14.rész

1K 75 16
                                    

Yoongi szemszög:

A hétvégém amilyen gyorsan csak tudott elrepült-ezalatt persze azt értem, hogy ultra hiper szuper lassan-és a hétfői nap tiszteletére kelhettem korán. Szombaton miután hazaértünk Hoseok-kal kiszálltam a kocsijából, megköszöntem azt, hogy elkísért majd be is vándoroltam a házba. Vasárnapomat pedig az ágyban töltöttem messze a világtól.

-Jó reggelt, anya.-köszöntöm szülőmnek amikor leértem a konyhába.

-Reggelt, kicsim. Parancsolj egy nagy bögre kávé.-tette le elém a reggeli ébresztőmet.

-Hmm nagyon köszönöm.-mondtam miután bele szippantottam majd pedig elkezdtem inni.

-Yoongi drágám, ma később jövök haza így nem tudok neked vacsorát készíteni de van még a tegnapiból vagy ha nem szeretnéd azt enni találsz a szobámba az egyik fiókba dugi pénzt azt vedd ki ha venni szeretnél valamit.-simított végig vállamon.

-Hmm..rendicsek.-bólintottam rá.

***

-Képzeljétek! Idén jelentkeztem a suli újsághoz, tudjátok aminek van ez a hangos bemondója is.-kezdett bele a mesélésébe Taehyung.-És amúgy sikerült is meg minden meg be kerültem most pedig kéne találnom valami témát amiről majd később írhatok viszont tiszta ihlet hiányban szenvedek. Segítsetek nekem.-nézett felváltva rám és Nam-ra boci szemmel.

-Háátt nem is tudom Tae..-szólalt el Namjoon.-Én nem vagyok valami jó az ilyenekben.

-De pedig te olyan okos vagy. Hármunk közül neked van a legmagasabb IQ-d.-hajtotta le fejét.-Yoongi, neked sincs semmi ötleted?-fordult felém.-Itt vagy te egyáltalán köztünk?-legyezte meg tenyerét szemem előtt.

-Túl sokat beszélsz.-sóhajtottam fel.

-Valami baj van?-fordult teljesen felém Namjoon.

-Nem is tudom Nam...Kicsit rosszul érzem magam.

-Mi? Mégis hol fáj? Lázas vagy talán vagy hányingered van?-kezdte el tapogatni a fejem minden szegletét a gyerek aki ma túl sok koffeint kaphatott.

-Mondtam már, hogy túl sokat beszélsz.-toltam el kezét.-Amúgy meg belül fáj.. De hagyjuk is nem érdekes.

-Persze...-húzta fel az orrát Nam.

-Mond eeeellll!!!-ragadta meg Taehyung a vállamat és kezdett el rázogatni.

-Állj le és elmondom.-hadartam el gyorsan mivel annyira gyorsan rázott, hogy azt hittem vissza jön a reggeli kávém.

-Hallgatunk.-vigyorogtam mind a ketten.

-Hát jó legyen. De a szátokra lakatott tenni.-vártam, hogy bólintsanak majd bele kezdtem a lelkemet kiüríteni.-Van egy barátom...aki...tanácsot kért tőlem..

-Ahaaa barát.-húzogatta a szemöldögét ez a kis bestia.

-Igen egy barát! Szóval..A barátom miatt fáj igen mert a lelkemre veszem az ő gondját-baját is.-bólogattam.

-Persze, persze egy barát na haladjunk.-forgatott szemet a Nam.

-Khm..Ez a barátom na ennek van egy barátja akivel nem a legjobb viszonyt ápolta amikor megismerkedtek aztán hirtelen jóba lettek. A barátom nagyon jól érzi vele magát még ha nem is mutatja ki de igen jó esik neki ha mellette van meg beszél hozzá ha nevetni hallja mert az őt is mindig jobb kedvre deríti.-mosolyogtam magam elé.-És hát a hétvégén ez a barátom meg a barátja elmentek vásárolni és hát a barátja ajánlott egy helyet amibe ő bele is ment.-ráncoltam össze a szemöldököm, kezeimet pedig ökölbe szorítottam.-Amikor viszont beléptek az üzletbe...Bumm egy lány.-mutogattam robbanást kezeimmel.-Szóval igen, megtudta, hogy az a lány az exe.-néztem fel rájuk egy értelmetlen fejjel majd folytattam.-És még ölelkezdtek is.-kezdtem ismét mérges lenni.-A barátomat hirtelen elönttte a düh a méreg és elment ruhákat próbálni viszont egyet sem mutatott meg a barátjának majd csak a legutolsót amikor döntött, hogy melyiket is veszi meg. Aztán természetesen kifizette majd ki ment a barátja kocsijához de azt természetesen baszott utána menni majd csak vagy öt perc után mert addig bájcsevejgett a kedves volt barátnőjével.-hagytam abba és lehunytam a szemeimet, hogy lehiggadjak a rossz emlékek hatására.-És jah aztán kiosztotta a barátom, hogy csak azért, hogy találkozzon az exé-vel nem kellett volna oda vinnie, majd egész hétvégén nem beszéltek egy szót sem.-hajtottam le a fejem a padra.-Ti mit tanácsolnátok neki?

