Yoongi szemszög:-Szívem, hogy hogy itt vagy?-fogta meg kezeimet anyám amikor beléptem a házba és a konyhába mentem köszönteni.
-Anya..Nem lakhatnék nálad?-kérdeztem kicsit elcsukló torokkal.-Nem akarok többé oda vissza menni.-csuktam le szemeimhez és ölelésébe bújtam.
-Semmi baj kincsem.-simogatta hátam.-Nyugodj meg aztán mond el.-puszilt hajamba.
-Amikor Hoseok haza vitt látta és félre értette aztán amikor átvitted neki a biosz másolatokat amiket itt hagytam még véletlenül sem akart nekem hinni aztán...-nem tudtam tovább mondani mivel anya inkább közbe vágott.
-Ne is mond tovább kérlek. Értem drágám, értem. Nem is engedlek oda vissza.-simogatott tovább.-Mosakodj meg aztán csináljunk közös vacsorát.-tolt el magától, hogy rám mosolyoghasson.
Miután anyával megcsináltuk a vacsorát és most valami különlegeset csináltunk bizony, méghozzá spagettit, én is és anya is imádjuk. Szóval vacsora közben anya kikérdezett, hogy milyen volt ma a suli meg a keringő óra. Persze mindent elmeséltem kivéve azt, hogy konkrétan lecsókoltam a tanárom, jó mondjuk az egy puszi volt de akkor is...Vacsora tán anya felküldött az emeletre, hogy menjek tanuljak ő majd elmosogat és utána fürödjek és aludjak. Az egészben a legjobban az alvást vártam csak.
Reggel anya keltegetésére keltem. Igazán remek keltés volt..Bejött, felcsapta nagy villanyt, felhúzta a redőnyt majd a kezembe nyomta a reggeli kávémat. Ő aztán tudja, hogy hogy kell felkeltenie. A kávém közben elterveztem a ma napomat is. Suli után haza jövök letenni a cuccaimat majd vissza megyek apához, hogy össze pakolhassam a cuccaimat és teljes mértékben ide költözhessek.
-Majd jövök.-mondtam majd adtam egy puszit szülőm arcára. Nem szerintem nem ciki.
-Rendben, vigyázz magadra! Jó legyél.-mosolyogva hallhattam miközben kiléptem az ajtón. Hoseok kocsija még mindig ott állt a háza előtt. Gondolom még alszik, jó már neki. Mindegy, nem is értem miért gondolkodom rajta.
A legközelebbi buszmegálló kb. 7 percre van a háztól, olyan egy utcányira. A miénkről át kell térni egy másikra aztán már ott is van szinte. Mostantól ezt a busz menetrendet is jól be kellesz magolnom. Emberi időben értem el a sulihoz is. A barátaimnak sem kívánok egy ideig semmit sem mondani így majd csak rá fogom arra a hirtelen költözést, hogy anyát jobban szeretem vagy valami.
-Szia Yoongi!-vigyorgott a képembe Taehyung majd hirtlen megölelt.
-Hát beléd meg mi ütött?-kérdeztem majd eltoltam magamtól.
-Kuss és ölelj vissza.-vigyorogva mondta ami kissé ijesztő volt majd megint megölelt.
-Ne is törődj vele. Velem is eljátszotta.-sóhajtott fel magas barátunk.-Jungkook tanárt teszi féltékennyé aki már fél órája el nem mozdul a sarokból.-majd fejével arra bólintott mire én is észre vettem mi van.
-Olyan gyerekesek.-fogom fejem.
-Tényleg, mi van köztetek?-kérdezi Namjoon az idióta barátunktól.
-Köztünk ugyan semmi.-húzta fel orrát.
-Hagyjuk is. Majd kinyögi, menjünk a teremebe.
A napunk telt haladt, haha jó vicc még csak két órán vagyok túl, egy angolon és egy matekon, most pedig bedobták oszi órára a táncot így aztán az ő órája felé haladunk az osztállyal.
