Yoongi szemszög:
Nem azért de ez a macska sétáltatás tegnap este tarthatott volna tovább is mint 1 óra. Mielőtt majd elmegyünk elsőnek egy üzletbe ami a plázán kívül van mivel állítása szerint az egy nagyon jó bolt, ha pedig ott nem találunk semmit körül nézünk a pláza öltönyboltjaiban.
Kikelve az ágyból lementem a konyhába meginni egy kávét majd neki álltam a reggeli rutinom elvégzéséhez. Öltözködésemet a csengő zavarta meg. Egyből gondoltam, hogy Hoseok az ezért dobtam egy gyors üzenetet viberen, hogy jöjjön be, majd öltöztem tovább. Nehéz volt eldönteni, hogy mit vegyek fel hiszen mégis csak vele mozdulok ki.
Amint az felöltözést is befejeztem bele néztem még egy utolsót a tükörbe. Fekete nadrág, sötétkék póló, tökéletes.
-Na végre, azt hitem már sosem jössz le.-mosolyodott el Hoseok amint leértem.
-Neked is szia tanár!-néztem rá unalmasan.
-Kész vagy? Mehetünk?-karolta át a vállam.
-Máris csak felhúzom még a cipőm.-mondtam majd az asztalról elvettem a bankkártyát amit anya kikészített és a pénztárcámba raktam majd el is indultam felvenni a cipőmet.-Mehetünk.-vettem le a kulcsot a helyéről majd előre engedtem Hobit és kulcsra zártam ajtónkat.
Amíg én az ajtóval babráltam addig Hoseok elindult a kocsija felé. Egy gyors pillantással végigvezettem rajta a tekintetem és megnéztem magamnak, hogy bizony ma is nagyon jól néz ki főleg az, ahogy a fekete felsője a testéhez simul ezzel megmutatva mindenkinek, hogy bizony ő sportos alkat akin izom is van viszont nem egy kigyúrt fafejre hasonlító módon. Persze a következő pillanatban az ő hangja térített vissza a valóságba.
-Na? Jössz?-vigyorgott.
Bólintottam majd beszálltam a kocsijába az anyósülésre majd a mellettünk elsuhanó tájakat néztem amíg oda nem értünk a megfelelő üzlethez.
-Én mondom neked itt biztosan lesz olyan amilyet szeretnél.-mondta kedvese Hoseok majd már ki is szállt én pedig követtem. Lezárta a kocsiját majd megindultunk be az üzletbe.
-Ohhh Jung Hoseok!-hallok meg egy kiáltást.
-Esmeralda, szia.-mosolygott halványan Hobi majd egy ölelésbe vont a lányt.
-Mizú? Hogy, hogy itt? ÉS ki ez a fiatal fiú?-húzogatta a szemöldökét a lány.
-Esmeraldra, ő itt Min Yoongi, Yoongi ő itt Kim Esmeralda, a volt barátnőm.-amint kimondta az utolsókét szót azt hittem helyben elásom magam. A volt barátnője? És ilyen lazán ölelgeti? Mondjuk, szép barna göndör haj, magas és csinos.
Válasz helyett inkább csak meghajoltam a lány irányába és semleges arccal néztem rá.
-Szia Yoongi, örülök, hogy megismerhettelek. Gondolom te szeretnél öltözéket vásárolni.-mosolygott rám én viszont csak bólintottam.-Olyan kis csendes vagy.-mondta majd már meg is indult a sorok között, hogy le vegyen nekem egy párat.
-Mi a baj Yoongi?-lépett mellém Hoseok. Vállat vontam majd indultam a lány után.
-Elég lesz.-mondtam majd kivettem Esmeralda kezéből az eddig leszedett ruha darabokat majd megindultam egy próbafülke felé.
A fülkében egyesével felpróbáltam mindent viszont egyikben sem mentem ki megmutatni, persze majd pont az ő véleménye fog most a legjobban érdekelni. Húsz perc telhetett amikor meghallottam Hoseok hangját.
-Most komolyan nem mutatsz neki meg semmit?-kérdezte.
-Maradj csendben majd a végén megmutatom a végső döntésem.-forgattam meg a szemem amit ő nem látott.
Még maradt három össze állítás viszont már semmi kedvem nem volt mindegyiket elpróbálni ezért a legszimpatikusabbat felpróbáltam.
-Ez lesz az.-motyogtam magamnak miközben elmosolyodtam és a hajamba túrtam, majd kiléptem a fülkéből és Hobi-ra néztem.
-Azta....-nézett rám kitágult szemekkel.
-Szerintem nem ennyire szar, hogy még a szavad is elálljon.-néztem oldalra.
-Hülyéskedsz most velem Min Yoongi?-közeledett felém.-Kurva jól áll.-állt meg előttem majd szemembe nézett. Ezt a csodálatos és euforikus pillanatot pedig Esmeralda szakította meg így vissza is tért az eszem, hogy bizony nekem semmi esélyem Hoseok-nál. Mondjuk mit is akarna ő egy fiútól.
-Wow Yoongi nagyon jól áll. Jól gondolom, hogy ez lett a választásod?-mosolygott rám majd végig simított a karomon.
Kirántottam a karomat a nő kezei közül indultam meg vissza a próba fülkébe vissza vettem a ruháimat. A sok rakás ruhát bent hagytam és csak azt vittem magammal amit ki is választottam. Amíg a kasszához nem értem egyikőjükre sem néztem rá. Fizettem majd egy viszont látásra elhadarás után ki is léptem az üzletből. Természetesen Hoseokra várni kellett.
-Mehetünk.-jött ki mosolyogva az üzletből.
-Nem kellett volna elhoznod annyiért, hogy láthasd az exed.
-De nem, nem azért jöttünk ide, sőt azt sem tudtam, hogy már itt dolgozik.-mentegetőzött.
-Nem kérdeztem ha jól emlékszem.-mondtam még továbbra sem ránézve.
-Ne csináld már Yoongi, kérlek.-pillantott rám.
-Nem érdekel.
Alig várom, hogy vége legyen ennek a borzalmas napnak. Kellett nekem eljönnöm vele. Kellett nekem megkedvelnem őt...
YOU ARE READING
Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|
FanfictionBEFEJEZETT ------------ Yoongi-17 éves végzős gimnazista Hoseok-23 éves tánctanár Vajon ez a két ember, hogyan is fog találkozni? Lehet több közöttük bármi is? Ha szereted a Sope shippet kezd el olvasni. ❤️❤️ 2020.04.28.-2020.12.06.