33. bölüm🧡

204 29 66
                                    

Keyifli okumalar 🧡
Oy unutmayın demiyorum , desem de atmiyorsunuz zaten 😏

Gece boyu dualarla Umutun uyanmasını beklediler. Sabah namazı için mescide inip namazlarının kıldıktan sonra Esma Doga'nin tekrar yukarı çıkmasına engel oldu.

- Doğa gece boyu uyumadın . Gel odana çıkalım biraz olsun uyu lütfen .

- İstesem de uyuyamam Esma neolur itiraz etme .

Doğa ilerlerken Esma kolundan tutup durdurdu.

- Tamam uyuma en azından dinlen . Bak şuan hamile olmasaydın itiraz etmezdim bunu biliyorsun dimi . Sonradan pişman olmani istemiyorum bu kadar stres, yorgunluk fazla . Hadi inat etme

Doğa Esmanin söylediklerini düşündüğünde hak vererek odasına çıktı. Çocuğunu düşünmek zorundaydı , Umut ona guvenmisti sen çok iyi bir anne olacaksın demişti . Umutun sözlerini hatırladıginda yanaklarından süzülen yaşları hızla silip söylendi .

- Ağlamayacağım annecim , sen de korkma artık tamam mı . Baba iyi olacak güven bana .

Daha sonra Esmaya dönüp dünden beri aklında olan soruyu sordu .

- Nasıl olmuş bu Esma öğrenebildin mi ?

Esma söylemek istemese de Doğa' nin ısrarıyla yüzeysel olarak anlattı.

- Doktorlarla hasta yakınları arasında kavga çıkmış onu ayırmaya çalışmışlar . Umut silahı indirmeye çalışınca ... İşte sonrasını biliyorsun .

Doğa elini yüzüne kapatıp sivazladiktan sonra Esmaya döndü .

- Nasıl bu kadar düşüncesiz olabilir Esma . Kendini düşünmüyor anladım ama biz ?

- Doğa , Umut ne yaptıysa iyiliginden yaptı kimse zarar görmesin diye .

Doğa hiçbir şey söylemeden uzanıp zor da olsa uyumaya çalıştı .

*************

Umut gözlerini açtığında serumunu takan hemşire doktoru çağırmak için dışarı çıktı.

Hemşire dışardaki meraklı gözlerin hedefi olurken Tolga ' nin içeri girmesiyle endişeyle beklemeye başladılar .

Bir süre sonra Tolga açıklama yapmak için dışarı çıktı .

Nesrin hanıma tebessüm edip konuşmaya başladı .

- Umutu birazdan normal odaya alacağız her şey yolunda .
Ama içeriye hep beraber girmek yok tamam mı ?

Daha sonra Umut normal odaya alındığında içeriye gelenlerle görüştükten sonra odada sadece Tolga kaldığında sordu .

- Tolga , Doğa nerede ?

- Tüm gece uyumadı.  Esma zor ikna etti . Az önce mesaj attı daha yeni uyumuş . Ben de sana sormadan haber vermek istemedim .

Umut kolundaki serumu çıkarırken başını olumlu anlamda salladı .

- İyi yapmışsın sağol kardeşim .

- Hayırdır sen nereye ?

Umut yerinde zorla dogrulurken Tolga engel olmaya çalışsa da dinlemedi.

- Yaran açılacak kendine gel

- Tolga çekil başımdan , engel olmaya çalışırsan bozusuruz .

Tolga Umutun dediği gibi kenara çekilirken söylendi.

- İyi engel olmuyorum bu halinle yüruyebildigin kadar yürü .

Daha sonra koridorda ilerlerken sordu .

Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin