökyüzümde parlayan yıldızlar... Çok hoşuma gidiyor. Ben ömrümün geri kalanında gökyüzü gözlerinde, sevinçten parlayacak yıldızları seyretmeyi istiyorum, seni çok seviyorum ❤️
3 gün sonra
Sonunda köye gidecekleri gün gelmişti. Doğa için gün erken başlamıştı. Erkenden kalkıp kahvaltıyı hazır etmek pek huyu değildi ama bugün farklı bir gündü sonunda köye gidiyorlardı işte.
Kahvaltılıkları masaya dizdikten sonra bütün bavulları da kapının önüne taşımıştı. Geriye sadece kahvaltılarını yapıp çıkmak kalmıştı.
Saatine baktığında saat 8 olmuştu.Yatakodasının önüne geldiğinde kapıyı tıklatarak seslendi
- Anneee babaaa hadi bu kadar uyku yeter hadiii
Daha sonra kendi kendine şarkılar mırıldanarak kahvaltı masasına oturdu. Annesiyle babası gelene kadar telefonuna bakabilirdi.
Dün akşamdan biriken bildirimlerini açtığında Zeynepten gelen mesajı gördü. Niye şu telefonu yanında taşımıyordu ki bu mesajı bu kadar geç görmüş olmazdı. Pişmanlıkla Zeynebi aradı. Saatin 8 olduğu aklına geldiğinde kapatmayı düşünse de vazgeçti geç olmadan uyanması lazımdı. Birkaç çalışın ardından telefon açıldığında hızlı hızlı konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Novela Juvenil"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...