27.rész

898 56 15
                                    

Yoongi szemszög:

Reggel Hobi várt a konyhánkban én pedig meglepődve néztem rá és az anyámra aki épp kávéval kínálta a tőlem idősebb fiút.

-Jó reggelt, Yoongi!-köszönt egy mosollyal majd belekortyolt a kávéjába.

-Nektek is...-állok még mindig egyhelyben.-Te, hogy hogy itt vagy?-kérdeztem majd közelebb sétálva pimaszul elveszem a kávéját és belekortyolok.-Hmm.

-Nos, én már nem is zavarok. Jó legyél kicsim és vigyázz magadra, este találkozunk.-ad egy puszit fejemre édesanyám majd már megy is dolgozni.

-Én érted jöttem, elviszlek suliba de egy kicsit előbb kiteszlek ha nem akarod, hogy együtt lássanak minket.-mosolyog majd az ölébe húz.

-Héé!-állok fel egyből.-Még nem is vagyunk együtt!-szólok rá.

-Oh, azt hittem tetszeni fog.-húzza el kicsit szomorúan a száját. Nem mondtam, hogy nem tetszett...

-Nem arról van szó, hogy nem tetszett csak nem akarok ilyesmit csinálni amíg nem vagyunk egy pár...csak azt érezném, hogy kihasználsz.-dőltem neki a pultnak és onnan néztem rá.

-Ilyen szó sincsen.-sétál oda hozzám és megölel.-Szeretlek Yoongi, nagyon. Ha még mindig a tegnapi miatt vagy ilyen akkor ne aggódj egy percig se. Sosem használnálak ki.-nyom egy puszit a nyakamba.

-Hmmm.-kezdek el bólogatni ezzel jelezve, hogy megértem amit mond.-Hogy hogy elviszel suliba?-teszem fel neki a kérdést miközben karomat dereka köré fonom.

-Első órátok tánc velem.-húzódik el annyira tőlem, hogy egymás szemébe nézzünk.-Tegnap hívott az oszitok, hogy első órátok nem lesz mert szabadnapos a tanár és tudnék  menni hozzátok.

-Bezzeg nekünk erről egy szót sem szól.-húzom fel az orromat.

-Olyan aranyos vagy ilyen morcosan.-fogja meg arcom egyik alomácskáját és igazni nagymama módra elkezdi csipkedni.

-Naa, engedj el!-tolom el a kezét arcomtól.-Mindjárt elkészülök és mehetünk.-mondom majd már el is indulok a szobám irányába.

Nem nagyon kellett már készülődnöm. Mielőtt lementem volna már felöltöztem meg elvégeztem a reggeli rutinomat így mostanra már csak a táskába való bepakolás maradt amire tegnap esate túl lusta voltam. Alig telt bele ez a művelet két percbe és már rohantam is vissza le Hobi-hoz és elkezdtem cipőmet felhúzni.

-Ezt anyukád mondta, hogy adjam oda neked.-nyújtja nekem az isteni szendvicset amit anya szokott nekem csinálni ha van rá ideje.

-Anya isteni szendvicse nyami. Egyszer neked is meg kell kóstolnod.-mondom Hoseok-nak majd már el is raktam a táskámba a szendvicsemet.-Indulhatunk.-néztem rá majd elkezdtem kiterelni a házból, hogy becsukhassam.

***

-Itt állj meg kérlek. Innen már elsétálok, hogy ne legyünk feltünőek.-fordulok Hobi felé aki leparkol oldalre, hogy biztonságosan ki tudjak szállni.

-Eljössz velem egy randira pénteketn?-jött hirtelen a kérdés amikor már pont kinyitottam az autó ajtaját.

-Nagyon szívesen, de most sietnem kell, hogy el ne késsek a tánc óráról, nagyon bunkó tud lenni a tanárom ha késem.-mondom egy nagy sóhaj közben majd rávezetve tekintetem elnevetem magam, és gyorsan kiszállok a kocsiból.

Hoseok még motyog magának valamit a kocsiban de én ezzel nem foglalkozva jókedvűen indulok el az iskolába.

-Hey Yoongi!-hallom meg egyik magas barátom hangját amikor beérek a suli folyosójára.

-Hali.-köszönök vissza nekik.

-Táncunk lesz.-bökdösi meg Tae jökedvűen vállamat.