-Értem szóval te..

-Nem én hanem a barátom.-néztem rá.

-Szóval nem te-forgatott szemet Namjoon-Hanem a barátod kedveli azt a barátját és féltékeny volt az exbarátnőre és jah...

-Kit kedvelsz Yoongi?-mosolygott rám Tae.-Csak nem Hobit?-húzogatta a szemöldökét én pedig rögtön tenyeremet a szájához nyomtam.

-Bolond vagy? Csendesebben.-szóltam rá majd szép lassan elengedtem a kezemet a szájától.-Akkora egy barom vagyok, egy szerencsétlen.-hajtottam vissza a padra fejem.

-Yoongi semmi gáz azzal ha egy férfit kedvelsz.-simított hátamra Namjoon.

-De hisz én még azt sem tudom, hogy kedvelem-e egyáltalán, fogalmam sincs, hogy mi ez az érzés amúgy is a tanárom...

-Tuti biztos, hogy kedveled az meg, hogy a tanárod az egy ideiglenes szempont ugyanis csak tánc tanár addig amíg nem lesz vége a szalagavatónak, TaeTae szarabb helyzetben van.-kuncogott fel.

-Ezt, hogy érted?-emeltem fel a fejem.

-Hát tudod...-vakarta meg Tae kínosan a tarkóját.-Nekem éppenséggel a tesi tanárunk jön be.

-Na neeeee-tátottam el a számat.-Végül is köztetek megvan az a bizonyos szikra.-mosolyodtam el.-Én meg még azt sem tudom, hogy egyáltalán vonzódik-e a fiúkhoz és amúgy kicsi is az esélye hiszen már volt barátnője ami egyrészt bizonyítja, hogy az esélye annak, hogy fiúba szeret nagyon sőt minimálisan kicsi.

-Túl reagálod.-csapta homlokon magát Nam.-Ezt sajnos mi nem olthatjuk meg helyetek, neked vagyis inkább nektek kell megoldani és éreztetni a másikkal, hogy mi van mert én akármit mondhatok te nem fogod azt a fajta választ elfogadni.-ebben sajnos igazat kell adnom Nam barátomnak mivel önfejű vagyok, mondhat akármit én az én verziómhoz ragaszkodom de mégis jól esett, hogy elmondhattam nekik azt ami belülről nyomott.

-Megvan!-állt fel hirtelen TaeTae.

-Hát neked mi bajod?-néztünk fel rá.

-Meg van a téma az újságba és a gondodra is.-mosolygott majd már ki is viharzott az osztályteremből de amint ki ért vissza is fordult ugyanis becsengettek.

Első óránk osztályfőnöki volt és elmesélte nekünk, hogy a héten, hogy leszünk Hobi-val. Most hétfőn és szerdán lesz vele osztály szintű óránk kedden pedig keringő. Remek három napig nem szabadulok tőle. Az óra további része kis semmiségek megbeszélésével telt el, megdicsérte Taehyung-ot amiért bekerült a suli újságához, arról is beszélt, hogy ballagási egyenruha próba mikor lesz, illetve, hogy akar csinálni egy közös programot az osztállyal. Semmi kedvem menni az egész osztállyal bárhova is. Sőt semmihez nincsen kedvem. Álmos vagyok, éhes vagyok és haza akarok menni innen minél előbb.

-Nos, én megyek megkeresem Ji Ah nonna-t, hogy megbeszéljem vele az ötletem aztán ha bele egyezik elmesélem nektek is.-hadarta el gyorsan miután megszólalt a kicsengő majd már rohant is.

-Csak szerintem ivott reggel túl sok kávét?-néztem Namjoonra aki elnevette magát majd egyett értett velem és elkísért a büfébe, hogy ne halljak éhen.

-Csak nem Min Yoongi?-bökte meg két oldalamat valaki, egy olyas valaki akiről pontosan tudtam, hogy ki.

-Jung Hoseok.-néztem rá majd vissza magam elé mivel én voltam a következő.

-Nem is találkoztunk szombat délelőtt óta.-állt mellém amíg én vártam, hogy a büfés hölgy kiadja a szendvicsem és a kávém.-De sebaj úgyis nemsokára találkozunk.-mosolygott.

-Tudok róla.-rántottam vállat. Nem tehetek róla de nekem akkor is rosszul esett az a szombati.
_______________________________
Sziasztok! Bocsi, hogy ma hoztam de tegnap este már fáradt voltam átnézni a hibákat és kitenni de most sikerült^^ remélem tetszett nektek. További szép napot!❤️
Ui.:Mit szólnátok még egy vkook ff.-hez a későbbiekben?

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now