19.rész

957 83 8
                                    

Yoongi szemszög:

Még egy párszor megmutatták lépésről lépésre majd következtünk mi. Rosé-val lebeszéltem, hogy most tökéletesen és kicsit jobban fogjuk csinálni, ő persze nem értette, hogy miért kérem erre amikor tudja ő is, hogy nem szívlelem a táncot de azért belement.

Amikor volt az a rész, hogy a lány hátrahajol majd vissza fel mi egy pillanatra össze érintettük a homlokunkat majd folytattuk. Amikor az új koreó rész jött finoman megforgattam Rosét majd felemeltem karjaimat az övével együtt dereka köré tettem és szépen oldalra döntöttem és egymás szemébe néztünk mosolyogva majd felhúztam és alaplépésekkel folytattuk miközben mindketten továbbra is egymás szemébe néztünk.

-Oké ennyi!-szólalt meg Hobi.-Yoongi és Chae Young, ez mégis mi volt?-kérdezte felháborodottan.

-Tánc.-szóltam vissza lazán.

-Min Yoongi! Már megint kezded?-kérdezte Hoseok miközben a szemeimbe nézett.

-Én bizony nem kezdtem semmit.-mondtam én is végig a szemeibe néztem. Itt nemén kezdtem ezt az egészet most Jung, hanem te! Kell neked mással flörtölnöd az én szemeim előtt.

-Hé Hobi nyugalom, nagyon jól csinálták a srácok nem tudom mi bajod.-fogta meg a karját a pinki.

-Maga csak ne szóljon bele.-néztem rá szúrós tekintettel, majd a kezére néztem ami még mindig Hoseok karján volt.

-Folytassuk inkább.-mondta Hoseok majd már hátrált is.

Hoseok szemszög:

Rossz volt végig nézni ahogy Yoongi olyan szenvedélyesen táncol a párjával. Egyszerűen rossz volt látni, ahogy egy lánnyal így viselkedik.

-Úgy látszik mind a ketten féltékenyek lettetek.-jött oda hozzám Jimin mosolyogva.

-Úgy gondolod, hogy ő is az volt?-néztem rá szomorú szemekkel.

-Persze, hiszen gondolom nem így táncol minden órádon, aztán engem konkrétan a szemével nyírt ki amiért a karodra fogtam.-kuncogta el magát.-Szóval most így mind a ketten féltékenyek vagytok és haragudtok a másikra.-rázta a fejét mosolyogva.-Ti aztán tudtok.

Az idő többi részében még folytattuk a tánc további lépésének kitalálását majd elsőnek én és Jimin eltáncoltuk aztán megmutattuk, hogy hogyan csinálják aztán közösen eltáncoltuk. Még volt 15 perc az óra végéig amikor oda jött hozzám Rosé, hogy neki el kell menni. Kapva z alkalmon álltam oda Yoongi-hoz.

-Lány vagy fiú?-kérdeztem tőle hirtelen.

-Hogy mi?-nézett rám kisebb pírral az arcán.

-A lány vagy a fiú szerepét szeretnéd táncolni.-mosolyogtam rá. Tudom Min Yoongi, hogy nem tudsz rám sokáig haragudni most nem hagyom, hogy annyi ideig haragudj rám mint a  múltkor.

-Úgy nézek én ki mint egy lány?-kérdezte mosolyogva.

-Rendben akkor táncolom én a lány részt.-bólogattam majd megfogva Yoongi kezét álltam be elé, hogy kezdhessük a táncot.

Jimin elindította a zenét mi pedig táncoltunk. Nem szóltunk egymáshoz de az arckifejezéséből tudtam, hogy most nyugodt. Neki van a legszebb arca ha nyugodt ha mérges, mindenhogy ő a leggyönyörűbb.

A maradék idő az órából hamar elment és már pakoltam össze felé amikor megláttam kimenni.

-Yoongi, várj!-kiáltottam utána.

-Hm?-fordult meg.

-Nem jössz velem haza?-kérdeztem meg lazán.

-Nem hinném, hogy alkalmas most zavarnom hiszen még Jimin-t is el kell vinned én pedig ki lennék, hogy zavarjalak titeket?-hajtotta le fejét.

-Jimin csak egy munkatársam nem tudnál semmit sem megzavarni. Ő is szeretne téged megismerni.-mosolyogtam rá.

-Akkor nem ellenkeztem, semmi kedvem buszozni.-nevette el magát.

-Össze pakolok aztán indulhatunk, elsőnek haza visszük Jimin-t aztán mehetünk majd.-mondtam majd már indultam is volna vissza a cuccaimért.

-Ne is fáradj Jung Hoseok, össze szedtem minden lomodat.-jött felénk Jimin.

-Remek, induljunk.

Az út kellemesen telt. Yoongi és Jimin egész úton beszélgettek. Mindig találtak valami témát. A kedvenc témám az összes közül az volt, hogy azt vitatták meg, hogy mennyire utálják amikor valaki le törpézik őket. Én persze ezen jót nevettem de meg is bántam mert mind a ketten tarkón vágtak, hogy ez igenis nem vicces. Kettő egy ellen nem ér így inkább nem kötekedtem velük.

-Na sziasztok!-szállt ki a kocsiból a rózsaszín. -Hobi mi majd még beszélünk.-mosolygott majd már el is ment. Yoongi kapva az alkalmon gyorsan át jött az anyós ülésre majd elindultam.

-Szeretnél menni valahova?-kérdeztem meg hátha van valami dolga még mielőtt haza indul és akkor elvihetném oda aztán haza.

-Én csak is haza, hogy vége aludhassak.-csukta le szemeit.

-Én is szívesen aludnék veled.-néztem mosolyogva az útra.

-Velem? E-ezt, hogy érted?-nézett rám piros arccal.

-Nekem is hosszú és fárasztó napom volt.-mosolyogtam miközben egy pillanatra rá néztem. Bolond, még szép, hogy úgy értettem, hogy veled a te ágyadban, vagy az enyémben miközben ölellek és beszippantom azt a finom kellemes illatodat amitől a fellegek között érzem magamat.

-Értem.-mosolygott hamisan. Remélem Yoongi, hogy hamarosan magam mellett tudhatlak.
____________
Sziasztok! Itt is az ígért rész, remélem tetszett!❤️
Holnap nem hozok részt mivel keresztelőn leszek ezért is raktam ki ma. Most pedig megyek vacsorázni mivel ma még csak reggeliztem 😂❤️

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now