Doğa yarım saat önce uyanmıştı .
Uyanmasına rağmen gözlerini açmak zor geliyordu. Ağırlaşan göz kapaklarını zorlukla aralayarak doğruldu. Bugün hayatında yeni başlangıçlar yapacaktı ; mesela üniversitenin ilk günüydü ... Bunu hatırlayınca küçüklüğünde sabah uyandığında etrafın karla kaplı olduğunu gördüğü zaman yaşadığı heyecana benzer bir kıpırtı oluştu içinde . Hızla doğrulup saate baktığında kurduğu alarmın çalmasına yarım saate yakın bir süre kaldığını gördü.İçinde ki huzursuzluğu farkettiginde gördüğü rüyaları hatırlamaya çalıştı. Kötü bir rüya görmemişti ama içi çok huzursuzdu . Daha sonra aklına dün olanlar gelince içinde ki huzursuzluğun sebebini anladı. Ama bugünün mahvolmasina izin vermeyecekti.
Sadece okulun ilk gününü düşünerek heyecanını taze tutmaya çalıştı. Önce kısa bir duş aldıktan sonra saçlarını kurulayip tepeden bağladı . Daha sonra akşamdan hazırlayıp astığı kıyafetlerini dolabından çıkardı . Dikkat çekici kıyafetler giymeyi sevmezdi ama ferace giymeye de alışamamıştı . Ne kadar sade olsalar da bu kıyafetleri giyerken üzülüyordu . Kıyafetlerini askıdan teker teker çıkarıp giymeye başladı .
Gri pamuklu eteğinin üzerine beyaz gömlek onun üzerine de bileklerine kadar uzanan ince gri hırkasını giydi siyah şalını taktiktan sonra kahvaltı için mutfağa gitti .Annesi kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı . Annesinin kendinden daha heyecanlı olduğuna emindi .
Çayın altını söndüren annesine arkasından sarılıp yanaklarından öptü . Daha sonra çekilerek annesinin ona dönmesini sağladı . Zehra hanım kızının liseye başladığına inanmadığı günleri hatırladı şimdi de üniversiteye başlamıştı .
- Ne çabuk büyüyorsunuz böyle
Doğa annesinin üzülmesini istemediği için konuyu değiştirmeye çalışarak sofraya oturdu .
Daha sonra babasının içeri girmesiyle tekrar kalkıp babasına sarıldı .
Sofraya oturdukları da annesi çay doldurmaya başlayınca sordu
- Abim nerde
- Onu sabah erkenden göreve çağırdılar evde değil
Daha sonra Zehra hanım Doğa ' ya neler yapması gerektiğini anlatırken Koray beyle Doğa birbirine bakıp gülümsedi .
- Hiç gülmeyin öyle . Kimseyle ilk günden arkadaş olma kızım binbir çeşit insan var saf bulurlar kandırırlar seni . Sonra okulda kendi kendine bir yerleri aramaya kalkma bilen birine sor öyle git. Yok ama öyle her önüne gelene sorma sakın . Başka ... Neyse ben yine aklıma gelirse söylerim
Doğa annesinin endiselenmesine hak verse de çocuk muamelesi görmek istemiyordu .
Daha sonra Koray Bey devam etti
- Kızım sen ne yapacağını bilirsin ama dikkatli ol tamam mı
Daha sonra Doğa kahvaltısını yapıp evden çıktı . Sonunda durağa gelmişti . Okula yaklaştıkça heyecanı artıyordu. Tanımadığı bir ortama girecekti kim bilir neler bekliyordu onu . Kendini sakinleştirmek için bir yandan inşirah süresini okurken ta ki sesini duyana kadar yanındaki kişiyi farketmemisti
- Günaydın
Refleksle kısa bir an sesin sahibine döndüğünde gördüğü kişi Umuttu.
Hiçbir cevap vermeden önüne döndü .Umut cevap vermeyeceğini tahmin ettiği için bu yaptığına şaşırmamisti . Ama B planı da hazırdı. Cevap vermeye mecbur kalırsa o zaman cevap verirdi
- Selamün aleyküm nasılsın
Doğa cevap vermeye mecbur bırakmasına kızarak cevap verdi
- Aleyküm selam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺
Teen Fiction"Seviyorum" dedi çocuk "Büyükler gibi mi" dedi kız Hayır" dedi çocuk "Gerçekten" Masum bir sevgiden aşka yolculuk edeceğimiz bir hikaye. Onların aşkını siz de çok seveceksiniz. Hastahaneye geldiğinde ilk iş kafeteryaya baktı. Kahvaltı etmemişti burd...