-Tudom de az ujjaidat tartsd távol tőlem ha nem akarod, hogy leharapjam.-szóltam rá majd már el is vitte az ujját a vállamtól.

-Milyen kis morci ma reggel valaki.-kötekedik tovább Taehyung.

-Tae, állj lke ne kötekedj Yoongival.-rázza a fejét Namjoon mire nekem valami eszembe jut.

-Namjooon!-verem hírtelen hátba.

-Neked meg mi bajod?

-Mizu van veled meg Tae unokatestvérével.-mosolyodom el szélesen miközben megindítom őket a tesiterem felé.

-Se-semmisem.-jött zavarba.-Tegnap haza vitt és ennyi.

-Azt kihagytad, hogy az egész utat végig beszéltétek aztán számot cseréltetek és az este addig nyaggatott engem Jin amíg oda nem adtam neki a facebook nevedet, végül is tényleg semmi.-mesélte el Tae azt amit Namjoon nem. Milyen jó barátok.

-Végül Namjoon is bepasizik.-nevetem el magam és már oda is érek a tesi teremhez, ami zárva van.

-Jap, de annyi különbséggel, hogy náluk nagy valószínűséggel Nam lesz a domináns fél.

-Na hé! Azt honnan veszed, hogy nálam és Hobi-nál nem én vagyok?-teszem karba a kezeimet sértődötten.

-Ugyan már!-sohajt fel Namjoon.-Egyértelmű.-neveti el magát.

-Chh, jó.-fordulok el tőlük, így a terem ajtajával szemezve.

-Máris nyitom.-jelent meg Jungkook és Hoseok is.

Jungkook kinyitotta nekünk a termet, hogy ne kelljen álldogálnunk a folyosón hanem a torna terem padlóján vagy padjain helyet foglalhassunk.

Pár perc múlva egy másik osztály is belépett a terembe, gondolom nekik lehetett most tesi órájuk Jungkook-kal.

Jungkook elmondta, hogy mivel nekünk próbánk van ezért a kilencedikesek foglalják el magukat csendben, vagy beszélgessenek halkan vagy nézzenek minket. Bevallom az utóbbi lehetőség nem nagyon tetszett, nem szeretem ha sokan bámulnak.

Még volt pár pec a csengőig így még mi is kényelembe helyezkedve a földön beszélgettünk, vagyis Namjoon és Taehyung beszélgetett arról, hogy milyen jó lenne egy kerti party Taehyung kertjében. Csak, hogy tisztázzuk mindez azért, hogy Jin-nek és Namjoon-nak legyen alkalma megint találkozni.

Az igazat megvallva próbáltunk minél közelebb leülni a két tanárhoz. Ezért is történt az, hogy miközben én magam elé bámulva szemeztem Hoseok-kal valaki beállva elém kezdett el Jungkooknak beszélni.

-Tanár úr, kimehetek egy pillanatra az öltörőbe.-kérdete meg Jungkook-ot egy alacsony, szőke göndör hajú lány.

-Persze de csak gyorsan.-mondta a tanár majd a lány már rohant is ki. Én és Hoseok pedig tovább tudtunk gyönyörködni egymásban.

Annyira el tudok veszni Hobi gyönyörű szemeibe, hogy az lehetetlen. Szemeim ajkaira tévedtek és a csókjára gondoltam. Még nem csókolózunk de biztoson finom lehet a csókja. A gyengéd puszik amiket az arcomon vagy épp nyakamnál ejt meg azokat úgy imádom, mi lesz akkor ha már majd eljön az ideje a csóknak? Szerint függőségem lesz.

-Min Yoongi?-ránt ki gondolkodásomból egy női hang.

Felállva ránézek a személyre aki az én édes gondolataimból kirángatott. Amikor ránéztem az illetőre az a lány állt előttem aki az előbb Jungkook-tól kérezkedett ki.

-Igen? És te?-nézek rá kérdő pillantással.

-É-Én Kim Yeolyi vagyok a 9/B-ből.-pirul el és meg is tapogatja egyik kezével az arcát.

-Valami baj van?-kérdem meg mivel egyáltalán nem értem miért jött ide.

-Ezt szerettem volna neked oda adni.-nyújtja felém másik kezét amiben egy doboz van becsomagolva zöld csomagoló papírral és a tetejére pedig egy piros lapból kivágott szívecske található.

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now