Yoongi szemszög:
Egy újabb unalmas év a középiskolában...De a javamra írhatom, hogy az utolsó évemet tolom itt le. Lehet, hogy ez a legnehezebb tanév minden középiskolás számára hiszen ilyenkor van a szalagavató, a nyelvvizsgát is le kéne tennem de nem hiszem, hogy menni fog, aztán az érettségi és végül a ballagás. Húzós egy év de legalább már az utolsó.
Rá jöttem az elmúlt három év alatt, hogy a közép iskolai tanulmányok a legunalmasabbak, és már bánom, hogy annak idején nem szegültem szembe a szüleimmel, hogy mégis csak hadd tanulhassak zene iskolában vagy művészeti iskolában tovább.
De ezután a tanév után szabad vagyok és azt tanulhatok amit csak akarok. ÉLJEN A SZABADSÁG!
Ezekkel a gondolatokkal keltem ki az ágyamból az ébresztő megszólalása után 10 perccel.-Na hát akkor kezdjük is el ezt a remek kis évet!
***
-Yoongiiii Hyuuuunnngg!-rohant oda hozzám Taehyung. Olyan jó neki, hogy mindig ilyen kis energiabomba.
-Szia TaeTae.-köszöntem én is vissza neki fa arccal.
-Hyung ne legyél már ilyen morcos már az első nap kérlek.-nézett rám boci szemekkel és ujjaival kisebb mosolyra formálta az ajkaimat amire én elmosolyodtam őszintén.
-Ezt már szeretem.-vigyorodott el még jobban.
-Namjoon?-tettem fel a kérdést egyszerűen.
-Már bent van a padban.-tudtam én, hogy van agya és érteni fogja hogy mit is akarok tudni, pedig csak egy nevet mondtam.
-Megyünk?-kérdeztem barátomtól, aki egy bólintással jelezte, hogy mi is mehetünk be majd amíg én szépen lassan besétáltam az iskolába ő mellettem szökdécselt. Annyira irigylem, hogy a legtöbb mindenhez ilyen pozitívan tud állni.
***
-Namjoooonnnn-kiáltottam fel boldogan miközben padja felé sétáltam, ő persze egyből felfigyelt és egy félmosolyra húzva száját adott egy pacsit.
-Yoongi!
-Idén is te leszel az osztály elnök?-kérdeztem a szokásos éveleji kérdést ami szerintem már fölösleges hiszen minden évben rá hárul ez a feladat.
-Ha nem lesz más idén sem és engem választotok...-hagyta abba mondatát és gondolkodó ábrázatot öltött fel majd egy kis hatás szünet után folytatta-Igen!-nevette el magát.
-Srácok nektek, hogy telt a nyári szünet?-jött vissza hozzánk a kis űrlény miután néhány barátjával az osztályból váltott pár szót.
-Uhh, én letettem a jogsit!-húzta ki magát buszkén Namjoon.
-Akkor már tudom is, hogy ki fog minket furikázni..-húztam egy ördögies mosolyra ajkaimat.
-Hát Namjoon hyung szerinte ezt hiba volt ilyen meggondolatlanul kijelentened.-kuncogott fel Tae, majd levágta magát Nam mellé, hogy ő ott fog ülni az éven.
És természetesen mielőtt én belekezdhettem volna a mondandómba, hogy én milyen nagy egetrengető dolgot csináltam az iskola csengő megszólalt és a tanár egy percet sem váratott minket rögtön be is lépett, mintha ott állt volna eleve és csak arra várt, hogy a becsengő megtörténjen és még egy percet se adjon arra, hogy mi beszélgethessünk.
________________________________
Sziasztok Manók! Itt egy újabb könyvem! Remélem bejön majd nektek. Az elején még ilyen lazácska de ígérem lesznek hosszabb részek is és megpróbálok egy héten legalább egy részt hozni.
❤️
YOU ARE READING
Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|
FanfictionBEFEJEZETT ------------ Yoongi-17 éves végzős gimnazista Hoseok-23 éves tánctanár Vajon ez a két ember, hogyan is fog találkozni? Lehet több közöttük bármi is? Ha szereted a Sope shippet kezd el olvasni. ❤️❤️ 2020.04.28.-2020.12.06.