Yoongi szemszög:-Nos gratulálunk neked ismét Namjoon!-mondta bájosan a tanárnő.
-Most pedig kezdhetjük is a következő napirendi pont drágáim!-emelte fel a lapot ismét a padról és rá bökött a következő megbeszélnivalóra.
-Szalagavató.-mondta ki mire mindenki a teremben sóhajtott egy nagyot.-Nee kérem tanárnő csak ezt ne..-szólalta fel fájdalmasan Doyun.
-Ugyan kincseim ez már tavaly is megbeszéltük, hogy muszáj égig csinálnunk. Tudom, hogy nagy a nyomás ebben a tanévben de muszáj, ismétlem muszáj.-megártott ennek a nőnek a nyár vagy mi, hogy ilyen kedves?
-És legalább táncolunk?-kérdezte meg Harin.
-Ezt jól eltaláltad Harint. És úgy döntöttem, hogy ti választhatjátok ki, hogy férfi vagy női tanárotok legyen. Egy lapra írjátok le, hogy melyiket akarjátok majd bele dobjuk ebbe a kis tartóba-emelte fel a kis fa tolltartót amiben tollakat tárolunk ha valakinél nem lenne-majd amelyikre több szavazat lesz az lesz.-zárta le a tanárnő majd mindenki előkapta a füzetét amelyből kitépet egy kis fecnit és már írt is.
-Azt hiszem veszett ügyünk van azzal kapcsolatba hogy női tanárunk legyen.-fordúlt hátra Taehyung, bólintva jeleztem, hogy egyetértek.
-Csak rájuk kell nézni és már egyértelmű a válasz, hogy az összes lány férfira fog szavazni.-fordult felém a másik padsorból Sehun.
-Valami baj van ott hátul uraim?-emelte fel hirtelen a hangját az öreglány, amire én össze rezzentem.
-Baj? Ugyan, dehogy. Itt baj majd csak a lányokkal lesz miután teljesül a "kérésük". -vigyorodott el Nam barátom.
A lányok pedig egy emberként fordultak hátra majd nyújtották ki a nyelvüket. Miután az ofi leintett mindenkit, hogy még csak el se kezdjünk veszekedni, körbejárt, hogy össze szedhesse a papír darabokat, majd Rosét kihívta magához, hogy miközben ő olvassa felfele a szavazatokat a lány a táblára írja a vonalakat a férfi illetve a női részre.
Szinte mindenki gondolta, hogy férfi tanárt fogunk kapni.
-Éljenek az erősebbek!!-kiáltott fel a lányok vezére Shiyeon.
-Nyugalom gyerekek! Csendesen!-parancsolt ránk a sárkány de már hiába miután kimondta a csengő jelezte a mi szabadságunkat és mindannyian kiindultunk szünetre.-Holnap után már kezditek is az elő órát!-kiabált még utánunk.
Chh ember a talpán aki emellett az osztály mellett megmarad.
***
Iskola után hazaérve rögtön a hűtőt közelítettem meg de amikor kinyitottam az ajtaját tudatosult bennem, hogy semmi ehető nincsen. Remek el kell mennem kaját venni és nincs kedvem főzni szóval enni is valahol...Szerintem be érem egy dobozos rámennel az egyik boltban. A szüleim elváltak, ugyanis apa túl sokat volt távol a munka miatt és anya ezt nem bírta, aztán rá jött, hogy meg is csalta az egyik titkárnővel így elváltak és én maradtam apával. Erről sem én, sem anyum nem tehetünk, a bíróság így rendelte el hiszen apum sokkal jobban keres mint édesanyám. Anyával mai napig tartom a kapcsolatot és beszélgetünk, egy hónapban 1-2-szer meg is látogatom. Apával viszont már másabb a helyzet, ő sokkal többet dolgozik a válás óta és a csajjal aki miatt elváltak anyával össze jár elég sűrűn. Mondjuk nem zavar végülis megszoktam tőle ezt a ridegséget, azt hiszem...
***
Megint reggel! Utálom a reggeleket. Korán kelni, felöltözni aztán indulni suliba ahol jól kimerítik az agyamat a sok hülye-na jó nem mindenki hülye, a barátaim nem-aztán jöhetek haza, hogy itthon meg nagy magányosan tengessem a napjaim. Imádom ezt a fajta életet de komolyan. Remélem érzitek a szarkazmus édes illatát.
***
-Hát maga fiatal úr? Hogy tévedt ide?-kérdezte valaki amikor a terem ajtaját csuktam be. Rögtön megfordultam és végig mértem az illetőt. Ez lenne a tánctanár? Ez egy rossz vicc, de komolyan.
________________________________
Sziasztok! Itt az újabb rész, gondoltam kicsit előrébb hozom. Remélem tetszett nektek a rész, ha igen mindenképp jelezzétek. További szép napot!❤️
YOU ARE READING
Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|
FanfictionBEFEJEZETT ------------ Yoongi-17 éves végzős gimnazista Hoseok-23 éves tánctanár Vajon ez a két ember, hogyan is fog találkozni? Lehet több közöttük bármi is? Ha szereted a Sope shippet kezd el olvasni. ❤️❤️ 2020.04.28.-2020.12.06.