Keyifli okumalar canikolar 🧡
Güzel bölüm oldu benden demesi 🥰Bir süre sonra belgesel izlemekten sıkılmış film açmışlardı. Uzun süre karar veremeseler de romantik komedi izlemekte uzlaştılar.
- Ben şu adamın yaptıklarının birini yapsam...
Doğa Umut'un lafını bitirmesine izin vermeden müdahale etti.
- Hele bi yap
Umut gülmeye başladığında yarı ciddi konusmaya devam etti çünkü o karşısında sırıtırken ciddi olması zorlaşıyordu.
-Umut gülme, ayrıca sen ne demek istedin şuan? Yani bu kadının verdiği tepki iyi, bu kadın iyi ben kötüyüm mü diyorsun?
Umut hala gülmeye devam ederken iki elini kaldırıp söylendi.
- Tövbe haşa hiç öyle bir şey demedim, ağzımdan çıkmadı.
Doğa eline geçirdiği koltuk kırlentini Umut'un üzerine atarken " Demedin ama ima ettin" dediğinde Umut Doğayı kendine çekip sarıldı.
- Ne dedim ne de ima ettim.
Doğa elini Umut'un göğsüne vururken inanmadığını belli ederek konuştu.
- Hıı şimdi hiç kıvırma Umut.
Doğa nın söylediğiyle Doğadan ayrılıp yüzüne baktı.
- Ben seni her şeyinle çok seviyorum, senden iyisi varsa da görmez artık gözüm. Ben iyi diye seni bildim hep de seni bilicem.
Doğa duyduklarıyla tebessüm ederken nazlanarak sordu.
- İnanayım mı
- E bir zahmet artık
Doğa bir süre hiçbir şey demeden Umuta bakmaya devam ettiğinde Umut sordu.
- Ne oldu niye daldın gittin?
Doğa elini Umut'un yüzüne koyup baş parmağını yanağında gezdirdi.
- Bazen senin gibi sevmek istiyorum biliyor musun, senin kadar sevmek. Nasıl bu kadar güzel sevebiliyorsun bilmiyorum ama iyi ki de seviyorsun.
Beni hep böyle seveceğine söz ver olur mu?Umut Doğa'nın yanağındaki elini kaldırıp avuç içinden öptü. Bunca yıl kavuşmak istediği nimete kavuşmuşken nasıl nankörlük edebilirdi, elbette şükretmesi ve kıymetini bilmesi lazımdı.
"Bir şartla" dediğinde Doğa gülüp göz bayarak sordu.
- Neymiş bakalım?
- Gözlerime her baktığında kalbin böyle çarpacak.
Doğa utanıp yanakları kızarırken bakışlarını kaçırdı.
Daha sonra haline kahkaha atan Umutu yalandan itekledi- Ne pisliksin ya niye utandırıyorsun beni
Umutla birlikte Doğa da gülerken çalan telefonla ikisinin de bakışları ortalarında duran telefona kaydı.
Ekranda çıkan isimsiz numarayla Umut sordu.
-Kim bu?
- Bilmem isim yazmıyor ki
Daha sonra Doğa telefonu açtığında karşıdan gelen erkek sesiyle Umuta belli etmemeye çalıştı. Yeni bir kıskançlık vakasıyla uğraşamazdı.
- Doğa ben Emre hatırladın mı?
- Hatırladım, ne oldu neden aradın?
Doğa konuşmayı dinleyen Umuta suçlu bir çocuk gibi bakıp gözlerini kaçırdığında Umut sesi dışarıya vermesini istemişti. İtiraz etse daha kötü olacaktı Doğa da itiraz etmeden sesi dışarıya vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...