Hoseok szemszög:
Amint ki léptem Yoongiék házából máris azon gondolkodtam, hogy hogyan is kerülhetnék ismét a közelébe, hogy egy kis időt töltsek vele. Saját házamba belépve öltem le a konyhába miközben elkezdtem kávézgatani,utolsó kortyokat ittam amikor az én kis cukiságom-YaNan-felugrott az ölembe.
-Mizujs kislány?-kérdeztem miközben hátát simogattam. Válaszképp egy nyávogást kaptam.
Percekig ültem egy helyben majd mintha csak kigyúlt volna a fejem fölött a kis égő úgy világosodtam meg és egyből kezem közé véve cicámat fordítottam magammal szembe.
-Mond csak YaNan segítesz gazdinak?-kérdeztem boci szemekkel, ő pedig nyávogott.-Ezt igennek veszem.-vigyorogtam majd megindultam vele a szobám felé.
-Nem mozdulj el kérlek, legyél jó kiscica a gazdinak, ígérem nemsokára kijöhetsz.-tettem be a szekrényembe és bezártam, majd cipőmet felhúzva indultam vissza Yoongiék házához.
A házuk elé érve mivel nem akartam udvariatlan lenni csengettem és vártam, hogy valaki ajtót nyisson.
-Oh, Hoseok.-nyitotta ki nekem az ajtót.
-Öhm.. Szia Yoongi.-vakargattam tarkómat.
-Hát te?-kérdezte.
-Át tudnál jönni segíteni? A macskám eltűnt valahol a házban és nem találom.-próbáltam rá hatni a szomorú nézésemmel.
-Hát..megpróbálhatok segíteni hátha ketten többre megyünk.-mondta én pedig azt hittem az egekig repülök.
-Remek.-mosolyogtam.-Menjünk.-kezdtem el húzni saját házam felé.
-Hoseok, a cipőm.
-Nem kell az.-mondtam majd már házamhoz is értünk. Udvariasan kinyitottam előtte az ajtót és előre engedtem.
-Nos mi is a neve?-kérdezte.
-YaNan, és kislány cica. Már kerestem mindenhol de nem találtam, viszont ki nem mehetett ugyanis minden be volt zárva és fogalmam sincsen, hogy hova bújt el.-mondtam kicsit kétségbe esett hangon a hatás kedvéért.
-Hmm..értem.-majd körbe nézett.-Én megnézem a konyhádban te pedig kutass addig itt.-adta ki az utasítást, hm..kis parancsolgató.
-Rendben.-mondtam majd el is kezdtem keresgélni vagyis úgy csináltam hiszen tudom, hogy hol van az én kis segédem.
-Én nem találtam, te hogy...Mit keresne a kukában?-nézett rám értetlen fejjel.
-Sose tudni.-mondtam majd már le is tettem az asztalról a kukát.
-Nézzük meg a szobádban.-mondta majd megindult az alsó szinten lévő helyiség felé.
-Yoongi az a mosdó, a szobám fent van.-mosolyodtam el.
-Tudtam én, csak téged tettelek próbára.-mondta zavartan majd megindult fel a lépcsőn.
-Engem aki itt lakik?-mosolyogtam rá.
Nem válaszolt nekem hanem szobámba belépve kezdte el keresni cicámat.
-YaNan, hol vagy?-majd egy nyávogás, mire Yoongi is nyávogott egyet. Istenem de édes.
A következő pillanatban hallottunk még egy nyávogást és Yoongi szekrényem felé vette az irányt. Kinyitotta az egyik felét ahol szétnézet alaposan majd kinyitva a másik oldalát is guggolt le.
-Hát itt vagy YaNan.-emelte fel kiscicámat mosolyogva. Olyan gyönyörű a mosolya.
Gyönyörködésemből az ébresztett fel amikor elkuncogta magát majd ölében YaNannal elindult mosolyogva felém, elém érve pedig megállt.
YOU ARE READING
Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|
FanfictionBEFEJEZETT ------------ Yoongi-17 éves végzős gimnazista Hoseok-23 éves tánctanár Vajon ez a két ember, hogyan is fog találkozni? Lehet több közöttük bármi is? Ha szereted a Sope shippet kezd el olvasni. ❤️❤️ 2020.04.28.-2020.12.06.