17.rész

1K 74 12
                                    

Hoseok szemszög:

-Jaaaj Jimin, olyan imádnivaló. Olyan aranyos a személyisége. Még akkor is elragadó amikor morcos és flegmázik.-vigyorogtam barátom képébe.

-Amúgy, te mióta is szereted a fiúkat?-nézett rám kérdőn.

-Mióta megismertem ezt az angyalt.-bologadtam.-Igaz, hogy volt barátnőm de az nem jelenti azt, hogy nem szerethetem a fiúkat legalább is ezt az egy fiút.

-Szóval csak ő jön be úgy?-kérdezte.

-Mármint akit szeretek szerelemből?-gondolkodtam el.-Igen, csak ő.

-Valóban jól néz ki a szöszi de nem tudtam, hogy a személyisége is rendben van nálad. Mármint vágod állandóan harcolt veled az elején.-magyarázott és hadonászott minden merre.

-Valóban. De emiatt is kedveltem meg. Na meg rá tett egy lapáttal, hogy láttam a valódi édes lényét is amikor ő maga nem is figyelt, hogy melyik énjét mutatja nekem vagy a külvilágnak.-mosolyodtam el az édes emlékek hatására.

-És mikor vallasz neki?-húzta huncut mosolyra ajkait.

-Amikor biztos leszek abban, hogy ő is érez valamit irántam.-nagyon remélem, hogy egyszer valaha fog hozzám fűzni romantikus érzelmeket.

-És, hogy látod eddig, hogy áll a dolog?-kérdezte.

-Nem is tudom Chim, fura igazából. Semmi konkrétat nem mutat felém.-görbítettem le szomorúan az ajkaimat.

-Ha én a helyében lennék én sem mernék lépni, hiszen mégis csak a tanárja vagy. Lehet, hogy pont ettől fél, hogy tanárja vagy még ha ideiglenesen is.

-Lehetséges.-bólogattam.-Nekem viszont most mennem kell megbeszéltem Jungkook-kal, hogy beugrom hozzá és ránézünk a két jómadárra.-kuncogtam el magam.

-Ezt, hogy érted?-nézett rám érthetetlenül.

-Majd elmesélem.-ráztam a fejem még mindig mosolyogva.-Na szia.-köszöntem el és kiléptem a tánciskola irodájából ezzel pedig még mindig rengeteg kérdéssel hagyva barátomat.

***

-Hoseok, megjöttél.-nézett fel telefonjából JK amikor beértem a kis irodájába.

-Aham, mizujs?-kérdeztem.

-Nem sok minden TaeTae egy kis ideje fura.-állt fel és ült fel az asztalra.

-Ezt, hogy érted? Ő mindig fura.-vigyorodtam el.

-De neeeem, most nem cukin fura hanem titkolózik és úgy fura. Általában ha valami baja van és azt akarja titkolni mindig kitalálom meg ilyenek de most semmi ilyenről szó sincsen. Jó kedve van nagyon és amikor rákérdek, hogy mi ennyire vicces azt mondja semmi és csak vigyorog tovább.-járkált fel alá magyarázás közben.

-Ember én örülök amikor látom Yoongi-t mosolyogni.-néztem rá hitetlenül.

-Jó én is imádom Tae mosolyát de ez más fajta mosoly.-forgatta szemét.-Ha már témánál vagyunk, megyünk megnézni akkor őket?-kérdezte majd én bólintottam és megindultunk ki a tesitanárok irodájából.

-Merre láttad őket menni?

-Hm..azt hiszem a büfé felé. Ma szar a kaja szóval tuti, hogy tényleg oda is mentek.-fintorodott el.

Ahogyan sétáltunk a folyosókon sokan köszöntek nekem az osztályból. Azt hittem nem fogok velük találkozni de hát fura lett volna ha egyel sem futok össze. Amikor már közel jártunk a büféhez már láttam is Yoongi-t aki pont a sor elejénél állt.

-Hát te Hobi?-nézett felém Namjoon. Kicsit fura, hogy így hív de gondolom Yoongi-től hallottam ami egyáltalán nem zavar hiszen így tudom, hogy szokott rólam beszélni nekik.

-Sziasztok!-köszöntem nekik mire Yoongi is felém nézett.

-Oh, sziasztok!-köszönt nekünk.

