40.Bölüm🧡 FİNAL🥺

546 34 175
                                    

Evet sonunda hiç istemesem de finale geldik ....

Keyifli okumalar 🍯

Umut'tan

Projeksiyon'u kurup önce isteme videosunu açtım .  Doğa ne kadar kizarsa kızsın benim için en anlamli olan o andı. Uzun bir hasretin sonunda kavuşmanın ilk adımıydı. Ne yalan söyleyeyim Doğa'nın heyecanı ve gözlerinde  sevgisini gerçek mana da gördüğüm ilk andı. İlk kez o kahveyi bana getirdiğinde gözlerimin içine hemen geri çekmeden bakmıştı , ben sevginin bir insanın gözlerini bu kadar parlatabileceğini ilk kez o gün gördüm ,ilk kez onda şahit oldum .

Videoyu başlatıp Doğa'nin biraz uzağına oturdum aramızda Gülcan vardı . Evde olsaydık rahatça Doğa'yı kızdırabilirdim ama Gülsüm ninem burdayken fark ettirmeden ne kadar yapabilirsem ...

Önce babam ve doğa'nin babasının adet yerini bulsun diye yaptığı konuşmayı her zaman olduğu gibi gülerek izledik.

Koray babam " Oğlumuz ne işle meşguller " dediğinde babam en başta öylesine sorduğunu anlamıyor ve " Ne diyon Koray ? " Diye çıkışıyor. Ben o sırada ters bir şey olmasından korkup babamın bacağını tutup durumu ona anlatıyorum ve Doğa şimdi olduğu gibi başını öne eğip bize göstermeden gülüyor.

Zor da olsa adet yerini bulsun diye yaptıkları konuşma bittiğinde isteme oluyor . Koray babam Doğa'ya bakıp bize döndükten sonra kabul ettiğini söylediğinde aşık olduğum o gözlerin sahibiyle tekrar göz göz geliyoruz . Ve ilk kez  bana bakarak gülümsüyor. Videonun bu kısmında Doğa' ya yandan baktığımda onun da bana bakmasiyla tekrar göz göze geldiğimizde gözlerinde hala ilk gün olan heyecanı gördüm . Gülsüm ninemin varlığını hatırlayip bakışlarımı ondan çekerken o da utanıp eş zamanlı olarak bakışlarını çekti . Kızaran yanaklarına daha uzun bakmak istesem de videoyu izlemeye devam ettim .

Doğa kahveleri getirdiğinde kapı eşiğine elbisesinin etekleri takılıyor ve o andan itibaren kahveler melodili bir şekilde bize ulaşıyor. Kahve fincanlarinin tepsiye vurmasıyla ellerinin titrediği iyice belli olurken beliren elmacıklari daha da kızarıyor . Videonun bu kısmında ona gözlerimi kısarak güldüğümde gulmeyeye çalışarak bana bakıp sesini kısık tutmaya çalışarak " gülme " dedikten sonra önüne döndü .

Gülcan bir ekrana bir bize bakıp bizi ekranda gördükçe heyecanlanıp ellerini çırpınca onu kucaklayıp videoyu durdurdum .

- Ne oldu babamm , sen anneyi babayı mı gördün orada ?

Gülcan gülerek elini yüzüme vurmaya başladığında ellerini öpüp kucağımdan indirdim. Videoyu devam ettirdigimde ekrana doğru emekleyip ekranın önünde oturdu. Onun bu haline gülerken Doğa kalkıp almak istese de engel oldum .

Küçücük boyuyla ayağa kalkmaya çalıştı , Doğa da onunla birlikte hop oturup hop kalkarken rahat olmasını söylesem de endilesenmeye devam etti . Gülcan en sonunda ayağa kalktığında ekrandaki yüzüme ellerini vurup " ba - ba " diye heceledi . Ben ona  "Babamm" diye karşılık verirken hala söylediği şeyin farkında değildim . Doğa bana dönüp " Baba dedi Umut " dediğinde yeni idrak ettiğim şeyle ne yapacağımı şaşırdım . İlk kelimesi " Baba " olmuştu .

Doğa'ya dönüp doğrulamak ister gibi sordum

- Baba dedi ?

Doğa bu halime gülüp beni onaylinca Gülcani kucaklayıp sarıldım . O bu sırada hala ba - ba diye hecelemeye devam ettiğinde baba olduğumu sanki daha yeni idrak ettim . Baba olduğumu ilk kez böylesine hissettim .  Ama ne yalan söyleyeyim Doğa'ya bunu hiç söylemesem de ( çünkü onunla atışmayi seviyorum ) ben hep ilk anne demesini istemiştim . Çünkü bunu hak eden Doğa idi . Doğa' nın hislerini anlamaya çalıştığımda benim bir yanım buruk olsa da o gayet mutluydu.  " Baba mi dedi benim kızım " diyerek Gülcani sevmeye devam etti . İlk anne diyecek diye benimle kavga eden hatta bir gece küs kalan o değilmiş gibi. O an anladım ki onun da benden farkı yoktu , nazi da küslüğü de benim ona ilgimi daha fazla yöneltmem içindi .

Mavipembemilena- TAMAMLANDI🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin