3.rész

1.2K 94 14
                                    


Yoongi szemszög:

Na igen az első találkozásom a tanárral nem lett valami fényes. Nem is kell mondanom mennyire leszidott, hogy késtem, jó-jó annyira nem volt vészes végül is mégis csak én tűrtem és nem szóltam neki vissza, de sebaj. Ha harc hát legyen harc ugyanis Min Yoongival senki se kötekedjen főleg egy ilyen tanár ne. Ahhoz képest, hogy tanár egész fiatal. A lányok olyan szinten rá mozdultak már az óra első felében, hogy tudjuk, hogy a neve Jung Hoseok és, hogy 23 éves. Nem nagy cucc...

-Te, Namjoon nincs kedved egy kicsit játszani?-néztem barátom felé egy ördögi vigyort formálva ajkaimmal.

-Na most ezt, hogy érted?-nézett rám értetlenül, én pedig sunyiba oda slisszoltam az egyik kosárlabdához ami a sarokba volt magányosan.

-HÉ! Sehun!-kiáltottam osztálytársamnak majd párszor megpattogtattam a labdát és felé dobtam.

-Kosár?-kérdezte vigyorogva mire én egy swag fejet vágtam majd elkezdtük a labdát passzolgatni és a többi férfi neműnek is dobálni.

-Fiúk!-kiáltott ránk a tanár bácsi.-Befejeznétek és figyelnétek? Nem az én szalagavatóm lesz pár hónap múlva. Le akarjátok égetni az osztályt?-nézett ránk de egy csepp dühöt sem láttam a szemeiben. De nekem az lett volna a célom pont, hogy az legyen. Ez nem jó így..

-Igen. Azt akarjátok?-kérdezte Harin miközben  a tanár karjában kapaszkodott.

-Ugyan már Harin ne, hogy már azért hibáztass minket mert feldobtuk ezt az unalmas órát.-állt mellém és fogott a vállamra Joon Woo. Amikor rá néztem pedig az osztály összes fiú tagja a hátam mögött volt.

-Fejezzétek be, ez nem az óvoda, hogy ilyesmin vitatkozzatok.-szólalt meg a barna hajú legidősebb ember ebben a teremben. -Most pedig folytassuk.-mondta majd vissza állt előző helyére és mutogatta a mozdulatokat.

-Mi a baj Yoongi?-hallottam meg magam mellől Taehyung hangját.

-Fáradt vagyok barom. Megyek inkább aludni.-majd megfogtam magam és elindultam ki a tesiteremből.

-Hova-hova Min Yoongi?-szólt utánam a tanár még mielőtt ki mentem volna, a vállam felett ránéztem majd vállam megrántottam és kiléptem a teremből.

Hoseok szemszög:

-Végül is örültem amikor megtudtam, hogy egy végzős osztálynak én leszek a tanára, aztán most nem is tudom. Van ez az osztály benne sok lánnyal és csak pár fiúval azok is mind ellenem vannak vagyis inkább egy. Az az egy pedig Min Yoongi aki már az elő tettével meg lepett.

Fekete szakadt nadrág és vele járó fekete pulcsi volt rajta, haja szőke és kócos volt. Akár egy angyal kinézetre. Igen, itt a baj. Kinézetre angyal, belsőre kisördög. Megpróbált felidegesíteni azzal, hogy elkezdett kosarazni és az összes fiú vele tartott de nem sikerült és ezt fedetten a kis srác tudtára is adtam. Aztán meg lelépett az órámról. Komolyan nem értem mi baja van velem.-meséltem el legjobb barátomnak a ma reggeli órával kapcsolatos dolog legérdekesebb részét.

-Úgy csinálsz tesó mintha te nem lettél volna sose tini.-kacagott fel Jimin.

-Igaz én is voltam, de én nem mentem ki óráról csak azért, hogy aludhassak.-mondtam kicsit már felháborodva.

-Na és te azt honnan is tudod, hogy hova ment?-nézett rám kérdőn, felvont szemöldökkel.

-Az egyik barátja mondta el miután rá kéredztem.-magyaráztam.

-Csodás barátok.-nevetett fel. Egyébként tényleg azok kiálltak egymásért.-Amúgy biztos hosszúúú éjszakája lehetett.-nézett rám perverz vigyorral drága barátom majd felnevetett.

-Hülye.-mondtam majd belőlem is előjött egy kis mosoly.

***

-Megjöttem!-kiáltottam el magam az amúgy üres házban. -Szia Hoseok!-köszöntem vissza saját magamnak, majd felnevettem.

A cipőmet és vékony kabátomat levéve indultam meg a konyhába, hogy öntsek magamnak vizet majd amikor ezt meg is tettem szobámba indultam, hogy előre bekészítsek egy filmet amit zuhanyzás után rögtön elindíthatok majd. A filmet hamar megtaláltam, a Gagyi mamit választottam-megunhatatlan-majd egy boxert kikapva a fiókból indultam meg a fürdő felé.

Zuhanyzás közben majd éhen haltam viszont a hűtőmben semmi főtt kaja, főzni pedig ma már biztos nem fogok úgyhogy magamra kaptam egy melegítőt és egy vastag pulcsit mivel lehűlt így estére az idő, majd kulcsomat felkapva indultam meg egy boltba.

Nem sokáig keresgéltem a boltok között, az első szimpatikusnak kinézőbe beléptem majd a dobozos rámenekhez lépve levettem a polcról egy garnélarák ízesítésűt és megindultam a kasszához, hogy kifizethessem.

-Min Yoongi?-szólaltam meg meglepődöttségemtől hangosan. Mit keres itt ez a fiú?

-Ehhh..-nézett végig rajtam majd vissza fordult az eladóhoz.

-Majd én fizetem.-tettem le levesemet az övé mellé majd nyújtottam is az összeget a srácnak.

-Erre semmi szüksége nem lett volna.-mondta majd elvette levesét mellőlem.

-De hisz szívesen teszem, nem nagy dolog.-mosolyogtam rá kedvesen hátha meg tudom törni ezt a jégarcot nála amit a világ és az idegenek felé mutat. Tudom, hogy ő nem ilyen! Érzem!

-Komolyan nem lett volna szükség! Én is ki tudom fizetni! Ahogy mondtad, nem nagy dolog...-nézett rám és grimaszba vágta arcát.

-Készítsem el neked Yoon?-fordult a pénztáros fiú  a szőke felé.

-Igen, kösz Eunwoo.-nyújtotta felé a levest majd amikor a fiú végzett a készítésével vissza adta a szőkének az pedig elment az ablakhoz majd leült enni.

-Megcsinálnád nekem is kérlek?-nyújtottam a srác felé aki elvéve a dobozt, felnyitotta a tetejét és forró vizet öntött rá majd egy pálcikát is adott. Elvettem majd Yoongi felé indultam és helyett foglaltam mellette de még egy nézésre sem méltatott.

Hosszas percekig ettük azt a levest majd végre rá vettem magam, hogy megszólítsam. Nem vagyok az a félős fajta de kifograjtam ez a srác, hogy egy csöppet sem kezdeményezi a beszélgetést.

-És..Hogy vagy?-kérdeztem rá a manapság unalmas és sablon kérdésre. Válsszt viszont nem kaptam inkább felállt mellőlem majd a közelebbi kukába kidobta levesét és már ki is lépett az ajtón. Remek...

________________________________

Sziasztok kincsek! Meghoztam az új részt, remélem tetszett nektek ha igen jelezzétek. Megpróbálom hamar hozni az új részt. ❤️ Szép napot!❤️ És várom a véleményeteket is. ^^

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now