-És válaszolva az előbbi kérdésre Namjoon, csak erre jártam és benéztem, hogy minden oké-e az én kis tanítványaimmal.-simogattam meg a legeslegkedvencebb diákom fejét. Mondjuk jó kis füllentés, hogy csak úgy erre jártam, de nekik nem kell tudni semmi belsőséges részletet.

-Taehyung?-kérdezett rá Jungkook, ennél jobban nem is adhatta a tudtukra, hogy ő valójában csak miatta jött ide.

-Nemsokára hallhatod a hangját.-mutatott a fehérség a falra szerelt hangszóróra.

-Ezt, hogy érted?-kérdezte értetlen fejjel barátom.

-Jó napot hölgyeim és uraim, itt az iskola újság rádió adása.-szólalt meg a hangszóróban Taehyung hangja. Nem is tudtam, hogy ő ilyenekkel is tevékenykedik.-Kim Taehyung vagyok a 12. b-ből, igen-igen a magas jóképű és vicces Kim Taehyung. De nem is ez itt a lényeg, igaz? Van egy nagyon izgalmas és jó hírem számotokra. A következő héten megtartjuk a vallomások hetét. És, hogy mi ez? Minden lány vagy akár fiú a kiszemeltjének ajándékot ad. Az ajándéknak mindenképp kézzel készített sütinek kell lennie vagy pedig csoki bonbonnak amiket becsomagoltok és úgy adjátok át a ti kiválasztottatoknak. Hmm..Nektek, hogy tetszik az ötlet? Nekem személy szerint nagyon. Ajánlom a minél hamarabbi készülődést és jobbnál jobb receptek kipróbálását. Remélem jól fogjátok érezni magatokat. A rá következő héten pedig az újságban olvashattok majd véleményeket és láthattok fotókat.-érdekesen hangzik és nagyon is kapóra jön ez a hét.

-Ez nagyon érdekesen hangzik.-mondtam ki hangosan is a véleményemet.

-Tehát ebben mesterkedett, most már értem miért nevetett mostanság annyit meg volt felpörögve.-esett le a tantusz Jungkook-nak.

-Nem tudom, hogy te milyen Taehyung-ot ismersz de akit mi ismerünk az mindig jó kedvű és hiperaktív.-mondta Yoongi barátomnak.

-Ugyan Yoongi lazíts.-karoltam át hiszen olyan semmilyen fa arccal intézte előző mondatát fekete hajú barátomhoz.-Ez nem is rossz.-ettem bele szendvicsében, ugyanis már kezdtem éhes lenni mivel még én sem ebédeltem.

-Ezt még egyszer meg ne mer tenni Jung Hoseok.-nézett rám fenyegetően a fehér hajkoronával rendelkező angyal.

-Rendben van, délután majd találkozunk.-kacsintottam majd hátat fordítva nekik kezdtem el menni magam után húzva Jungkook-ot.

Az utamat egyből az épületből kifelé vettem majd a bejáratott átlépve barátom felé fordultam.

-Tudod, hogy ez mit jelent?-lettem hamar vidám. Majd szét csattantam attól a boldogságtól ami bennem tombol Taehyung remek ötletétől.

-Mármint mi?

-Taehyung ötlete fantasztikus.-tapsikoltam.-Ezt az alkalmat kihasználva tudok közeledni Yoongi felé. Igaz, hogy ez a diákoknak szól de az nem lényeges. Még ha most nem is szerzem meg magamnak a cicát akkor is a tudtára adom, hogy igen is kedvelem. Aztán pedig kiderül vagyis el válik minden kettőnk között. Nem fogom rá erőszakolni magam egyből de legalább randizni szeretném elvinni.-majd szét csattanok a remek ötlettől és a boldogságtól.

-És ha nem fogadja el a csokidat?-húzta fel szemöldökét Jungkook.

-Akkor keményebben fogok próbálkozni, hogy minél jobban megismerjen és idővel megkedveljen. Ha kell több évig is várok arra, hogy viszonozza az érzéseimet. De azért remélem nem lesz az, hogy nem fogadja el.-vakargattam meg tarkómat. Igaz nincs ilyen variáció?

_____________________________
Sziasztok! Tegnap kiírtam az oldalra, hogy miért késik a rész nem tudom, hogy ki látta de már nem is lényeg. Nem lett a legjobb rész de remélem tetszett. A héten még hozok részt vagy részeket attól függ, hogy mennyire lesznek nehéz napjaim.❤️ (Ha valakinek van kedve írjon rám. )

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now