Keyifli okumalar ♥️
***************************
Doğa'nın inadı her zaman ki gibi üstün gelmiş tatlı yemeden eve gelmişlerdi. Umut söylene söylene odaya giderken Doğa umursamadan paltosunu çıkarıp astı. Önce Umut'un odadan gelmesini beklese de hala gelmeyince o da odaya gitti.Odaya geldiğinde Umut'un üstü açık uyuya kaldığını görünce göz devirdi. Sabah erken kalktığı için şimdi yine uyumuştu.
Dolaptan Umut'un üzerine örtmek için ince bir pike alırken bir yandan da söylendi.
- Uykuyu benden daha çok seviyor resmen.
Söylenirken daha yeni katladığı çarşaflar devrilince " Hayır yaaa" diyerek düşen çarşaflara baktı. Söylenerek topladıktan sonra pikeyi Umut'un üzerine örttü.
Umut gözleri kapalıyken" Abartmaaa" dediğinde Doğa korkarak geri çekildi.
- Ya sen napıyosun Umut? Aklımı aldın.
Umut Doğa'nın söylenmelerini umursamadan gülerek diğer tarafa döndüğünde Doğayı daha da sinirlendirmeyi başarmıştı. Ama bu kadarla da kalmayıp devam etti.
- Pike için sağol çıkarsan biraz uyuyacağım.
Umut'un son sözleriyle Doğa'nın sabrı da taşımıştı sonunda. Umut'un üzerine örttüğü pikeyi geri çekip yüzüne attığında Umut kahkaha atınca dayanamayıp bağırdı.
"Umuutt! Delirtme beni kalk şuradan uyku falan yok sana"
- Ha sen uykuyu kıskandın, merak etme uykudan sonra en sevdiğim sey sensin 😂
Doğa sinirle gülerken eline aldığı yastıkla Umuta vurmaya başladığında Umut karşılık vermeden gülmeye devam edince yastığı yere atıp parmağını tehdit eder gibi salladı.
- Aklın varsa bugün burdan çıkma Umut
Daha sonra odadan çıkarken aklına gelenle geri dönüp devam etti.
- Ben uyumaya gelene kadar ama.
Umut sabahtan beri alay ederken Doğa'nın son söylediği ile yerinde doğrulup ciddileşti.
- Doğa saçmalama, güldük işte abartma ya
- Güldük mü? Ben hiç gülmedim ama Umut bey. Hadi sana iyi uykular o sana yeter ne de olsa en sevdiğin beni napacaksin ki?
- Orda bi eksiğin var ama, benim en sevdiğim uyku değil seninle uyuduğum uyku.
Doğa içten içe gülerken çaktırmadan devam etti.
- Hıı yemezler canım
Umut odadan çıkan Doğa'nın peşinden giderken hala gülüyordu. O da Umutsa bu işi çözerdi 😄
*******************
Tatilin bitmesiyle Doğa'nın korktuğu gün de gelmişti. Gizemle yüz yüze gelmek istemiyordu. Umutla aynı ortamda bulunmasına ne kadar sabredecekti bilmiyordu.Umut olmasa asla sakin kalamazdı. Umut'un sözünü dinleyecekti o kızla baş etmeye çalışmayacaktı, görmezden gelecekti.
Umut'un fotokopi çekmek için sınıftan çıkmasıyla Gizem Doğa'nın yanına gelmeyi aklına koymuştu.
Gizem Doğa'nın yanına geldiğinde Doğa Umut'un sözlerini hatırlayarak amfiden inmek istese de Gizem önüne geçerek durdurmuştu. Gizem ona alayla gülse de Doğa onun gibi olmayacaktı yine de iyi niyetle yaklaşacaktı.
-Gizem izin ver geçeyim.
- Dur bakalım ya o kadar zaman sonra karşılaşmışız, böyle geçip gitmek oluyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...