5.rész

1.1K 90 4
                                    

Sziasztok! Gondoltam az elejére ide írom, hogy a következő részt megpróbálom még a hétvégén hozni mert nem tudom a jövő héten mikor fogok tudni írni mivel a tanulás mellett elkezdem a nyári gyakorlatom. És bocsánat a rövid részért..jó olvasást!❤️

Yoongi szemszög:

Már mindannyian átöltöztünk amikor is a nyúl kivágta az ajtót és elkiáltotta magát, hogy menjünk viszont még nem ment ki csak nézett felénk. Körbenéztem de nem esett le mit néz ennyire felénk. Belépve a tornaterembe azt hittem dobok egy hátast. Na kit láttam? Na kit? Hát persze, hogy a kibaszott tánctanárt. A lányok amikor meglátták felvisítottak.

-Jeejj ma két ultra helyes tanárral leszünk összezárvaaa!-visított fel Harin. -El sem hiszem, hogy léteznek ilyen helyes fiúk.

-Khmmm.. Mi is itt vagyunk!-köszörülte meg a torkát Sehun.

-Tudjuk.-nézett végig rajtunk vigyorogva Shiyeon.

-Na aztán maguk honnan  ismerik egymást?-néztem a két férfira miközben ujjaimmal közöttük mutogattam.

-Hmm.. szomszédok vagyunk, miatta tanítok itt ugyanis mondta, hogy van itt szabad testnevelő tanár állás és most pedig meghívtam a mai órára, hogy megháláljam Hoseok-nak a segítséget.-néztek össze. Nekem ez nagyon nem tetszik.

-Hölgyeim kérem üljenek le a padra.-szólalt fel Hoseok. Vagyis na Jung tanár.

-Mi-miért csak ők?-kérdezett rá TaeTae aki közelebb lépett hozzám.

-Nos...-mosolyodott el az ében hajú.-Ti!-mutatott végig rajtunk fiukon.-Tornasorba!-tettük amit kért.-Most pedig futás addig amíg azt nem mondom, hogy állj.-szélesedett ki mosolya.Hogy a brantba..!!

-De mégis miért?-emeltem fel a hangom.

-Neked kéne tudnod a legjobban Min Yoongi.-szólalt meg a barna hajú.

-Szerintem kezdjétek el minél előbb különben óra végéig futni fogtok! Azt pedig egyikünk sem szeretné szerintem.

A tüdőmet már majd kiköptem a sok futástól ami eddig 15 perc ezt pedig onnan tudom, hogy ez a két hülye tanár stopperrel méri és mondja nekünk 5 percenként.

Már azt hittem sosem hagyjuk abba tényleg amikor is a kedves tesitanárunk megfújta a sípját mi pedig mint a dominók úgy dőltünk el sorban.

-Most pedig jöhet a tánc része az órának.-szólalt el jókedvűen a világos barna örök vigyor.

-Segítsek esetleg?-jött oda hozzám majd felém nyújtotta a kezét amit persze hülye lennék elfogadni, így hát csak el löktem majd magamtól felálltam. 

Az egész tánc óra nem hatott meg igazából de most semmi erőm nem volt ellenkezni vagy pedig lázadni így tettem amit mondtak viszont elég lustán. Már majdnem táncolás közben bealudtam amikor egy puha tapintású kezet éreztem meg a sajátomon, amit élveztem hiszen jól esett a testemnek aztán kapcsoltam amikor pedig megnéztem ki is fogdos hátranéztem, erre persze rögtön kikerekedtek a szemeim.

-Maga meg mit akar?-kérdeztem ijedten ránézve.

-Azt ami tánc tanárként a dolgom.-vágott komoly fejet miközben a karjaimat és a hátamat kezdte el igazgatni.-Megtanítalak normálisan táncolni ha mát magadtól nem akarsz.

-Nem hiszem el.-mordultam fel idegesen.-Tudtommal itt vagyok és nem mentem ki az elő 2 perc után miután elkezdte az órát szóval én a helyében nem panaszkodnék és örülnék, hogy próbálkozom. De jó legyen ahogy gondolja.-néztem egyre dühösebben a szemeibe.-Leléptem!-jelentettem ki majd megindultam ki a teremből egyenesen az öltöző felé.

***

Természetesen az óra után jöttek a kérdések a barátaimtól, hogy mi volt ez a dühkitörés meg st. de én csak rámondtam, hogy felidegelt majd pedig lezártnak tartottam a témát.

Természetesen alig vártam, hogy vége legyen ennek a nyomasztó napnak és fülesemet bedugva haza induljak, ami persze zavartalanul meg is történ mint általában.

Haza érve gyorsan felmentem a szobámba majd kipakolva táskámból megnéztem miket kell megcsinálnom a délután folyamán majd úgy döntöttem amin nem dolgoztam órán egyszerűen kinyomtatom aztán beragasztom a füzetembe.

Ötletem megvalósításához megindultam vissza be a városközpontba ahol egy legközelebbi papírírószer boltba ahol a kinyomtatott példányokat kifizetve táskámba tettem.

A buszmegállóba érve pont az a busz állt meg előttem ami anya felé szokott menni így egy hirtelen ötletből kiindulva felszálltam rá és a megfelelő megállóban pedig leszálltam, majd anya lakása felé indultam meg. Becsengettem majd vártam amíg édesanyám ajtót nyit ami pár másodperc múlva meg is történt.

-Szia anya.-köszöntem az ajtóban viszont amikor beléptem nem akartam hinni a szememnek. EZ MÉGIS MIT KERES ITT??

________________________________
Nos kincsek remélem tetszett nektek ez a rész. Várom a véleményeteket a továbbiakban is❤️
És ha tetszett ⭐️

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now