DİKKAT ,DİKKAT SMUTLU BÖLÜMDÜR.
"Aşığınım" dedi Kahraman.
Bir odası ve salonu bulunan ahşap evde mutfak salonla ortaktı. Direkt olarak yanan bir taş şömineye uyuşuk biçimde bakan Alpay yediklerini dolaba geri koyarken ,birer içki almak için ellerini uzatmıştı.
"Ben de aşığınım bilmiyorsun sanki " diye mırıldandı kendini ona yaslayıp elindeki şişeleri çevirirken Alpay.
Beraber sarılarak koltuğa doğru ilerleyip şömineye karşı uzandıklarında ,Alpay gövdesini sevdiğine yaslamıştı, bacaklarının arasına yaslanarak uzanmıştı göğsüne.
"Bu benim ilk sevgililer günüm" diye mırıldandı Alpay.
Kahraman neşeyle gülümserken "Benim de ama senin yok muydu bir adını anmak istemediğim kutlamıyor muydunuz?" dediğinde Alpay omuz silkti.
" Heee hediye almamak için bir gün önce ayrılırdı o" dediğinde içkileri tokuşturup kafaya diktiler.
Kahraman onu sıkıca sarmalarken "tamam sus şimdi,yeşillerini izlemek istiyorum " diye mırıldandı.
Alpay içkiyi yudumlayıp kıkırdarken ona biraz daha sokulup başını çevirdi.
"Okulun bitince,gideceğiz değil mi Kahraman? Bir ömür beraber yaşayacağız böyle. Bu kadarcık bir evimiz olsa yeterli,hem küçük olması daha iyi evde sürekli beni görmek zorunda kalırsan küslüğe falan da dayanamayız" dedi sakallarına öpücükler kondurup.Kahraman onun karnını okşarken "Sen nereyi istersen oraya gideceğiz,hem burada da evimiz var istediğimizde geliriz Emir'e. Hem ben sana küsemem ki " dediğinde Alpay kıkırdadı.
"Sen olduktan sonra her yer benim evim lan,valla bak klişe oldu ama" dediğinde Kahraman onun boynuna bir öpücük patlatıp yüzünü hızla kavradı.
"Yerim senin o klişeni" dedi.
Alpay içki şisesini kıvrak bir hareketle onun elinden alıp , dizleri üzerinde doğrulup kucağına yerleşti. Tatlı öpücüklere boynunu işgal ederken yara izine derince bir öpücük bıraktı. Elleri adem elmasında gezinirken "Odamıza geçelim mi" diye fısıldadı.
"Çok mu özledin " dedi Kahraman ,kalçalarını okşadığı Alpay'a aynı tonda fısıldarken.
"Senden sonra en çok özlediğim şey,o" diye yanıtladı onu Alpay arsız bir biçimde.
Kahraman ,kucağındaki Alpay'ı kendine bastırırken "hıı" dedi dalga geçen bir gülüşle. Alpay ayağa kalkıp onu zorla çekerken diğer odaya geçip karanlık odaya yürüdü.
"Seni istiyorum" dedi öpücükleri arasında. Şimdi Kahraman tarafından sertçe duvara yaslıydı ve tek bacağı onun beline dolanmıştı. Kahraman onun boynunda gezinirken kulaklarına dil darbelerini gezdiriyordu.
Alpay kafasını geriye yaslayıp ona alan açtı "bu,bu çok iyi" diye mırıldanırken yatağa doğru konumlandı.
"Daha iyi bir şey söyleyeyim mi? Sen her şeyden daha iyisin." dedi sulu öpücükler arasında Kahraman.
"Işıkları aç ,her zerreni görmek istiyorum " diye ekledi Kahraman.
********************+18 RAHATSIZ OLACAKLAR BUNDAN SONRASINI OKUMASIN ,SEVGILER +18
************
Alpay önce utansa da daha sonra baş ucundaki ışıkları yaktı. Sevdiğinin gözlerinin içine bakarken üzerindeki sweatshirt ve tshirtten tek hamlede kurtuldu. Kahraman dudaklarını ısırıp yatağa doğru ilerlerken kendi hırkasından ve kazağından kurtuldu aynı biçimde.