21.rész

972 74 12
                                    

Yoongi szemszög:

Már épp azon voltam, hogy oda megyek hozzá és beszélek vele, hogy az óra után várjon meg ugyanis váltani szeretnék vele egy pár szót amikor Rosé állt elém.

-Yoongi,szükségem lenne a segítségedre.-nézett rám kiskutya szemeivel.

-Mégis miről lenne szó, Chae Young?-néztem szemeibe.

-Lenne egy fiú..aki ugye tetszik nekem és csináltam neki egy kis finomságot. Nekem kellene oda adnom neki viszont nem merem. A barátnőimhez fordultam persze elsőként de ők nem akarna ebben segíteni szóval ezért kérlelek most itt téged, hogy te át adnád neki az én nevemben?-fog rá kezeimre, hogy így is kifejezze mekkora szüksége is lenne most rám.

-És ha tőlem nem fogja elfogadni?-nézek rá kérdőn.

-Akkor nyomd a kezébe és hagyd ott, csak mond meg neki, hogy én küldöm neki és kész.-mosolyog rám.

-Legyen megteszem ezt érted. De mikor?

-Jó lenne ha ez után az óra után.-mosolyodik el kínosan.

-Legyen.-rázom meg a fejem kuncogva.

Az én tervem pedig, hogy oda megyek Hoseok-hoz a füstbe ment ugyan is mire Rosé és én végeztünk a beszélgetéssel ő már azt beszélte, hogy ma szeretne sokkal többet haladni a tánccal, hogy már csak a kész koreográfiát kelljen gyakorolnunk és a fellépő ruha kiválasztásával teljen a maradék idő.

Az óra telt az én gondolataim pedig azon jártak, hogy ha oda adom Hoseok-nak a csokit mégis mit mondjak? Mondjam el, hogy tetszik? Hogy vannak iránta érzéseim? Vagy csak adjam oda és fussak el? Áh az utóbbi semmiképp az nagyon gyerekes lenne. Na és ő mit szolna hozzá? Lehet ez a legnagyobb kérdés.

-Na? Oda adod neki?-ugrált mellém Tae barátom amikor Hoseok ki hirdette, hogy tartunk egy pár perces pihenőt.

-Még fogalmam sincsen, szeretném ma mindenképp de viszont nem az osztály szeme láttára az nagyon gáz lenne.-vakartam eg a tarkómat.

-Kövi szünetben?-döntötte oldalra a fejét.

-Rosé-nak kell segítenem átadni valakinek az ajándékot szóval ez a változat is kizárva.

-Haver, ha ma oda akarod neki adni a suli utáni óra után mindenképp add neki oda.-veregeti meg a vállam.

-Jól van. És te? Te mikorra szándékozod oda adni neki?-húzom mosolyra az ajkaimat.

-Suli után ő visz haza, szóval azt hiszem majd a kocsiban ülve átadom neki.-pirul bele saját mondatába.

-Neked már jó, teljesen biztos vagy magadban.

-Tudom.-vigyorog majd már vissza is áll saját helyére ugyanis vég a kis szünetünknek.

Amikor az óra véget ért Rosé 2 percet nem hagyott nekem már húzott is maga után, mintha csak tűz lenne a teremben. Amikor a folyosóra kiértünk ő már a táskájában kezdett el kutakodni majd már a kezembe is nyomta a finomságot. 

-Mégis kinek kell oda adnom? Mert ugye azt el felejtetted megemlíteni.-nézek rá miközben megállunk egy folyosón.

-Lee Felix.-pirul el.

-A szeplős fiú az évfolyamból?-kédem, ugyanis csak ezt az egy Lee Felixet ismerem az iskolában.

-Bizony.-kezd el erőteljesen bólogatni.

Ahogy jobban körül nézek a folyosón látom, hogy Rosé igazából az ő termük folyosójára hozott így nem lesz nehéz dolgom megtalálni őt.

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now