-Bocs srácok, de ma nem a tesiben tartjuk az órát mert Jungkook tanárnak kell a terem.-jött szembe velünk Hoseok.
-Akkor hol fogjuk tartani?-kérdezte,.
-Ne aggódjatok, a termetekben széthúzzuk az asztalokat és a székeket oldalra aztán úgy.-mondta majd a derekamra simítva megindult a termünk elé.
MIAFASZ?! Minek nyúlt ez hozzám?
-Most pedig a fiúk jönnek.-szólalt meg a lányok félre vonultak mi pedig felálltunk a terem közepére. Az egész osztályban kemény heten vagyunk így is próbált minket beállítani. Mármint négy fiú hátul három elől és mindannyian látszunk.
Az igazat megvalva kezd ez az egész tiszta élvezhető lenni hiszen nagyon jó a táncunk és hozzá a zene is.
-Nem Yoongi. Ez így nem jó.-szólalt meg pont amikor pont helyet cserélt az én első sorom az utolsóval ezáltal én sorom volt hátul és kezdtük a következő részt.-Na segítek.-mondta majd már hátam mögé is guggolt, kezeivel a lábaimat állította be terpeszbe amire persze nem tudtam figyelni ugyanis a következő pillanatban elkezdte kezeit felvezetni lábaimon, derekamon és oldalamon egészen kézfejemig.-Ezt így emeld a magasba feszesen.-fogta meg jobb kezemet.-Ezt pedig oldalra feszesen.-fogta a balt azokkal a puha kezeivel.-Majd pedig..-nem is tudtam a szavaira figyelni csak azt érzékeltem, hogy mozgatja a kezeimet majd a következő pillanatban leguggoltam úgy, hogy ő is velem guggolt és éreztem kidolgozott mellkasát az én hátamnak nyomódni, ebben a pillanatban egy alma sem lehetett ilyen piros mint én.
Egész órán meg sem bírtam szólalni és próbáltam mindent a legjobban megcsinálni, hogy ne legyen még egy ilyen szituációm ezzel az emberrel. Az kéne még, hogy valaki itt félre értse nekem.
A folytatásban is lassan telt a nap és még Tae hülyesége is ott volt. Ugyan is többször is elkezdett ölelgetni vagy engem vagy Nam-ot ha Jungkook tanár a közelben volt. Komolyan gyerekes.
Haza érve berontva a házba anya fogadott a kanapén.
-Elmegyek gyorsan apához a cuccaimért.-mondtam anya mellé ülve miközben egy puszit adtam fiatalos arcára.
-Nem kell kincsem. Hoseok azt mondta, hogy ő elmegy, sőt már el is ment.
-Anya.. Igaz nem mondtál neki semmit?-néztem rá kétségbe esve.
-Dehogy, ne aggódj.-mosolygott rám én viszont képtelen voltam..
-Akkor is el kell mennem.-pattantam fel majd már húztam is vissza a cipőm.
-Mégis miért?-nézett rám kérdőn.
-Apa azt hiszi, hogy miatta vagyok "buzi"-mutattam macska körmöt ujjaimmal.-És ha megint részem és úgy találkozik vele össze Hoseok abból nem lesz semmi jó.-erre persze már anyám is rémülten nézett.-Ne aggódj anya megoldom.-öleltem meg majd már el is kezdtem szaladni.
__________________________________
Sziasztok!
Szerintetek mi fog történni Yoongi apukájánál?🤔
Remélem tetszett a rész ha igen csillagozzátok és nyugodtan írjatok véleményt illetve ha valaki szeretne beszélgetni írjon rám nyugodtan!❤️
YOU ARE READING
Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|
FanfictionBEFEJEZETT ------------ Yoongi-17 éves végzős gimnazista Hoseok-23 éves tánctanár Vajon ez a két ember, hogyan is fog találkozni? Lehet több közöttük bármi is? Ha szereted a Sope shippet kezd el olvasni. ❤️❤️ 2020.04.28.-2020.12.06.