Fontos lenne...

420 23 29
                                    

Sziasztok!
Elsőnek is egy kis mesével kezdeném....
Van egy pályázat amelyre verset-prózát-mesét lehet írni. Nos az osztályból az egyetlen én vagyok aki hobbiból ilyesmit csinál és mondta is az oszim, hogy nem muszáj jelentkeznem mert tudja, hogy sok rajtam a stressz (lol ez előtt egy nappal megsiratott, meg engem hibáztatott mindenért).

Nos mondom oké legyen elvállalom. Írtam is egy mesét, én magam elsírtam magam írás közben. Megmutattam 2 barátnőmnek ugyan ez volt a reakció...
Nos tegnap bevittem az oszinak megmutatni. Ugye átnézte elmondta, hogy sok a szó ismétlés kihagyok vesszőket stb. (Magyar tanàr)

(Jön a java)
Megkérdezte, hogy mondja-e el az őszinte véleményét én csak bólogattam.
Azt mondta, hogy át kéne gondolnom, hogy mit akarok én magammal mert, hogy se színésznek sem írónak nem lennék jó. (Szóval nem mondtam, hogy író akarok lenni)
És, hogy pocsék a mese amit írtam. Száraz és unalmas.
És persze el hordta minden szarnak azt amit írtam....

Elgondolkoztam, nagyon szarul esett és igen csak elvette a kedvemet az írástól. Nagyon sírtam, és ugye ez természetes hiszen kitettem magamért.
Az lenne hozzátok a kérdésem, hogy szerintetek megéri-e folytatni itt wattpadon az írást?
A következő könyvnek már 6 része kész de nem érzem magam okén, hogy na értitek...
Szóval..várom a gondolataitokat.

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now